تأييد"تكيه‌گاه فتنه بودن هاشمي"/فرار مهدي‌و‌ آشوبگري فائزه شبيه رفتارهاي منافقين است يا اعتراض‌دلسوزان‌انقلاب؟

 

آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني در اظهاراتي كه روز گذشته از وي منتشر شد و مورد استقبال ويژه رسانه‌هاي ضدانقلاب و جريان فتنه قرار گرفت، هم بر مواضع قبلي و نادرست خود اصرار كرد و هم در مقابل اعتراض‌هاي دلسوزان انقلاب به رفتار فرزندانش در جريان فتنه سال گذشته گفت به اين رفتارها عادت كرده و آن‌ها را با اقداامات منافقين در اول انقلاب مشابه سازي كرد.
 
به گزارش رجانیوز، هاشمي در اين بخش از اظهاراتش گفت «این فضا برای من موضوع تازه‌ای نیست و همواره به دلایل مختلف با آن روبه‌رو بوده‌ام. در ابتدای انقلاب از سوی سازمان منافقین [مجاهدین خلق] سپس از سوی دشمنان خارجی، در دوران ریاست جمهوری از سوی جناح راست افراطی و پس از آن از سوی جناح چپ افراطی و امروز نیز از سوی گروهی که اهداف‌شان برای من مشخص است.»
 
آقاي هاشمي در حالي اصرار دارد كه انگ منافقين، راست و چپ افراطي را به منتقدان رفتارهاي غيرقانوني و فتنه‌گرانه برخي اعضاي خانواده‌اش بزند كه مهدي پسر او از طراحان اصلي دروغ بزرگ تقلب در انتخابات بود و از مرداد ماه سال گذشته به بهانه‌هاي متعددي از جمله سركشي واحدهاي دانشگاه آزاد و ادامه تحصيل از ايران خارج شده و علي‌رغم احضارهاي قضايي براي بازگشت به كشور به‌منظور رسيدگي به اتهامات سياسي، امنيتي و اقتصادي از اين اقدام خودداري مي‌كند.
 
فائزه هاشمي فرزند ديگر آقاي هاشمي نيز از همان فرداي انتخابات، در تجمع‌هاي غيرقانوني حضور يافت و از افرادي كه در اين آشوب‌ها شركت داشتند، به ادامه حضور در خيابان‌ها دعوت كرد. وي در حاشيه تجمع 25 خرداد ميدان آزادي اظهارات تندي عليه نظام و رهبري مطرح كرد. همچنين در تجمع غيرقانوني 30 خرداد يك روز پس از نمازجمعه تاريخي رهبر انقلاب، فائزه هاشمي كه به همراه تعدادي از اعضاي خانواده‌اش در آشوب‌ها شركت شد، به مدت چند ساعت بازداشت شد. وي در تجمع مقابل صداوسيما نيز كه تصاوير آن بارها از بخش‌هاي پخش شد، حضور يافت. فائزه حتي در روز عاشورا كه عمده افرادي كه در تجمع‌هاي موهن آن حضور داشتند، در كنار تعدادي از منافقين و بهايي‌ها به جمع هتاكان مقدسات پرداخت.
 
خانم عفت مرعشي همسر آقاي هاشمي نيز در روز انتخابات پس از رأي دادن، گفت در صورتي كه موسوي رأي نياورد، تقلب شده و مردم بايد به خيابان‌ها بريزند.
 
آقاي اكبر هاشمي در بخش ديگري از اظهاراتش گفته است كه هنوز به مواضع خود در آخرين نمازجمعه‌اش معتقد است. اصرار مجدد آقاي هاشمي بر مواضع سال گذشته خود به نفع فتنه‌گران در حالي است كه اين اظهارات در واقع تأييد كننده نظر برخي تحليل‌گران سياسي است مبني بر اينكه "هاشمي تكيه‌گاه اصلي جريان فتنه است"
 
راديو فردا رسانه وابسته به سازمان سيا با بازتاب دادن ويژه اظهارات هاشمي به‌عنوان خبر اول، گزارش داد كه تأكيد هاشمي بر مواضع سال قبل خود تكرار همان شرط هاي خاتمي است. اين در حالي است كه پس از بيان شرط هايي از سوي خاتمي براي بازگشت به صحنه سياسي، اين نظر را كه او به پشتيباني هاشمي نظرات خود را مطرح كرده و در واقع طراح اصلي اين سناريو كسي جز آقاي هاشمي نيست، تأييد كرده بودند.
 
آقاي هاشمي كه در آخرين نمازجمعه‌اش در 26 تيرماه سال گذشته به جاي دعوت از ساختارشكنان به قانون با طرح سه پيشنهاد بر آتش فتنه افزود و صحنه نمازجمعه را كه بايد عرصه وحدت باشد به عرصه افزايش اختلاف‌ها و درگيري‌هاي فيزيكي و سياسي تبديل كرد، بار ديگر مواردي را مطرح كرده است كه نشان مي‌دهد او از نظراتش برنگشته است.
 
وي در نمازجمعه سال قبل پایبندی همه به قانون، دلجویی از آسیب‌دیدگان، فضای بحث برای جلب اعتماد، آزادی زندانیان و آزادی رسانه‌ها و مطبوعات را به‌عنوان راهكارهاي خود اعلام كرده بود.
 
آقاي هاشمي سه روز قبل از انتخابات 22 خرداد 88 نيز در نامه بدون سلام و السلام خود به رهبر انقلاب به‌طور تلويحي، به آشوب‌هاي پس از انتخابات اشاره كرد و از  آتش‌فشان‌هاي درون سينه‌ها خبر داد كه منفجر خواهد شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تأييد,