همرزم شهید جهان آرا به او پیوست

سرهنگ پاسدار بازنشسته، شیرزاد پیرمرادی، همرزم شهید محمد جهان آرا به خيل عظيم شهدا پيوست

خلاصه اي از زندگينامه شهيد شيرزاد پيرمرادي:                                         

    سرهنگ پاسدار شيرزاد پيرمرادي در تاريخ15/3/ 1336در شهر مقاوم آبادان در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود. پدر بزرگوارشان از اهالي شهر رامهرمز و از كاركنان زحمتكش و متدين شركت نفت آبادان بود. شيرزاد تا سن 13 سالگي در شهر آبادان در دامان و جوار مادري متعهد و متدين پرورش يافت و سپس بهمراه خانواده در شهر خرمشهر سكنا گزيدند.

        پيرمرادي دوران نوجواني و جواني خود را به ورزشهاي رزمي پرداخت و در باشگاه هاي ورزشي خرمشهر بعنوان مربي مشغول گرديد. ايشان در راهپيمائي و تظاهرات مردم خرمشهر عليه نظام ستم شاهي در سال 1357 حضوري فعال داشت. وي جزو اولين جواناني بود كه در سال1357 كه شهر خرمشهر دچار سيل گرفتگي شد به كمك مردم سيل زده جهت جلو گيري از پيشرفت سيل به منازل و شهر شتافتند. شهيد پيرمرادي از بدو تشكيل بسيج به عضويت اين نهاد مقدس در آمدند و تا تاريخ 25/8/1366 بعنوان بسيجي واز آن تاريخ تا سال 1377 با عضويت پاسدار رسمي در سمتهاي متفاوت در واحدهاي سپاه خرمشهر به خدمت خالصانه مشغول بودند.

       وی که پس از حمله عراق به ایران، در کنار شهید جهان آرا و دیگر همرزمانش در خرمشهر جنگید  پس از انتقال اعضاء خانواده اش به کمارج مجددا به جبهه برگشت و در هشت سال دفاع مقدس دچار موج خمپاره، مواجه با مواد شیمیایی و مجروحیت از ناحیه ی کتف و قفسه سينه گرديد.

       شهيد پیرمرادی، سه سال اخیر را به علت شدت جراحات وارده بطور متناوب در بیمارستان بستری بوده و سحرگاه روز 17/3/1390 در بيمارستان ماهشهر به جمع همرزمان شهيدش پيوست. پیکر این رزمنده از طریق ماهشهر به کازرون و کمارج منتقل شده و با حضور گسترده ی مردم از خوزستان، کمارج و برازجان در آرامگاه کمارج در جوار همرزم شهيدش سردار كورش نوئي (برادر خانم پيرمرادي) به خاک سپرده شد.از شیرزاد پیرمرادی، 3پسر و 2 دختر بيادگار مانده است.

      مراسم چهلمين روز شهادت ايشان مورخ 23/4/1390 در كمارج كازرون با حضور رزمندگان اسلام و بسيجيان سرفراز برگزار خواهد شد. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

      

 


نظرات شما عزیزان:

مهرداد منتصري
ساعت23:27---6 خرداد 1391
يادي كه در دلها هرگز نمي ميرد ياد شهيدان است . در سالروز عروج عارفانه جانباز رزمنده سرهنگ پاسدار شيرزاد پيرمرادي ياد وخاطره شهداي سرافراز خرمشهر قهرمان و شهيد كورش نوئي راگرامي ميداريم وبا روح آسماني آنها عهد وپيمان مي بنديم كه تا آخرين نفس در خط امام ره و رهبر فرزانه ثابت قدم بمانيم . بسيجيان پايگاه مقاومت شهيد باكري كمارج

صمد مرادی
ساعت11:44---24 ارديبهشت 1391
یاد و خاطره سرهنگ پاسدار جانباز شهید شیرزاد پیر مرادی را گرامی میداریم و برای خانواده ایشان طول عمر با عزت از درگاه خداوند منان خواهان و خواستاریم.

غلامرضاکویتی پور
ساعت19:59---1 بهمن 1390
یاران چه قریبانه رفتن ازاین خانه ‏‏)‏‏)بنده بعنوان خادم شهداوهمرزم شهیدپیرمرادی این مصیبت وارده رابه خانوادی این شهیدتسلیت میگویم وافسوس که چرامامانده ایم.من بااین شهیدخاطرهادارم ودلشادم که شهیدشود نه به مرگ طبیعی فوت کرد.

مهرداد منتصري
ساعت13:18---12 شهريور 1390
بدون شك نام شهيدان كورش نوئي و سرهنگ پاسدار شيرزاد پيرمرادي در كنار نام شهيدان بزرگوار ومردان مرد خطه خوزستان و خرمشهر قهرمان سيد محمد جهان اراء و سيد عبدالرضا موسوي و بهروز مرادي و بهنام محمدي در تاريخ دفاع مقدس و مقاومت و فتح خرمشهر مي درخشد

اصغر پيرمرادي
ساعت8:58---23 تير 1390
باسلام به روح بلند شهدا و امام شهدا. بنده به عنوان فرزند آن شهيد از طرف خودم و خانواده ام از كليه مردم شريف و قدر شناس كه در مراسمات آن شهيد حضور يافته وبا عزت تمام موجب تسلاي دل بازماندگان گرديدند و مخصوصا از مردم كمارج و رامهرمز و برازجان و بالاخص همرزمان پدرم در سپاه خرمشهر و همچنين از بسج و سپاه كازرون و كمارج تقدير و تشكر بعمل مي آورم.

نادر
ساعت8:52---23 تير 1390
خانواده شهدا چشم و چراغ اين ملتند. بنده به نوبه خود از مردم شريف وقدرشناس كمارج و برازجان كه در تشييع جنازه اين رزمنده هشت سال مقدس واقعا سنگ تمام گذاشتن و باعث خشنودي و تسكين دل خانواده معزز اين شهيد والا مقام گرديدن تقدير و تشكر مينمايم.

مهرداد منتصري
ساعت13:03---21 تير 1390
ياران چه غريبانه رفتند ازاين خانه هم سوخته شمع ما هم سوخته پروانه ياد وخاطره سرهنگ پاسدار جانباز شهيد شيرزاد پيرمرادي كه به همرزمان شهيدش محمد جهان ارا و سيد عبدالرضا موسوي پيوست گرامي باد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شهید شیرزاد پیرمرادی, همرزم جهان آرا, سپاه خرمشهر, کمارج, ,