عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با رجانیوز:
سهم دادن به افراد علاوه بر اضلاع اصولگرا چه معنايي دارد/ ساكتين فتنه را در دايره اصولگرايي هم تعريف كنند در مديريت صحنه نبايد باشند

 

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: اصولگرایانی که در قضایای فتنه 88 سکوت کردند و موضع خود را صریح اعلام نکردند، هر چند که شاید نتوان آنها را از دایره اصولگرایی خارج کرد اما این افراد در صحنه مدیریت انتخابات برای اصولگرایان پذیرفتنی نیستند.

مهدی کوچک‌زاده در گفت‌وگو با رجانیوز اظهار داشت: این افراد ممکن است مانند میلیون‌ها جمعیت اصولگرا یکی از آحاد مجموعه اصولگرایی محسوب شوند اما قطعا قابل پذیرش و جزو کسانی که صحنه‌گردان و مدیریت صحنه انتخاباتی اصولگرایان را بخواهند بکنند، نیستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اينكه برخي مي‌گويند ساكتين و مردودين فتنه ممكن است توبه كرده باشند، بنابراين بايد از آن‌ها نيز استفاده كرد، با بیان اینکه در این زمینه بحث توبه مطرح نیست، تصریح کرد: اگر کسی در عرصه سیاسی دچار خطای فاحشی شده باشد، عقل حکم می‌کند که آن فرد دیگر در مدیریت صحنه مسائل سیاسی نمی‌تواند قرار گیرد.

وی در ادامه با انتقاد از سهم‌خواهی عده‌ای در انتخابات بیان داشت: قطعاً آنچه که نقطه آغاز اختلاف‌ها است، این است که افراد یا جریان‌هاي سیاسی بخواهند سهم‌خواهی کنند؛ در حالی که افرادي، شایستگی حضور در مجموعه مدیریت اصولگرایان را دارند که از ویژگی‌های برجسته در فهم مسائل و اخلاق سیاسی و تقواي جمعي برخوردار باشند.

کوچک‌زاده با انتقاد از سهم دادن ويژه به افراد علاوه بر اضلاع در كميته موسوم به 8+7 گفت: در عرصه مدیریت انتخابات در جریان اصولگرا نمی‌توان به افراد قدرتمند هم سهم داد زیرا آنجا در حقیقت ممیزی و جای رصد کردن و تشخیص افراد فهیم و باتقواست.

وی با اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر رعایت احترام انتخابات و دخالت نکردن قوا و همچنین پرهیز نمایندگان از نزدیک شدن به کانون‌های قدرت و ثروت گفت: نباید افراد خارج از چارچوب‌ جریان‌ها و احزاب اصولگرا سهم ویژه داشته باشند، قدرتمندان و کسانی که در عرصه قدرت اجرایی در کشور جایگاهی دارند معنایی ندارد که خود یا نماینده‌اشان در آنجا حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: این به معنای طرد کردن آن افراد نیست بلکه در صحنه مدیریت انتخابات اصولگرایان، کسانی باید قرار گیرند که به واسطه تجربه سیاسی و تقوا قادر هستند شایسته‌ترین انسان‌ها را برای حضور در مجلس شناسایی کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه افرادی را که در جریان فتنه، فتنه‌گری کردند به دو دسته تقسیم کرد و گفت: حساب این افراد را باید از 13 میلیون رآيی که به نامزد شکست خورده انتخاب داده شد، جدا کرد.

وی اضافه کرد: دسته اول آقایان خاتمی، موسوی، کروبی و اعضای دو حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب هستند که اینها ضد انقلاب و ضد جمهوری اسلامی هستند.

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي ادامه داد: برخی دانسته و ندانسته بازیچه دست صهیونیست‌ها و استکبار شدند که این افراد با هیچ شرطی صلاحیت حضور در عرصه انتخابات را ندارند، اینها تعداد کمی هستند که جوان‌های مردم را با اطلاعات و تحلیل‌های غلط و با بازیچه دست استکبار شدن به صحنه کشاندند و رأی آنها را هم با رفتارهای پس از انتخابات خود ضایع کردند، این افراد بی‌شرط و شروط شایستگی حضور در انتخابات را ندارند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: عده‌ای هم بازی‌خوردگان و اراذل و اوباشی هستند که در کف خیابان به جان و مال و ناموس مردم تعرض کردند که اصلا در عرصه نامی ندارند، آنان مزدورانی بودند که انجام وظیفه کردند.

وی اظهار داشت: اما 13 میلیون انسانی که در انتخابات به نامزد جریان فتنه رأی دادند، حساب‌شان جداست، در صورتی که این افراد صلاحیت‌های علمی، اخلاقی و سیاسی کافی داشته باشند، می‌توانند در صورت تأیید مراجع نظارتی در انتخابات فعال باشند.

نماینده اصولگرای مجلس هشتم گفت: بحث 13 میلیون نفر از این دو دسته جداست و در هیچ شرایطی مراجع نظارتی نباید به جریان فتنه اجازه ورود به عرصه انتخابات را بدهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سهم دادن به افراد, علاوه بر اضلاع اصولگرا, ساكتين فتنه, دايره اصولگرايي, قضایای فتنه 88, ,