بیکارترین کشور اروپا کجاست؟

 

گزارش های رسیده نشان می دهد که نرخ بیکاری در اسپانیا به بالاترین حد خود در 14 سال اخیر رسیده است

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری ها، آمار رسمی منتشر شده نشان دهنده این است که نرخ بیکاری در این کشور به 21.3 درصد رسیده است.

بر اساس این آمار رسمی، در حال حاضر حدود پنج میلیون اسپانیایی بیکار هستند و این در حالی است که نرخ تورم در این کشور نیز افزایش یافته و از 3.3 درصد به 3.5 درصد رسیده است.

از سوی دیگر گزارش ها نشان می دهد که اقتصاد اسپانیا در حال حاضر با کسری بودجه شدید و بدهی های هنگفتی مواجه است و این در شرایطی است که دولت اسپانیا با اعمال سیاست ریاضت اقتصادی تلاش کرده است بدهی های دولتی را کاهش دهد.

علاوه بر این دولت اسپانیا اعلام کرده است که انتظار ندارد شرایط اقتصادی کشور حداقل تا پایان سال جاری بهبود یابد و وضعیت بیکاری نیز بهتر شود.

این آمار جدید پس از آن انتشار یافت که مقامات اسپانیا مدعی شدند برای بهبود وضع اقتصادی کشور خود نیازی به کمک مالی اتحادیه اروپا ندارند.

این در حالی است که تحلیلگران اقتصادی همواره ابراز نگرانی کرده اند که وضعیت اقتصادی اسپانیا بحرانی است، زیرا میزان بیکاری این کشور در سطح اروپا از دیگر کشورهای این قاره بیشتر است، همچنین این کشور با مشکلات بزرگ بانکی دست و پنجه نرم می کند و بازار مسکن آن نیز سقوط کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بیکارترین کشور اروپا کجاست؟, گزارش های رسیده نشان می دهد که نرخ بیکاری در اسپانیا به بالاترین حد خود در 14 سال اخیر رسیده است, ,