واقعيت‌هاي اظهارات پر از تناقض/ رايحه‌خوش چگونه مطهري را در ليست قرار داد؟

علي مطهري كه به خاطر اظهارات متناقض‌اش در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي و اهانت به افراد به‌ويژه شخص دوم كشور پس از رهبر انقلاب زبانزد است، به‌تازگي در يكي از همين اظهارنظرها، به‌طرز جالبي نحوه قرار گرفتن نامش را در ليست انتخاباتي اصولگرايان در مجلس هشتم  بازگو كرده است.

به گزارش رجانيوز، مطهري در مصاحبه اي كه به بهانه مخالفت با دخالت دولت در انتخابات با يكي از سايت هاي خبري داشته، اعلام كرده که هیچ دِینی به رایحه خوش خدمت ندارد و با اصرار نماينده حاميان رئيس جمهور (رايحه خوش خدمت) در 6+5  وارد لیست اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم شده است.

وي همچنين در ادامه مي گويد: پس از آنکه من در انتخابات مجلس هشتم اعلام کاندیداتوری کردم، از میان گروههای سه گانه اصولگرا، گروه رایحه خوش خدمت اظهار تمایل کرد که نام مرا در فهرست کاندیداهای خود قرار دهد.

جالب اينجاست كه آقاي مطهري در اين اظهارات متناقض، اين حق را براي خود قائل است كه با حمايت و پشتيباني حاميان رئيس‌جمهور در ليست انتخاباتي قرار گيرد ولي ديگران بايد از اين حق محروم بمانند!

نكته ديگر اينكه، مطهري از يك سو، مي‌گويد كه با اصرار نماينده حاميان رئيس جمهور پذيرفته كه نامش در ليست اصولگرايان قرار بگيرد و از سوي ديگر به طور روشن و شفاف بيان نمي كند كه بالاخره با حمايت رايحه خوش خدمت در ليست اصولگرايان قرار گرفته و يا با حمايت ديگر گروه هاي اصولگراي موجود در 6+5؟ جالب است كه مطهري در آن مقطع زماني ارادت ويژه‌اي به رئيس‌جمهور اظهار مي‌كرد.

اگر به قول آقاي مطهري، وي مستقل و آزاد وارد انتخابات شده و از طرف هيچ يك از گروه هاي عضو 6+5 مورد حمايت قرار نگرفته، پس با حمايت كداميك از گروه هاي اصولگرا وارد ليست شده است؟ اگر هم يك يا چند گروه از گروه هاي اصولگرا سرخود نام وي را -لابد به خاطر سابقه و اعتبار فراوانشان- در ليست قرار داده اند، اولا اين گروه ها چه جرياناتي هستند؟ و ثانيا چرا او كه خود را يك فرد عاقل و سياسي مي داند، همان موقع اعلام برائت نكرد و نگفت كه هيچ ديني نسبت به اصولگريان -از جمله رايحه خوش خدمت- ندارد و حالا كه به پايان عمر مجلس هشتم نزديك شده، يادش آمده كه اعلام برائت كند!

نكته متناقض ديگر در صحبت هاي آقاي مطهري ادعاي وي، مبني بر وجود نامش در ليست هاي ديگر غير از ليست اصولگرايان است؛ احتمالا او فراموش كرده كه يكي از شرط هاي حضور در ليست اصولگرايان، حضور نداشتم در ساير ليست هاي اصلي بوده و باز هم احتمالاً آقاي مطهري به ياد ندارد كه از مجموع 30 نماينده تهران، 29 نفر -از جمله اخود او- متعلق به ليست اصولگرايان بوده اند و نه هيچ ليست ديگري! چراكه كه اگر آنطور كه آقاي مطهري گفته كه نامش در چند ليست ديگر وجود داشت و آن ليست هاي هم موفق به كسب آراي مردم نشده اند، حتما وي به واسطه حضور در ليست اصولگرايان وارد مجلس شده و نه شايستگي هاي فردي مورد ادعاي خود!
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : واقعيت‌هاي اظهارات پر از تناقض, پس با حمايت كداميك از گروه هاي اصولگرا وارد ليست شده است؟, وي به واسطه حضور در ليست اصولگرايان وارد مجلس شده و نه شايستگي هاي فردي مورد ادعاي خود!ت؟, ,