نماینده ولی فقیه در سپاه:


ملاک ارزش هر حزب و گروه به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب، گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد.
به گزارش سپاه نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی امروز در جمع پاسداران سپاه علی بن ابی طالب(ع) در حسینیه ثارالله سپاه استان قم افزود: امروز پرچمدار گروهی که قرآن از آن به عنوان حزب الله نام می برد، کسی نیست جز حضرت آیت الله خامنه ای که بزرگترین جهادگر در زمینه بیداری مردم به حساب می آید.
وی با اشاره به حرکات و اقدامات بعضی از افراد در جهت تغییر گفتمان و بینش انقلابی اظهار داشت: پس از وقوع انقلاب اسلامی عده ای در داخل با برنامه ریزی مدون به سمت تغییر گفتمان و بینش انقلابی گام برداشتند به گونه ای که حتی در دورانی هجمه عظیمی بر مبانی دینی این مردم وارد شد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با روشنگری های خود در حفظ گفتمان و بینش انقلاب اسلامی تلاش بسیاری کرد بگونه ای که به عنوان بزرگترین جهادگر و روشن ساز از ایشان می توان نام برد.
حجت الاسلام و المسلمین سعیدی اقدامات سپاه در راستای بصیرت افزایی بسیجیان را در جهت حفظ گفتمان و بینش انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش فراوانی داشته و در این راستا نیز اقدامات فراوانی در جهت ارتقاء بینش سیاسی بسیجیان انجام داده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه به بررسی ولایت و برائت در زیارت عاشورا پرداخت و گفت: در حقیقت بسیاری از زیارت ها و ادعیه ها بیان مواضع اعتقادی، سیاسی،رفتاری و اخلاقی است در دو جنبه اثبات ارتباط با ذات باری تعالی و بیزاری از جبهه مقابل حق.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب, گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد, ,