خاتمی خائن است؛ نیست!

 

درگيري ميان عناصر ضد انقلاب دو آتشه و عناصر منافق شدت يافته است

به گزارش رجانیوز به نقل از کیهان، تحرك چندين باره اما ناكام خاتمي براي دريافت چراغ سبز از نظام و حضور در انتخابات با اعتراض برخي عناصر فراري نظير مجتبي واحدي مشاور كروبي (مقيم واشنگتن) مواجه شد كه معتقد بود خاتمي و اصلاح طلبان همقطار وي، به جنبش سبز و مخالفان خيانت مي كنند.

متقابلاً سيلي از حملات عليه منتقدان خاتمي، توسط كساني چون مسعود بهنود و ابراهيم نبوي و... به راه افتاد.

در همين زمينه، سايت ضد انقلابي بالاترين با تخطئه عملكرد اصلاح طلبان و خاتمي نوشت: 30 سال است مهره بوده ايم. آيا بس نيست؟ آيا زمان آن فرا نرسيده كه آنها مهره هاي شطرنج ما باشند. جنگ زرگري بين فرمانده سپاه و خاتمي دروغگو، براي بازسازي چهره خاتمي است. ما بايد توجه داشته باشيم كه تمام حركت هاي ما حساب شده باشد. حالا آنها بايد مهره شطرنج ما باشند نه بالعكس.

بالاترين همچنين در مطلب ديگري تصريح مي كند: آقاي خاتمي، آقاي بهنود! خسته شديم از اين همه انتخاب بين بد و بدتر. خسته شديم از اين همه بازي خوردن. ما در اين سي ساله نتوانسته ايم يك بار به ميل خود و عليه رژيم انتخاب كنيم. روي سخن با آقاي خاتمي و آقاي بهنود است كه در پشت كلمات زيبا پنهان شده و از امر انتخاب و انتخابات، آن هم در شرايط فعلي و بدون توجه حتي به تجربه تلخ در آخرين انتخابات، مدام بر طبل انتخابات مي كوبند. شما را به خدا دست از سرمان برداريد، خسته شديم از اين همه آلت دست اين و آن شدن به خدا خر ما از كر گي دم نداشت.

شبكه بالاترين در مطلب ديگري ابراهيم نبوي را كه مدعي شده بود منتقدان خاتمي بهانه دست جمهوري اسلامي و روزنامه كيهان مي دهند و بايد ساكت باشند، مورد اعتراض قرار داد و نوشت: البته ابراهيم نبوي وقتي خيلي در عرصه سياست ناراحت مي شود از كلمه عوضي ها در مورد ديگران استفاده مي كند و اين كلمه چنان در گوگل نيز جا افتاده است كه وقتي بنويسيد عوضي يا عوضي ها اولين لينك درباره مطلب ابراهيم نبوي است يعني اينكه اين كلمه بعد از استفاده آقاي نبوي در نوشته هايشان بر عليه ديگران، اصلاً با اسمشان عجين شده است يعني ناخودآگاه بعد از شنيدن اين كلمه آدم به ياد ابراهيم نبوي مي افتد. البته در مورد اسب تروا نيز همين گونه است و در عرصه سياست نيز يك دفعه همه ياد ابراهيم نبوي و اسب تروايش مي افتند. البته بعد از طرح اسب تروا و افتضاح سياسي كه نبوي به بار آورد، مدتي اسب تروايش را گذاشته بود در پاركينگ خانه اش اما آن طور كه معلوم است دوباره اسب چوبي تروايش را از پاركينگ خانه اش خارج كرده است و دوباره به ميدان و عرصه سياست آورده است. او اين بار با عصبانيت مي نويسد كه آقاي واحدي كمي آرام باشيد و در نوشته اش تلاش مي كند كه به آقاي واحدي ياد دهد كه معناي اصلاح طلبي چيست و ايشان چگونه بايد سخن بگويند.

بالاترين به «واحدي» هم رحم نكرد و نوشت: البته آقاي مجتبي واحدي تلاش دارد كه گندي را كه بخشي از اصلاح طلبان مانند نبوي، مسعود بهنود، خاتمي، رجبعلي مزروعي، مهاجراني، كواكبيان، اردشير اميرارجمند و شوراي هماهنگي راه سبز اميد و... زده اند را درست كند تا حمايت آن بخشي از جامعه اعتراضي را از دست ندهند ولي ابراهيم نبوي كه خود هميشه يكي از عوامل شكاف و تنش در خارج از كشور و فضاي مجازي بوده تلاش مي كند تا همه خرابكاري هاي خودش را نيز به گردن آقاي واحدي بيندازد. نبوي تلاش مي كند تا بر فشارهاي وارده بر واحدي سهيم باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خاتمی خائن است؛ نیست!, درگيري ميان عناصر ضد انقلاب, خاتمي و اصلاح طلبان, مشاور كروبي, آقاي بهنود, ,