علت پخش نشدن قسمت 32 مختارنامه اعلام شد

 

مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» اعلام كرد آماده نبودن حجم بالاي جلوه‌هاي ويژه در قسمت 32، مانع پخش اين قسمت از سريال در جمعه‎شب (6 خردادماه) شد.

رضا استادي در گفت‎وگو با فارس گفت: همان طور كه در اخبار قبل اعلام شده بود، قسمت 32 مختارنامه از قسمت هاي سخت و سنگين اين سريال بود كه در آن جنگ نصيبين به تصوير كشيده شده است.

وي ادامه داد: اين قسمت بسيار حجيم بود و به همين دليل به حجم سنگيني از جلوه هاي ويژه احتياج داشت و اين حجم عظيم تا جمعه‎شب نيز به پايان نرسيد.

استادي اظهار داشت: اين مشكل همواره وجود داشته و چون مختارنامه از سوي تلويزيون در جدول پخش قرار گرفت، فرصت كافي از ابتدا براي كار وجود نداشت. اين مرحله از كار وقت و انرژي بسياري مي‌گيرد و در حال حاضر نيز تمام گروه را در طول هفته درگير خود مي‌كند.

وي افزود: بخش هايي نظير تدوين، موسيقي، صداگذاري و... به پايان رسيده و مشكل جلوه‎هاي ويژه مانع از پخش قسمت 32 در 6 خردادماه شد.

البته پيش از اين نيز گروه سازنده مختارنامه درگير مشكلات فني شده بودند ولي با تلاش شبانه‎روزي، سريال به پخش رسيد اما متأسفانه اين تلاش براي قسمت 32 كفاف نداد و پخش به تعويق افتاد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : علت پخش نشدن قسمت 32 مختارنامه اعلام شد, ,