دفاع تمام قد سايت توكلي از لاريجاني براي توجيه حضورش در 8+7

 

سايت متعلق به احمد توكلي با انتشار مطلبي تحت عنوان "دوسوال از جبهه پايداري و تذكري به 7+8" از علي لاريجاني و مواضعش در جريان فتنه 88 به‌طور تمام قد دفاع كرد.

به گزارش رجانيوز، اين سايت با يادآوري تشكيل دو كميته تحقيق از سوي لاريجاني در جريان فتنه مدعي شده كه نتايج كار اين كميته‌ها ضربه سخت و كاري به فتنه وارد كرد.

سايت توكلي در حالي كه احمدي‌نژاد هيچ نقشي در كميته موسوم به 8+7 ندارد اما براي لاريجاني به‌طور مستقيم يك نماينده و غيرمستقيم چند نماينده درنظر گرفته شده است، ادامه داده كه اگر احمدي‎نژاد با توجيه مسئوليتش عليه فتنه چيزي نگفته، لاريجاني نيز به همان دليل چيزي نگفته است.

اين در حالي است كه علي لاريجاني يك روز پس از نمازجمعه تاريخي 29 خرداد رهبر انقلاب و بيان مواضع شفاف از سوي ايشان به تلويزيون آمد و در حالي كه عصر همان روز فتنه‌گران خيابان‌هاي تهران را به آشوب كشيده بودند، مواضع دوپهلويي ابراز كرد كه مورد استقبال بخشي از جريان فتنه نيز قرار گرفت.

در اين نوشته مواضع علي مطهري مبني بر اينكه آشوب‌ها مربوط به فتنه بود، تكرار شده است.


نظرات شما عزیزان:

جمعی از دانشجویان و طلاب بسیجی
ساعت9:20---16 شهريور 1390
جواب به دو سوال احمد توکلی در خصوص جبهه پایداری انقلاب اسلامی

دوست و دشمن این انقلاب اذعان دارند سوم تیر و و در ادامه بیست و دوم خرداد 88 هرد دو مقاطعی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است. متاسفانه پس از روی کار آمدن دولت دهم و نفوذ بی حد و حصر جریان انحرافی در دولت و حاشیه های آن متاسفانه باعث شد تا کسانی که به احمدی نژاد رای داده بودند احساس کنند که دولت به طور کامل اجرا کننده خواسته های مقام معظم رهبری نیست و به همین خاطر کم کم سیل نیش زبانها و طعنه ها به سوی دوستداران انقلاب روانه شد و در زمانیکه رفته رفته اصحاب فتنه، خواص مردود و جریان انحرافی به خیال خام خود، می رفتند تا عَلَم گفتمان عدالتخوهی، استکبار ستیزی و مقابله با منش اشرافی گری را تصاحب کنند بار دیگر تابلوی امام و انقلاب توسط نیروهای راستین و وفادار انقلاب اسلامی با هدایت علمای بزگواری چون حضرت آیت الله مصباح یزدی و آیت الله خوشوقت برافراشته شد. ولی متاسفانه در کمتر از چهل روز که از اولین همایش اعلام موجودیت این جبهه نوپا می گذرد هجمه ها و سنگ اندازی های بی شماری بخصوص در فضای رسانه از سوی کسانی که منافع خود را با تشکیل این جبهه در خطر دیدند آغاز شد که یکی از آنها سایت الف منتسب به احمد توکلی است که طرح چنین سوالات بی مبنا، نمونه ای از آن است.
در پاسخ به سؤال اول که آیا لاریجانی سال 86 با لاریجانی 90 این قدر تفاوت کرده که موضع برادران جبهه پایداری اینقدر تفاوت کرده است، پاسخ را با فرموده مقام عظمای ولایت آغاز می کنم که فرمودند؛ «امام بار‎ها فرمودند قضاوت درباره اشخاص بايد با معيار حال کنونى اشخاص باشد.اگر حال فعلى اشخاص در نقطه ‌مقابل آن گذشته بود، آن گذشته ديگر کارايى ندارد. اين همان قضاوتى بود که اميرالمؤمنين(عليه‌السلام) با جناب طلحه و جناب زبير کرد.» طراح محترم سؤال انگار خبر ندارند که رهبری سخنان مربوط به لغزش نخبگان و بحث خواص مردود را پس از فتنه 88 فرمودند.
در سال 86 فتنه ای اتفاق نیفتاده بود تا افراد و نخبگان سیاسی در آن قبول یا مردود شوند. اعضای جبهه پایداری به این علت با حضور بی معنای لاریجانی و نظیر وی قالیباف در شورای 15 نفره اصولگرایی مخالف اند که قائلند اینها تا قبل از نابودی کامل فتنه گران به هیچ عنوان مواضع شفافی در قبال جنبش مطرود طرفدار فتنه نداشته و حتی در برخی موارد از جریان فتنه نیز در لفافه حمایت کرده اند اما با سنگین شدن کفه ی ترازوی ملت در روزهای آخر فتنه بویژه نهم دی ماه و قطع امید کامل فتنه گران ایشان حمایت از قانون شکنان و اغتشاشگران را به نفع خود ندانسته و بعد از گذشت یکسال از انتخابات، تماس خود با موسوی و تبریک گفتن به وی را تکذیب می کند!
البته امیدواریم جناب آقای لاریجانی از اتفاقات فتنه 88 درس عبرت بگیرد و از برخی اعمال نامطلوب سابقشان در قبال مردم و نظام توبه نموده تا بتواند در انتخابات آینده مجلش شورای اسلامی شرکت نماید.
در پاسخ به سؤال دوم که بهتر است دیده شود احمدی نژاد درقبال مسئله فتنه 88 بهتر موضع گیری کرده یا لاریجانی و قالیباف؟ در مورد عملکرد نابخردانه این دو در سوال اول پاسخ داده شد.
ولی اینکه احمدی نژاد چگونه عمل کرده باید گفت؟ برادر عزیز یکی از علت های اصلی تشکیل جبهه پایداری توسط اعضای سابق کابینه فعلی به شکلی، اعتراض به مواضع غیر شفاف رئیس جمهور در قبال فتنه 88 و در ادامه طرفداری بی قید و شرط ایشان از حلقه های جریان انحرافی است. جبهه پایداری آمده است که بگوید هر فرد و جریانی که مواضع و اصولش منطبق بر شعار و گفتمان امام نباشد با وی به مخالفت بر خواهد خواست. حتی اگر در ظاهر خود را اصولگرا بداند! انتخاب تاریخی ملت در سوم تیر 84 و بیست و دوم خرداد نشان داد که هرکس شعارهای انقلاب را بدون تعارف و با صراحت مطرح نماید مورد پذیرش و استقبال ملت و رهبری قرار خواهد داشت و اکنون جبهه پایداری آمده است تا باری دیگر به فضل و عنایت خداوند با احیاء شعارهای دولت اسلامی، عدالتخواهی و نظیر آن سدی محکم در مقابل فتنه گران، خواص مردود و جریان های انحرافی باشد و با هرگونه فتنه احتمالی در آینده به مخالفت برخیزد.

جناب آقای توکلی حال در صورت امکان و از آنجایی که از جنابعالی به عنوان فردی رک و صریح الهجه یاد می شود در صورت امکان شما نیز به سوالات حقیر پاسخ دهید؟
1- آیا فکر نمی کنید در این نوشتار با شیطنت تلاش شده است تا آبی را گل آلود کنید و به نوعی رئیس مجلس را رو در رو با جبهه نو پای پایداری قرار دهید تا با ایجادچنین منازعات ساختگی بهره ای نصیب شهردار محترم تهران آقای قالیباف شود؟
2-آیا بهتر نیست همانطور که برای تخریب و کوچک شمردن اقدامات اجرایی دولت، جریان انحرافی را مستمسک قرار می دهید قدری هم در مورد مرزبندی خود با جریان فتنه و خواص مردود شفاف تر موضع گیری نمایید!؟
3-آیا امکان آن وجود دارد تا نماینده دلسوز تهران اندکی هم که شده در خصوص مواضع و ارتباط خود با فرهنگستان علوم اسلامی که قرائت متفاوتی از اسلام و امام دارند را تشریح بفرمایند؟
4-آیا انحراف بوجود آمده در دولت اسلامی بهانه ای نشده تا شما به طور مدام و مسلسل وار عملکرد دولت را زیر سؤال ببرید؟ شما که خود را تابع محض ولایت می دانید آیا شده کمترین اشاره ای به اقدامات مثبت دولت فعلی هم داشته باشید؟
5- آیا فکر نمی کنید امت حزب الله و بخصوص نخبگان، دانشجویان و طلاب با انبوهی از مواضع مشکوک و نیز سؤالات بی پاسخ مانده حاصل از رفتارهای متظاهرانه و ریا کارانه شما مواجه شده اند؟ اگر نظری غیر از این دارید پس چرا جرأت تشکیل جلسه پرسش و پاسخ در بین دانشجویان را ندارید تا نگاه جریان ارزشی در مورد شما روشن و تبیین شود؟
6- آیا وقت آن نرسیده تا چند سؤال هم از دوستان رهپویانی خود داشته باشید تا مردم در جریان اقدامات و هزینه 400 پایگاه اجاره ای در سراسر کشور که به منظور انجام فعالیت های انتخاباتی اجاره گردیده، بشوند؟
7- اگر بیش از این دانستن را حق مردم می دانید اندکی هم در خصوص نحوه تامین هزینه چاپ مجله پنجره بیان بفرمایید؟
8- برای یک بار هم که شده موج سواری در دنیای سیاست را متوقف و نگاه خود از مواضع جناب آقای سردار خلبان دکتر قالیباف را به طور شفاف اعلام دارید!
9- شما که بیش از اعضای این جبهه تازه تاسیس خود را تابع ولایت می دانید پس چرا مقام عظمای ولایت از عملکرد شما در چند ماه اخیر ابراز نارضایتی کردند؟
10- اگر می خواهید علی لاریجانی را به توسط نزدیکی و دوستی بیش ازحد شما با شهردار محترم پایتخت از گردونه خارج کنید، لااقل دلایل آن را مستقیماً، بدون ایما و اشاره و صرف نظر از طرح پرسش های بی مبنا در مقالات برای مردم توضیح دهید؟
جمعی از دانشجویان و طلاب بسیجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دفاع تمام قد, سايت توكلي, توجيه لاريجاني, حضور در 8+7, دوسوال از جبهه پايداري, ,