حفظ انقلاب در گروي تداوم گفتمان پيروز در انتخابات سوم تير 84 است

 

يك كارشناس مسايل سياسي، انتخابات رياست جمهوري سوم تير سال 84 را صحنه رقابت گفتمان ها دانست و گفت: امروز هم حفظ انقلاب و اهداف و آرمان هاي امام(ره) و رهبري در گروي ادامه همان گفتمان پيروز در انتخابات سال 84 است.

'محمد مهدي اسماعيلي' اين مطلب را روز جمعه سوم تيرماه در سالروز برگزاري دور دوم انتخابات رياست جمهوري 84، در گفت وگو با ايرنا مطرح كرد و افزود: انتخابات سال 84 صحنه رقابت ميان گفتمان مبتني بر اهداف و آرمان هاي انقلاب اسلامي و چند گفتمان ديگر با شعارهاي ايجاد دولت مدرن و مشابه با مدل هاي غربي بود كه شباهتي با نگاه ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي نداشت.
اسماعيلي با تاكيد بر اين نكته كه انتخابات سال 84 را نبايد در سطح افراد و نامزدهاي رقيب تحليل كرد، بلكه بايد از زاويه اي كلي تر و نگاه به گفتمان هاي مطرح شده از سوي رقبا و نامزدها به تحليل آن پرداخت، گفت: محمود احمدي نژاد با گفتماني نو وارد عرصه رقابت هاي انتخاباتي شد؛ گفتماني كه رهبر معظم انقلاب در فرمايشان خود آن را گفتماني فراموش شده توصيف كردند.
اين كارشناس مسايل سياسي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در وصف گفتمان انقلابي احمدي نژاد براي حضور در انتخابات سال 84 فرمودند كه حتي اگر آقاي احمدي نژاد راي هم نمي آورد، همين كه موجب شد گفتمان انقلاب به فراموشي سپرده نشود، خدمت بزرگي كرد.
وي حضور پرشور مردم و گروه ها در انتخابات سال 84 را حاصل مطرح شدن گفتماني نو در شرايطي دانست كه در آن شرايط نامزدهاي ديگر سرگرم تلاش براي ارائه چهره اي قابل پذيرش از خود و طرح گفتمان هايي بدون شباهت با اهداف و آرمان هاي انقلاب بودند و با سر دادن شعارهايي مبني بر ايجاد دولت مدرن سعي داشتند، فضا را مانند فضاي 16 سال قبل از سال 84 حفظ كنند و پيش ببرند.

** پيروزي احمدي نژاد، پيروزي يك فرد نبود
اسماعيلي، پيروزي احمدي نژاد در انتخابات سوم تير سال 84 را بسيار فراتر از پيروزي يك فرد يا يك گروه دانست و گفت: اين گفتمان انقلاب اسلامي و امام(ره) و رهبري است كه پيروز اصلي ميدان رقابت هاي سنگين انتخابات سال 84 محسوب مي شود.
وي مولفه هايي نظير تاكيد بر استكبار ستيزي، عدالت و شجاعت را از مهمترين مولفه هاي گفتمان انقلاب احمدي نژاد دانست و گفت: احمدي نژاد اين گفتمان را به خوبي هدايت كرد و دستاوردهاي عظيمي كه ملت ايران در مدت شش سال اخير شاهد آن بوده اند، حاصل اين گفتمان و اجرا و هدايت صحيح آن از سوي احمدي نژاد بوده است.
اين كارشناس، مواردي همچون پيشرفت هاي چشمگير در عرصه فناوري صلح آميز هسته اي، هدفمند كردن يارانه و عزت و اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران در منطقه و جهان را تنها بخشي از دستاورهاي حاصل از شجاعت و استكبار ستيزي گفتمان انقلابي احمدي نژاد نام برد و گفت: اين گفتمان عزت مدار موجب شده است كه امروز ما تهديدها را پشت سر بگذاريم و انقلاب اسلامي به اوج شكوهمندي برسد.
وي همچنين غلبه بر فتنه سال 88 را نيز از ديگر نتايج بزرگ گفتمان انقلابي احمدي نژاد برشمرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حفظ انقلاب در گروي تداوم گفتمان پيروز در انتخابات سوم تير 84 است, ,