تغيير در ساعت كاري ادارات قانوني است

 

معاون برنامه‌ريزي استاندار تهران در واكنش به اظهار نظرهايي مبني بر اينكه تغيير ساعت كاري ادارات غير قانوني است، گفت: تغيير در ساعت كاري ادارات شهر تهران قانوني است و احتمال تغيير آن در آينده نيز وجود دارد.

نعمت الله تركي در گفت‌وگو با فارس در خصوص تغيير در ساعت كاري ادارات شهر تهران، اظهار داشت: با توجه به اينكه از سال 89 بحث آلودگي هواي شهر تهران و ترافيك سنگين شهري مشكلاتي را براي مردم ايجاد كرده بود در نتيجه استانداري تهران به دليل حفظ سلامت شهروندان شهر تهران و پيشگيري از آلودگي هوا و ترافيك سنگين شهري ساعت كاري ادارات را كاهش داد و از ساعت 8 تا 14:30 رساند.

وي با بيان اينكه احتمال تغيير در ساعت كاري ادارات وجود دارد، گفت: با افزايش و كاهش آلودگي هوا در شهر تهران احتمال تغيير ساعت كاري ادارات وجود دارد.

تركي در ادامه افزود: در راستاي كاهش آلودگي هواي شهر تهران و طبق مصوبه كميته اضطراري آلودگي هوا در سال 89 و 90 طرح زوج و فرد خودروها با محدوديت، كنترل و نظارت بيشتر اجرا شد.

معاون برنامه‌ريزي استاندار تهران با اشاره به اينكه تغيير در ساعت كاري ادارات و افزايش محدوده زوج وفرد كردن خودروها، موجب كاهش آلودگي هوا و ترافيك در شهر تهران شده است، بيان داشت: استانداري تهران در مقابل امنيت، آرامش و سلامت شهروندان مسئول است و تحت هر شرايط حفظ سلامت مردم در اولويت قرار دارد.

وي به واريز يارانه‌ها در يكم ارديبهشت اشاره كرد و گفت: در بانك‌هاي استان تهران هماهنگي‌هاي لازم براي برداشت يارانه‌ها توسط مردم انجام شده است و مشكلي از لحاظ نقدينگي نداشتيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تغيير در ساعت كاري ادارات قانوني است , ,