حسینیان در همایش جبهه پایداری خراسان رضوی مطرح كرد
پيام‌هاي رهبري معنوي آيت‌الله مصباح بر جبهه پايداري/ اگر ساکتین در برابر غارت‌حق حضرت‌امیر سکوت نمی‌کردند، مسیر تاریخ عوض می‌شد
 
جبهه پايداري انقلاب اسلامي بر اساس وعده‌اي كه داده بود، پس از ماه مبارك رمضان همايش‌هاي استاني خود را آغاز كرده و اعضاي مؤسس اين جبهه با حضور در مراكز استان‌ها هم هسته‌هاي استاني را شكل مي‌دهند و هم مباني نظري و گفتماني‌اي را كه جبهه پايداري براي آن‌ها تشكيل شده، تبيين مي‌كنند تا در همين ابتداي كار براي تمام كساني كه علاقه‌مند به فعاليت در اين چهارچوب هستند، روشن شود كه بناي كار جبهه بر قدرت‌طلبي و بازي‌هاي سياسي نيست، بلكه قرار است با متشكل شدن مجدد ظرفيت‌هايي كه بيم آن مي‌رفت در اثر حوادث سال جاري در دولت از هم پاشيده شوند، هسته‌هاي گفتماني در خدمت رهبري و انقلاب اسلامي شكل بگيرد.

در ادامه اين همايش‌هاي استاني، تالار مملو از جمعيت "نور" مشهد مقدس ميزبان همايش جبهه پايداري استان‌هاي خراسان (رضوي، شمالي و جنوبي) بود كه سخنران اصلي اين همايش حجت‌الاسلام والمسلمين روح‌الله حسينيان بود و صادق محصولي و علي اصغر زارعي نيز در بخشي از برنامه به تعدادي از سؤال‌ها پاسخ گفتند.

همچنين حجت‌الاسلام و المسلمين ماندگاري دبير جبهه پايداري خراسان رضوي نيز در اين همايش سخناني ايراد كرد و دكتر اميرحسين قاضي‌زاده نماينده مردم مشهد و کلات و عضو جبهه پايداري نيز در اين همايش حاضر بود.

به گزارش رجانيوز، حسينيان بخش اصلي سخنان خود را به آسيب‌هاي ناشي از سكوت خواص در بزنگاه‌ها اختصاص داد تا نشان دهد بر خلاف اينكه عده‌اي مي‌خواهند جرم ساكتين فتنه را تقليل دهند و آن‌ها را در مركزيت تصميم‌گيري اصولگرايان بنشانند، اين خطا به اين سادگي‌ها قابل جبران و گذشت نيست.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نباید ساکتین فتنه در پیشانی اصولگرایان قرار بگیرند و مدیریت کنند، اظهار داشت: اگر ساکتین در برابر حق حضرت امیر سکوت نمی‌کردند و حمایت می‌کردند، مسیر تاریخ عوض می‌شد؛ مگر قاعدین چه کسانی بودند همان‌هایی که در برابر حق حضرت امیر بی اعتنایی کردند.

حسینیان سخنان خود را با همان تبيين مباني گفتماني جبهه پايداري شروع كرد و گفت: عقلانیت، معنویت، عدالت و ولایت از اصول و مبانی جبهه پایداری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک دینی که امام نام آن را اسلام ناب نهادند، در جامعه مذهبی به وجود آمد، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نهم و دهم افرادی که دنباله رو و هوادار گفتمان امام بودند که در ساده زیستی و استکبار ستیزی تبلور یافت، بسیاری از این مبانی و تفکر را در شخص آقای احمدی نژاد یافتند.

حسینیان ادامه داد: اگر مردم آقای احمدی نژاد را مورد حمایت قرار دادند و در اوج مظلومیت دفاع کردند، به خاطر این بود که او را تجسم این گفتمان می‌دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه "دنیا دار آزمایش است و انسان های بسیاری آمده اند، آزمایش شده اند و عبرتی برای آیندگان و نسل‌های بعدی شده اند"، افزود: بعد از اینکه این هواداران گفتمان امام و انقلاب نسبت به ولایت پذیری آقای احمدی نژاد دچار تشکیک شدند، یک نوع نگرانی، احساس یأس و سرخوردگی در وجودشان پیدا شد.

جلوگیری از احساس یاس و سرخوردگی فلسفه تشکیل جبهه پایداری

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، این احساس یاس و سرخوردگی را طبیعی برشمرد و با يادآوري رویدادهای تاریخی گفت: بنده به عنوان کسی که مطالعه ای در تاریخ دارم، خیلی عجایب فراوانی در این زمینه ها وجود دارد دارد كه نشان مي‌دهد در زندگی سیاسی و اجتماعي، همه ما در معرض خطر هستیم.

وی با اشاره به زندگی سید ضیاء الدین طباطبایی اظهار داشت: سید ضیا یک طلبه بود و تا شب کودتا هم معمم بود، طلبه انقلابی پرجوش و خروشي هم بود. شب کودتای اسفند با سفیر انگلیس در خارج تهران ملاقاتی داشت، لباس را همان جا کند و گذاشت توی بقچه و برای همیشه پیچید. همین جوان طلبه انقلابی وقتی که حکومت تشکیل داد -حکومت حزبی‌ها- پر مصوبه و اسلامی ترین دولت همین حزبی هاست. شما اگر در تاریخ نگاه کنید بستن قمارخانه ها، شراب فروشی ها همه این ها مصوبه های دولت سید ضیا بود اما همین که سید ضیا طلبه جوان به قدرت رسید، شد سید ضیايی که سرانجام اسرائیل نشین شد و بدون هیچ اعتقادی از دنیا رفت.

جبهه پایداری تشکیل شد تا نشان دهد گفتمان انقلاب متعلق اشخاص نیست

حسنیان در ادامه به نحوه شکل‌گیری چبهه پایداری اشاره کرد و گفت: یک عده از دوستان نشستند و گفتند چه کنیم که خدای نکرده برخی از رفتارها باعث سرخوردگی نیروهای طرفدار گفتمان انقلاب اسلامی ناب نشود و آنها مأیوس و سرخورده شده و به دنبال زندگی خود بروند؛ خوب است که یک تشکیلاتی به وجود بیاید که این گفتمان را ادامه داده و نشان دهد این گفتمان به شخص خاصی تعلق ندارد، بلکه یک جریانی است که همیشه تاریخ بوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به شکل خاصی جریان پیدا کرده و انشاءالله تا ظهور حضرت مهدی هم این تفکر جاری و ساری خواهد بود كه این فلسفه تشکیل جبهه پایداری بود.

مبنای قرآنی عقلانیت به عنوان یکی از اصول جبهه پایداری

وی یکی از مبانی تشکیل جبهه پایداری را عقلانیت عنوان کرد و در توضيح آن گفت: قرآن آفرینش هستی را بر مبنای سبب و مسبب و علّی و معلولی بیان می کند و نظام سبب مسببی را اصل آفرینش می‌داند. حتی در زبان روایات هم امام صادق(ع) می‌فرماید که خداوند ابا داشت از اول خلقت پدیده ها را بدون سبب بیافریند. به هر تقدیر، قرآن در مسائل و پدیده های اجتماعی هم این رابطه علّی و معلولی را مورد تآیید قرار می دهد و از مؤمنین می خواهد که زندگی اجتماعی و سیاسی خودشان را بر این مبنای نظام سبب و مسببی هموار کنند و شکل دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به آیه "و اعدّوا لهم ما استطعتم من قوّة و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ الله و عدوّکم" افزود: بر مبنای این آیه، خداوند به مؤمنین امر می کند که آن چه که در توان دارید، از نیروها و امکانات را آماده کنید تا دشمنان شما و دشمن خدا بترسند و به سبب نیروها، امکانات و ادواتي که آماده کردید، جرأت دست‌اندازي به سوی شما را نداشته باشند. یعنی قرآن می فرماید چه در طبیعت، چه در پدیده های اجتماعی یک نظام علّی و معلولی حاکم هست که مؤمن باید برود و این علت ها را کشف کند.

وی اظهار داشت: انسان تعجب می‌کند وقتی این آیات خدا را مطالعه می‌کند، چرا کشورهای اسلامی عقب افتادگی دارند. چرا دنبال کشف این معلول ها و علت ها و کشف روابط علّی و معلولی نرفتند. جهان غرب اگرچه ریشه ها و مبانی تمدن‌شان را از تمدن اسلام گرفتند اما آن ها پیگیری کردند و متأسفانه جوامع اسلامی در اثر فساد حکومت ها نتوانستند رشد کرده و این اصل قرآنی را رعایت کنند.

حسینیان تصریح کرد: یکی از این اسباب اجتماعی، همین تشکیلات است که اگر انسان می خواهد کاری كند و اگر در جامعه هدفی دارد، باید وسیله اجتماعی آن کار را هم فراهم کند و مقصود از این آیه کریمه "تعاونوا علی البرّ و التّقوی" این همکاری، تجمع، اجتماع و تشکیلات برای این است که یک هدف اجتماعی را با کمک بکدیگر به پیش ببریم.

خاطره ای از تأکید امام بر کار تشکیلاتی

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به تأکیدات حضرت امام به كارهاي تشکیلاتی افزود: شاید امام در بین روحانیون از کسانی بوده که بر این تشکیلات اعتقاد داشتند؛ در جریان نهضت در سال‌های1341 تا 1343 امام بارها کارشان همین بود و نامه شخصی می نوشتند. در یک شب 60 نامه نوشتند به روحانیون بلاد که شما شب های یک شنبه را بنشینید دور هم یک چای بخورید. همین گردهمایی و چای خوردن شما موجب می شود اطلاعات زیادی را به دست بیاورید و همفکری کنید که جلوی بسیاری از مشکلات گرفته شود. همین جوامع روحانیت تهران و شهرهای مختلف که به وجود آمد از همین راهنمایی حضرت امام بود.

وی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به اهداف مهم قطعاٌ نیاز به تجمع تشکیلاتی، انسجام و هماهنگی نیروهای معتقد به آن راه و هدف و آرمان داریم، خاطر نشان کرد: الحمدلله در شهر شما این تجمع بزرگ امروز نشانگر این هماهنگی و نشانگر تشخیص این ضرورت است. بنابراین اصل اولیه ما تعقل، اندیشه، کشف علت ها، کشف رابطه متقابل علت ها و معلول ها و کشف نیازهای اجتماعی برای رسیدن به هدف هاست.

معنویت عامل تاثیر گذار

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، معنویت را دومین مبنای جبهه پایداری انقلاب اسلامی برشمرد و توضیح این مبنا را با بیان این پرسش که مسأله معنویت به چه معناست، آغاز کرد و گفت: درست است که ما نظام آفرینش را بر مبنای آموزه های قرآن یک نظام علّی و معلولی می دانیم اما در فرهنگ قرآن همین نظام سبب مسببی دائمي است. به قول حضرت امام رابطه خدا و جهان رابطه بَنّا و بِنا نیست، رابطه ساعت و ساعت ساز نیست که ساخته شود و نصب شود بلکه خداوند رابطه اش با جهان هستی مانند رابطه خورشید با نور است، دم به دم باید این نور دمیده شود.

وی ادامه داد: معتقدیم همه معلول هایی که می خواهد از علت ها به وجود بیاید، با اذن الهی صورت می گیرد و اگر خدا نخواهد، هیچ‎گاه علتی هم نمی تواند معلول خود را به‎وجود بیاورد در حقیقت علت ها ذاتی به اشیا نیستند بلکه یک چیزهای دیگری غیر از آن چه ما در طبیعت می بینیم، وجود دارد. قرآن به صراحت می فرماید که حتی در مواردي که همه عوامل طبیعی جمع هستند، باید اذن الهی وجود داشته باشد. " وَ الْبَلَدُ الطّیبُ یخْرُجُ نَبَاتُهُ بأذنِ ربّهِ والّذی خَبُثَ لَایخْرُجَ اِلّا نَکداً" درست است که زمین شوره زار شوره می رویاند و زمین پاک هم ثمره پاک، اما همه این ها به اذن الهی است.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه "اعتقاد ما بر این است که مؤمن وظیفه دارد همه عوامل طبیعی را آماده کند اما تکیه اش بر این عوامل طبیعی نباشد، بلکه بر خدا تکیه کند چرا که او تأثیرگذار است"، تصریح کرد: آیات قرآن اساساً به مؤمنین با عده کم این نوید را می دهد که پیروزی با آن هاست و اگر خلوص باشد، خداوند اراده کرده است که مؤمنین را حمایت کند. در سوره محمد(ص) می فرماید که "وَالَّذِينَ ءَامَنُواْ وَعَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ وَءَامَنُواْ بِمَا نُزِّلَ عَلَى‏ مُحَمَّدٍ وَ هُوَ الْحَقُّ مِن رَّبِّهِمْ كَفَّرَ عَنْهُمْ سَيِّئَاتِهِمْ وَ أَصْلَحَ بَالَهُمْ‏" خداوند بدی‌های کسانی که ایمان آوردند و بر آن چه بر پیامبر نازل شده ایمان آوردند، می‌پوشاند و نواقص آنها را مرتفع می کند. علتش را هم این آیات خیلی زیبا بیان می کند. می فرماید: ذَلِكَ بِأَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا اتَّبَعُوا الْبَاطِلَ وَأَنَّ الَّذِينَ آمَنُوا اتَّبَعُوا الْحَقَّ مِنْ رَبِّهِمْ کسانی که کفر ورزیدند علتش این است که از باطل پیروی می کنند و آن هایی که ایمان آوردند از حق تبعیت. لذا خداوند حق را همیشه مورد حمایت قرار می دهد. می فرماید "حقّاً عَلینا نُنجی المؤمنین" نجات مؤمنین و پیروزی مؤمنین حقی است از آن ها بر ما.

حسینیان افزود: حضرت امیر بر همين اساس می فرماید نباید از کمبود امکانات و نیرو ترسید، اعتقادمان بر این است که اگر راهی که انتخاب کردیم، راه حق باشد، راه خدایی و برای خدا باشد، هیچ چیز نمی تواند منجر به شکست شود و هیچ چیز ممانعت از الطاف خداوند و پیروزی نمی کند كه نمونه اش را شما در انقلاب اسلامی و جنگ به خوبی تجربه کردید.

اخلاص مایه برافراشته شدن پرچم جبهه پایداری

وی با تاکید بر اینکه خلوص مهم‌ترین وظیفه ما است، گفت: پرچمی که به عنوان جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر افراشته شده، اگر خلوص در آن نباشد، بر زمین می افتد، بنابراين، باید هر خواسته ای جز اعتلای حق را از خود بیرون ریخت و تمام منافع شخصی و شهرت را زیر پا بگذاریم و فقط یک چیز آن‎هم ارزش های خدا در زمین زنده شود و شعائر اسلامی در انقلاب اسلامی زنده و گفتمان امام پاینده و پایدار بماند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حملاتی که با شروع به کار جبهه پایداری به این جبهه از هر سو شد، گفت: با اين حال، شاهدیم که وقتی خدا می خواهد عدو سبب خیر می‌شود و جبهه ای که نامی نداشت و تنها یک گردهمایی در تهران برگزار کرد و مشغول هماهنگي كارها بود، در اثر همان حملات بر سر زبان ها افتاده و امروز به لطف خدا جبهه پايداري، سرفرازتر، آینده دار تر و با قدرت تر در جامعه ظهور و بروز پیدا می کند.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری نه تنها در مقابل اصولگرایان نیست بلکه چنین هدفی هم ندارد، افزود: این جبهه یک حلقه مفقوده ای بود چرا که تشخیص داده شده که باید دوستان را یک چتر خاصی پوشش دهد و این جبهه تشکیل شد.

دوستان اصولگرا با جبهه پایداری احساس رقابت نکنند

عضو جبهه پایداری با تأکید بر اینکه ما دنبال بر هم زدن وحدت نیستیم، تصریح کرد: از ابتدا هم اعلام کردیم که جبهه برای اصولگرایان یک فرصت است و یک خلأ مهمی را پر خواهد کرد، بنابراین دوستان اصولگرای ما نباید با ما احساس رقابت کنند.

وی اضافه کرد: ما اعلام کردیم جبهه به دنبال احیای گفتمان انقلابی است و رویکرد ما هم رویکرد فرهنگی خواهد بود و اگر بحث انتخابات مطرح شده، به عنوان بخشی از وظیفه‌ای‌ است که یک اصولگرا نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد و لذا جبهه و پرچم اصلی ما فرهنگی است. ما باید خود را برای یک کار فرهنگی دراز مدت آماده کرده و مبانی فکری را بسازیم.

حسینیان افزود: دوستان اعتراض نکنند كه من چرا این مسائل را شروع کرده ام، این مسائل فکری قرآنی با متون دینی باید در کار و حرکت شما به‌عنوان اصل قرار بگیرد. همه اش نباید دنبال مسائل سیاسی روزمره ای که فردا از ذهن خارج می شود و یک مساله جدیدی پیش می آید، باشید، بلكه به دنبال قوی کردن مبانی فکری خود و جامعه باشید كه اگر مبانی فکری قوی شود، جامعه را میتوانیم در مقابل حوادث مصون و بیمه نگه داریم و الا اگر همه اش همین بحث های روز مره سیاسی باشد، نتیجه ای ندارد.

نقش و پیام رهبری معنوی جبهه پایداری توسط آیت الله مصباح يزدي

وی با يادآوري نقش آیت الله مصباح یزدی در تشکیل این جبهه یادآور شد: مبانی فکری و عقلانی یک جامعه مذهبی و یک تشکیلات دینی باید محکم شود. جبهه نیز با نظر و هم‌فکری و رهبری معنوی شخصیتی مثل آیت الله مصباح تأسیس شده که این خود نعمت بزرگی است. شخصیت فکری، معنوی، صاحب اندیشه و تفکر، مردی که در طول حیات اجتماعی و سیاسی خود نشان داده که در اصول با کسی از در سازش در نخواهد آمد؛ یک چنین شخصیتی با چنین عظمت فکری رهبری معنوی چنین تشکیلاتی را دارد.

حسینیان، رهبری معنوی آیت الله مصباح بر جبهه پایداری را حاوی پیام‌هایی دانست و گفت: اولین پیام این است که این تشکیلات باید کار فکری و علمی کند. دومین پیام این است که این تشکیلات، خط قرمزهای برجسته‌ای نسبت به خطوط انحرافی، التقاطی و فتنه دارد؛ آیت الله مصباح هشت سال تمام در حاکمیت دوم خردادی‌ها در برابر انحراف‌هاي آنها ایستادند و شخصیتی بودند که در مقابل جریان انحرافی که در اطراف ریاست جمهوری در حال نظم و شکل گیری بود، اخطار دادند و ایستادگی کردند.

اتهام خنده دار ارتباط جبهه پایداری با جریان انحرافی

رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با ابراز تعجب از متهم کردن جبهه پایداری به ارتباط با جریان انحرافی تصریح کرد: من تعجب می‎کنم که برخی از این افراد غیر منصف که ان‌شاءالله جاهل هستند، این جبهه را متهم به یک نوع وابستگی به جریان انحرافی مي‌كنند، در حالي كه اگر ذره‌اي انصاف داشته باشند، متوجه می‌شوند که شخص آيت‌الله مصباح و دوستان دیگر در جای خودشان در برابر جریان انحرافی ایستادگی کردند و بعضاً‌به‌خاطر همين مسأله از دولت هم کناره گیری کردند، ولی اگر فقط شخص آیت الله مصباح را هم در نظر بگیرند باعث تعجب است که چگونه این جبهه را متهم به ارتباط با جریان انحرافی می‌کنند. بی شک شخص آیت الله مصباح بیانگر این برائت و ایستادگی در برابر این جریان است.

وی با بیان اینکه باید با اهداف عاقلانه، تفکر، اندیشه، اعتماد و اتکای به خدا کارمان را آغاز کنیم تاکید کرد: این جبهه وابسته به هیچ فرد خاصی نیست، بلکه یک جریان فکری یا به قول دوستان یک گفتمان فکری است و هر کاری که در جهت احیای تفکر و اندیشه حضرت امام و ولایت و حول محور ولایت باشد، از وظایف این جبهه است.

حسینیان اظهار داشت: من به عنوان کسی که تجربه ای در انقلاب و مطالعه ای در تاریخ دارم، اگر ولایت برای همه از نظر تئوریک و نظری بحث قابل درکی است برای ما از لحاظ تجربی قابل درک است.

وی ادامه داد: 2500 سال حکومت شاهنشاهی براي این کشور جز عقب ماندگی و استبداد هیچ چیز دیگری نداشت و هرجا روشنفکران جلو افتادند و علما را دور زدند، مانند مشروطه که یک انقلابی بود که توسط علما آغاز شد اما علما دور خوردند و روشنفکران جلو افتادند، چه نتيجه‌اي داشت؟ اول تقی زاده های وابسته به غرب که گفتند ایران باید از موی سر تا ناخن پا غربی شود تا نظام پیشرفته شود و آخرهم از برآیند این فرایند رضا خان درآمد.

حسینیان با بیان اینکه رهبری این انقلاب را مرجعیت و ولایت بر عهده گرفت، افزود: مردم روی آزادی و مشارکت را در همین حکومت ولایی دیدند و درک کردند و لذت استقلال را در همین حکومت ولایت تجربه کردند، بنابراین ولایت یک مساله تجربه شده است

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه به غیر از مقام ولایت هیچ کس نمی‌توانست فتنه اخیر را مهار کند، گفت: مقام ولایت در مقابل این طوفانی که می‌توانست هر نظامی را از ریشه در بیاورد، ایستادگی و ثبات بیشتری پیدا کرد و تجربه ای برای آیندگان شد. در مورد ولایت ما هم از نظر تئوری حرف داریم و هم از نظر تجربی و عملی درک کرده ایم كه آنچه ناجی و منجی ماست، ولایت است؛ بنابراین ما ولایت را اصل و محور کار خود قرار داده ایم.

اگر ساکتین در برابر غارت حق حضرت امیر(ع) سکوت نمی‌کردند مسیر تاریخ عوض می‌شد

وی با تاکید بر اینکه نباید ساکتین و فتنه گران در پیشانی اصولگرایان قرار بگیرند و مدیریت کنند، اظهار داشت: اگر ساکتین در برابر غارت حق حضرت امیر(ع) سکوت نمی‌کردند و حمایت می‌کردند، مسیر تاریخ عوض می‌شد. مگر قاعدین چه کسانی بودند؛ همان‌هایی که در برابر حضرت امیر بی اعتنایی کردند.

عضو جبهه پایداری ادامه داد: اینکه ما سوال می‌کنیم چرا باید فلان شخص به عنوان پرچم دار اصولگرایی جلو بیفتد و چرا باید فلان فرد تعیین کننده و مشخص کننده اصولگرایان باشد، برای این است که مبادا خدای نکرده انقلاب به جایی برسد که کسانی که در حوادث و فتنه ها سکوت کردند و دنبال زندگی خودشان بودند، پرچم دار هدایت مردم شوند.

وی با بیان اینکه اگر خدای نکرده انقلاب به دست نااهلان بیفتد، خطرش از هر چیزي بیشتر خواهد بود افزود: ما كه می‌گوییم "کسانی که رویکرد فرهنگی‌شان انقلابی نیست، رویکرد خانوادگی‌شان تمایز خواهانه است، زندگی‌شان، رفتار و منش‎شان اشرافی است، نبايد جلو بیفتند"، به خاطر همین است که ولایت مصون بماند. ولایت علوی سلمان، اباذر، مقداد و عمار پرچم دارش است که انشا الله مقدمه ظهور حضرت مهدی هم آماده شود.

در پایان این سخنان، حجت الاسلام حسینیان به همراه صادق محصولی و علی اصغر زارعی از اعضای جبهه پایداری به پرسش های حاضران پاسخ گفتند.

عده ای برای اینکه به مقاصد خود برسند دم از ولایت می زنند

در ابتدای این همايش نيز حجت الاسلام ماندگاری به عنوان دبیر جبهه پایداری خراسان رضوی در سخنانی تاکید کرد: مسیر ولایت، مقبولیت و جایگاه ویژه دارد و عده ای برای این که به مقاصد خود برسند، دم از ولایت می زنند.

وی اظهار داشت: خیلی ها برای منافع و مقاصد خود به صحنه می آیند اما عده ای می آیند که خود را فدای ولایت کنند، چون معتقدند که اگر ولایت بماند، همه چیز می ماند.

ماندگاری تصریح کرد: اگر خارج از مسیر ولایت باشیم، خدا ما را رسوا می کند؛ ولایت خط قرمز خداست و خدا نمی گذارد کسی با پرچم ولایت بازی کند.

وی با بيان اينكه "هر کس با ولایت طرف شود، با خدا طرف می شود"، بیان کرد: ما نمی خواهیم با ظاهرسازی با دیگران رقابت کنیم چون آنها به اخلاق اعتقادی ندارند.

دبیر جبهه پایداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه "اگر وعده های خدا را باور کنیم، جبهه پایداری می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد"، بیان کرد: ما فقط با عنصر تسلیم در برابر خدا می خواهیم رقابت کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حسینیان, همایش جبهه پایداری خراسان, رهبري معنوي آيت‌الله مصباح, جبهه پايداري, ساکتین, غارت ‌حق حضرت ‌امیر, ,