آيت‌الله‌ خامنه‌اي از مردان شماره يك تاريخ است

 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سالگرد نماز جمعه تاريخي رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88گفت: ايشان يكي از مردان شماره يك تاريخ است و ما هرچه از ايشان ديده‌ايم تقوا، آگاهي، اسلام‌شناسي و حفظ شرايط يك حاكم اسلامي بوده است.

آيت‌الله ممدوحي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با اشاره به سالگرد نماز جمعه تاريخي رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 اظهار داشت: اين نمازجمعه پرشكوهترين و دشمن‌شكن‌ترين نمازجمعه تاريخ انقلاب بوده است كه در آن مقام معظم رهبري به فضل الهي آتش فتنه را خاموش كرد.

وي گفت: حضرت آيت‌الله‌العظمي خامنه‌اي از همان روز اول كه وارد ميدان رهبري شدند و اين مسئوليت عظيم و سنگين الهي را قبول كردند، ايمان، درايت، كفايت و بصيرت خود را به خوبي نشان داده‌اند.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تاكيد كرد: رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي هميشه در سخنراني‌هاي خود ابعاد مختلف موضوع را مورد توجه و تبيين قرار مي‌دهند و آنرا از جنبه‌هاي مختلف داخلي، بين‌المللي، سياسي، اجتماعي و ... تشريح مي‌كنند و تا به امروز نيز اين مرد بزرگ الهي به همين منوال در جايگاه رهبري حركت كرده است و همچون پدر دلسوز براي ملت بود‌ه‌اند.

آيت‌الله ممدوحي گفت: بدون هيچگونه تملق و اغراق و با قاطعيت مي‌گويم ايشان يكي از مردان شماره يك تاريخ بعد از حضرات معصومين(ع) است و ما هرچه از ايشان ديده‌ايم تقوا، آگاهي، اسلام‌شناسي و حفظ شرايط يك حاكم اسلامي بوده است، لذا بايد گفت: كه ايشان يك شخصيت طراز اول در جهان اسلام است.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان و فتنه‌گران در طول انقلاب اسلامي خاطرنشان كرد: از همان روز اول هرچه جبهه كفر و الحاق از جمله دشمنان خارجي و منافقين داخلي عليه انقلاب اسلامي نقشه كشيدند، به حول قوه الهي و رهبري ولي فقيه نقشه‌هاي آنان عاقبت به نفع انقلاب اسلامي تمام شد كه نمونه‌هاي آن بسيار است.

آيت‌الله ممدوحي گفت: ما اين شرايط را در دوران دفاع مقدس، فتنه‌هاي گوناگون دوره انقلاب، مانند فتنه 88 و دسيسه‌هاي دوران دوم خرداد شاهد بوديم كه مي‌خواستند انقلاب اسلامي را به زمين بزنند اما در نهايت رهبري ولي فقيه موجب شد اوضاع به نفع انقلاب اسلامي تمام شود.

وي با تاكيد بر اينكه ولايت فقيه از بركات انقلاب اسلامي بود، بيان داشت: ولي فقيه به فضل و كمك الهي با توجه به اينكه متصل به منبع فيض حق تعالي است، توانست مسير اسلام را هموار كند و اين بدون توجهات حق تعالي به نظام ولايت فقيه ما امكان‌پذير نبود.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با آرزوي طول عمر بسيار براي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي متذكر شد: هر فقيهي كه جامع الشرايط باشد و در جايگاه ولايت فقيه بنشيند، با توجه به اينكه ولايت فقيه اتصال به فيض الهي دارد، مددهاي غيبي الهي به او خواهد رسيد.

آيت‌الله ممدوحي در خاتمه تاكيد كرد: خداوند نگهدار انقلاب اسلامي ايران است كه از طريق ولايت فقيه در جامعه اسلامي ما جاري مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آيت‌الله‌ خامنه‌اي از مردان شماره يك تاريخ است, سالگرد نماز جمعه تاريخي رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88, ,