متن كامل پرسش‌و پاسخ با اعضاي جبهه پايداري در همايش خراسان
لاريجاني بعد از نمازجمعه رهبرانقلاب باز هم گفت اجازه راهپيمايي بدهيد/ ضرورت رسیدگی قاطع هر سه قوه به پرونده فساد مالی
 

 

اولين همايش جبهه پايداري خراسان رضوي كه با استقبال پرشور فعالان سياسي در مشهد مقدس برگزار شد، با پرسش و پاسخ حاضران از محصولي، حسينيان و زارعي از اعضاي جبهه پايداري همراه بود.

در اين همايش، حجت الاسلام و المسلمين حسينيان به عنوان سخنران به بيان اهداف شكل گيري جبهه پايداري و وظايف پيش روي آن بر اساس آيات و روايات پرداخت كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر كرد. در ادامه اين همايش، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد كه متن كامل پاسخ‌هاي اعضاي جبهه به پرسش‌هاي حاضران در جلسه مي‌آيد:

محصولي: در فتنه‌ها معلوم می‌شود كه افراد چند مرده حلّاج هستند

صادق محصولی در پاسخ به اين سوال كه چرا در جبهه پایداری مرزبندی روشنی با بعضی از مردودین نظام صورت نمی‌گیرد، گفت: آن قدر موضوع انتقاد از مردودین، قاعدین يا ساکتین از سوي اعضاي جبهه پايداري مطرح شده و می‌شود كه برخي دوستان می‌گویند انتقاد از اين موضوع دکان سیاسی یا تجارت سیاسی شده است!

عضو جبهه پايداري ادامه داد: اعتقاد ما بر اين است که اگر بخواهیم در مسیر ولایت باشیم، در مراحل عملیاتی مورد آزمایش قرار مي‌گيريم و صرف گفتار كافي نيست، اگرچه گفتار و بیان و اعلام موضع در اصولگرایی لازم است.

وي با بيان اينكه در فتنه‌ها دست افراد رو شده و معلوم می‌شود كه چند مرده حلّاجند، افزود: وگرنه مصداق آن آیه شریفه "و مِنَ النّاس مَن یَعبُدُ اللهَ عَلَی حَرفٍ فَإن أصابَهُ خَیر إطمَانَّ بِه وَ إن أصابتهُ فِتنَةٌ إنقَلَبَ عَلَی وَجهِه خَسِرَ الدُّنیا وَ الاخِرَة ذلک هُوَ الخُسرانُ المُبین" مي‌شوند كه تا فتنه نباشد، خوشحال است و اطمینان دارد اما وقتی فتنه می‌شود، به آن چیزهایی که قبلاً طرفداری می‌کرد، پشت می‌کند و به دنبال آن، قطعاً خسران دنیا و آخرت را دارد که بدترین خسران‌ها است.

محصولي با يادآوري اينكه مسئله قاعدين و ساكتين در زمان پيامبر اكرم(ص) و امير المؤمنين(ع) هم مطرح بود، گفت: در زمان پیامبر اکرم(ص) عده‌اي وقتی که فصل دعوا و جنگ و مبارزه نبود، خيلي اهل قيام بودند اما وقتی فصل جنگ می‌شد، براي فرار از نبرد بهانه تراشي مي‌كردند.

مدير مسئول مدعي اصولگرايي اجازه انتشار جوابيه وزارت كشور به ادعاي يكي از سران فتنه را نمي‌داد

وزير كشور دولت نهم در ادامه به مصداق‌هايي از عملكرد برخي از اصولگرايان در زمان فتنه اشاره كرد و گفت: وقتی یک نفری با عنوان اصولگرا در روزنامه تحت مسئوليت خود كه با بیت المال هم اداره مي‌شود، نامه کاندیدای جریان فتنه را كه در آن با تخريب نظام ادعاي تقلب در انتخابات مطرح كرده بود، منتشر مي‌كند و بعد از آن جوابيه وزارت کشور را منتشر نمي‌كند و پس از تأکید و پیگیری بعد از چند روز جوابيه را آن هم برخلاف قانون مطبوعات منتشر مي‌كند (مطابق قانون پاسخ مي‌تواند دو برابر مطلب باشد و در همان صفحه منتشر شود كه آن روزنامه نصف جوابيه را در همان صفحه منتشر و بقیه را به صفحات دیگر ارجاع داد) سوال اين است كه آيا این آقا می‌تواند در آزمون فتنه به خود نمره قبولي دهد؟

محصولي با بيان اينكه رفتار و سوابق بعضی از این‌ آقايان بسيار روشن و البته مكتوب است، ادامه داد: آن آقایي که اين روزها نامش ميان کسانی است که بناست در وحدت اصولگرايان نقش آفريني كند، به جای این‌که فتنه‌گران را محكوم كند، به روزنامه اعتماد می‌گوید که وزارت کشور باید جوابگوی اغتشاش‌ها باشد.

به كسي كه دو بار رفوزه شده، جايزه نمي‌دهند تنبيهش مي‌كنند

عضو جبهه پايداري با بيان اينكه ما بايد به دنبال افزایش ظرفیت اصولگرایان باشيم، گفت: موضع جبهه پایداری در مقابل تمام کسانی که در فتنه مردود شدند، بسيار روشن و محکم است، به همین خاطر هم در نامه‌ای که به عنوان جبهه پایداری به حضرات آقایان مهدوی‌کنی و یزدی به منظور وحدت اصولگرايان نوشتيم، اشاره کردیم که برای دو مورد رفوزه شدن ما به کسی جایزه نمی‌دهیم؛ البته اگر تنبیه نکنیم! یکی به اين دليل كه وحدت اصولگرايان را در مجلس هشتم شكستند و لیست دیگری دادند و دیگری مواضع اين افراد در جریان فتنه.

نظر جبهه پایداری رسیدگی قاطع و توامان سه قوه به پرونده فساد مالی

محصولی در ادامه در پاسخ به سولی که نظر جبهه پایداری را در خصوص اختلاس اخیر جویا شده شد، گفت: در رابطه با این موضوع، کلمه اختلاس از نظر حقوقی تعریفی دارد، برای همین است که آقای آملی رئیس محترم قوه قضائیه کلمه خلاف مالی را به کار بردند.

وی ادامه داد: این که می‌گویند 3000 یا 2700 یا آقای نکونام به عنوان رئیس کمیسیون اصل نود فرمودند مثلاً 1700 و خرده‌ای اینها یه خاطر این است که ابعاد قضیه هنوز کامل نشده منتهی در مورد بحث این تخلف بزرگ مالی، از نظر جبهه پایداری این یک اتفاق بسیار زشت و قابل پیگیری است و قطعاً باید هر سه قوه توأمان و با اقتدار نظام این پرونده را پیگیری کنند.

محصولی با بیان اینکه این تخلف اقدامی شبکه ای بوده و کار یک یا دو نفر نیست، تصریح کرد: لذا مشخص می شود نظامات حاکم بر بانک ها نظامات درست و کاملی نبوده و بایستی اصلاح شود.

وی اظهار داشت: یکی از بندهای تحول اقتصادی هم اصلاح ساختارها و نظامات بانکی است که باید سریع تر به آن عمل شود.

عضو جبهه پایداری با اشاره به ضعف و عدم توان کافی دستگاه‌های نظارتی در این تخلف مالی افزود: دستگاه های نظارتی نباید اجازه می‌دادند که کار به این جا برسد.

محصولی تصریح کرد: حتی آن پایین ترین رقمی که اعلام می کنند بالاترین رقم است آن رقم، رقم کمی نیست. هر رقمی که اعلام بکنند. بنابراین این نشان می دهد که دستگاه های نظارتی باید فعال باشند.

وی در عین حال با تاکید بر اینکه نباید در زمینی که دشمن بازی می کند تا اعتماد عمومی مردم را نسبت به نظام تضعیف کند نباید بازی کنیم. افزود: دشمن دنبال این است که در جایی که نظام خودش با اراده و با توجه کامل در صدد رسیدگی است، تخطئه کند.

محصولی در ادمه خاطر نشان کرد: موضع گیری رئیس جمهور مبنی بر اینکه با هر کسی که تخلف کرده، برخورد شود، مثبت ارزیابی می کنیم و همچنین از اقدام آقای آملی رئیس محترم قوه قضائیه در برخورد قاطع با این تخلف و انتخاب آقای محسنی اژه ای که در این زمینه تجربیات کافی دارند، تقدیر می‌كنیم.

حسينيان: كساني مثل باهنر نبايد محور اصولگرايي باشند

روح‌الله حسینیان نيز در پاسخ به اين سوال تاكيد كرد: ما از روز تأسیس جبهه تاکنون یک‌سره همه حرف‌مان با دوستان‌مان همین بوده که باید خط قرمزهای‌مان را با جریان انحرافی و فتنه مشخص کنیم.

وي با بيان اينكه اعتراض ما به 8+7 و دليل عدم حضورمان در جلسات آن‌ها همين خط قرمزهايمان بود، گفت: نامه ای هم که حاج آقا آقاتهرانی به عنوان دبیر کل جبهه خدمت آیات عظام آیت‎الله مهدوی و یزدی نوشتند، همین اساس بوده که این جبهه می خواهد به عنوان جبهه اصولگرایی تبلور پیدا كند و بنابراین کسانی همچون آقاي باهنر که در جریان فتنه جزء مردودین و ساکتین بودند نباید در محور اصولگرایی قرار بگیرند.

رييس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با بيان اينكه ما آقای باهنر را جزو اصولگرايان مي‌دانيم، افزود: اما اصولگرایی نمره یک تا بیست دارد؛ ممکن است یکی نمره یک بگیرد، یکی دو بگیرد، یکی 10 بگیرد، یکی 12 بگیرد، یکی 18 و یکی هم 20 بگیرد اما در رأس اصولگرایی کسانی که می خواهند اصولگرایی را رهبری و هدایت بکنند، نمره‌اشان باید حداقل باید بالاتر از 15 باشد.

وي اظهار داشت: حرف ما این است كه چرا جناب آقای باهنر در جریان فتنه موضع صریحی بگيرد و اگر يكي دو موردي هم كه موضع گیری کرده، دو پهلو بوده است.

بعد از نمازجمعه رهبر انقلاب، لاريجاني باز گفت اجازه راهپيمايي بدهيد

حسينيان با بيان اينكه دوستان همين انتقاد هم نسبت به لاریجانی دارند گفت: در زمانی که مملکت را آتش و خون فرا گرفته بود و فتنه گران داخلی و خارجی دست به دست هم داده بودند، مهم ترین مسأله جناب آقای لاریجانی به عنوان رئیس مجلس اين بود که گروهي براي بررسي کوی سبحان و جریان کهریزک تعيين كند و گروه‌هایی هم که مجلس براي تحقيق انتخاب کرد در مورد آقای محصولی که آن زمان وزیر کشور بودند آمدند و اعلام کردند که وزارت کشور باید پاسخگوی حمله بچه‌های حزب اللهی به کوی سبحان باشد. از طرف دیگر آمدند در تلویزیون صحبت کردند و حتی بعد از این که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه فرمودند که اين بساط ها را جمع کنید، آقای لاریجانی آمدند در تلویزیون گفتند که تازه پهنش کنید! و اجازه بدهید که راهپیمایی کنند و حرف‌شان را بزنند.

وي ادامه داد: نسبت به جناب آقای قالیباف هم ما همین اشکال را داشتیم و اعتقادمان هم بر این بوده و در جلسات خصوصی هم گفتیم که ما آقای قالیباف را اصولگرا می‌دانیم اما نمره قبولی بالاتر از 15 را باید بیاورند که در این جریان قرار بگیرند.

حسينيان با بيان اينكه کسانی که شباهت‌هایی به آقای هاشمی رفسنجانی در مدیریت کشور داشته باشند، نبايد دوباره ميدان پيدا كنند، اظهار داشت: ما نباید تجربه‌ای را دوباره تجربه کنیم که همان جریانات انحرافی باز در کشور به وجود بیاید، قوم و قبیله گرایی در مملکت نفوذ کند، تشریفات و اشرافی‌گری در حکومت به وجود بیاید و خدای نکرده جریان انحرافی اشرافیت بروز و ظهور پیدا کند.

وي با تاكيد بر اينكه به خاطر عملکرد بعضی‌ها نبايد فرهنگ غیر انقلابی بروز و ظهور پبدا کند، خاطرنشان كرد: این‌ها جزو انتقادهاي ما بوده که صریحاً اعلام کردیم و حتی بسیاری از این فحش هایی که هر روز در روزنامه ها می نویسند، به خاطر همین است.

عضو جبهه پايداري ادامه داد: شما نگاه کنید سایت های وابسته به جناب آقای قالیباف روزی نیست که مقاله ای علیه ما ننوشته و فحاشی نکنند و تهمت نزنند؛ یکی از انتقادهايی که ما به این جریان داریم، این دست آموز پروری است که افرادی را مثل این سایت ها درست کردند، به هر کسی كه احساس کردند نسبت به آن‌ها انتقاد دارند فحاشی، توهین و بی‌احترامی کنند؛ این نوع روش در زمان حاکمیت جمهوری اسلامی، نظام را به انحراف مي‌كشاند.

وي تصريح كرد: ما با این مبانی مخالف هستیم، آنها را انحراف می دانیم، و از منتقدين ساکتین، مردودین و کسانی كه امتحان خوبی در جریان فتنه از خود بروز ندادند، هستيم و اصلاً شمشیر تیز ما بر همین مبنا تیزتز شده و حالا هم در مقابل ما به پاست. بنابراین دوستان ما را متهم نکنند که در جریان فتنه، نسبت به ساکتین یا مردودین بی تفاوت هستید یا احساساتی ندارید.

اعتقادي به عبور از احمدي نژاد با تمام نقاط ضعفش نداريم

عضو جبهه پايداري در پاسخ به اين سوال كه آیا بنا است از آقای احمدی نژاد عبور کنيد، گفت: اعتقاد ما این نیست که باید از آقای احمدی نژاد عبور كنيم چرا كه آقای احمدی نژاد با همه نقطه ضعف هایی که از خود بروز داده، احمدی نژادی است که در مقابل استکبار ایستاده، احمدی نژادی است که در مقابل اسرائیل ایستاده، احمدی نژادی است که به هر حال حاکمیت اشرافیت را در این کشور ریشه کن کرده، احمدی نژادی است که عدالت جغرافیایی در این کشور به وجود آورده، بسیاری از روستاها و شهرهای دوردست را جزو این کشور محسوب کرده و خدمات رسانی را به آن جاها انتقال داده، احمدی نژاد کسی است که بین مردم و نظام اعتماد برقرار کرده است.

حسينيان با بيان اينكه قبل از احمدی نژاد بین مردم، مسئولین و نظام اعتماد نبود، تصريح كرد: نگاه مردم به مسئولین نگاه طبقه حاکمه‌ای بود که آمده اند و بر مردم حکومت می‌کنند، اما وقتی که آقای احمدی نژاد را مثل خودشان خاکی یافتند، وزيران را مثل خودشان دیدند که تمایزی برای خود قائل نبودند و همين احمدی نژاد بسياري از اصول و ارزش های انقلاب را احیا کرد.

وي با بيان اينكه احمدي نژاد خطاهای غیرقابل توجیهي هم از خود بروز داد، اظهار داشت: تأخیر در اجرای فرمان رهبر انقلاب، بزرگ‌ترین نقصی بود که از آقای احمدی نژاد ظهور پیدا کرد و همه ما اعتقاد داریم قابل توجیه و ترمیم هم نیست.

حسينيان ادامه داد: اما وقتی کسی را می خواهیم بسنجیم، مجموعه رفتارهای موجود در او را باید بسنجیم. هنوز هم معتقد هستیم باید تلاش کنیم تا زمینه برای خدمت رسانی آقای احمدی نژاد فراهم شود و این یک سال و اندی که باقی مانده، آقای احمدی نژاد بتواند خودش را بازیابی کند و بازخوانی کند و به همان حالت سابق خود برگردد و کاری نکنیم که آقای احمدی نژاد را در مقابل حاکمیت و نظام قرار بدهیم.

وي اظهار داشت: همان طور که از فرمايشات مقام معظم رهبری استنباط مي‌كنيم باید برای ماندن آقای احمدی نژاد و زمینه سازی برای کار کردن و خدمت رسانی او فراهم شود.

زارعي: روحانیت؛ محور اصلی جبهه پایداری

علي اصغر زارعي، از اعضاي جبهه پايداري پاسخگوي سوال يكي از از حاضران در جلسه بود كه پرسيد: "آیت الله مصباح اعتقادی به حزب و تشکل ندارند و جبهه پایداری را به عنوای چیزی بالاتر از حزب و تشكل تأسیس کردند و به گفته ایشان، هر کس اصول و مرام جبهه پایداری را قبول داشته باشد، عضو جبهه پایداری است. این که جبهه پایداری حزب نیست، تشکل هم نیست اما این که تشکیلات دارد و در همه استان ها هم پایگاه دارد، این را اگر ممکن است کمی شرح دهید که نوع ارتباط گیری امت حزب الله با آن مشخص شود."

زارعي در پاسخ به اين سوال گفت: تاریخ نشان می دهد كه شکل گیری احزاب در کشور ما خیلی هم مفید و مؤثر نبوده و با توجه به فرهنگ اسلامی، شیعی و ولایی هیچ گاه احزاب نتوانستند در کشور ما به اين معنا که یک مجموعه ای هستند که مرام نامه و اساس نامه دارند و افراد بايد به مرام نامه حزب متعهد باشند، عضو باشند و اعضا باید حزب را بگردانند و حزب به دنبال کسب قدرت در نظام است، نقش مهمی نداشته است؛ وضع احزاب در بعد انقلاب هم می بینیم که به همین صورت است لذا آن چه که با روحیه مردم ما سازگار است، بیشتر تشکل هایی است که در قالب حسینیه‌ها و هیئت‌ها است.

وي با بيان اينكه در انقلاب هم اينگونه بود كه جريان امت حزب الله، در همه حال گفتمان امام و رهبری را تبعیت کردند، ادامه داد: حالا در بعضی از زمینه ها به نام فرهنگ بسیجی، فرهنگ حزب اللهی مطرح شده است، آن چه که مورد تأیید علماست و تأکیدشان بر آن است که ما هم بايد در این مسیر حرکت کنیم، این است که تبدیل به حزبی نشویم که فردا اعضای حزب تبدیل به افرادی شوند که دنبال پست و مقام و این چیزها باشند، این خودش ایجاد مفسده خواهد کرد.

عضو جبهه پايداري با اشاره به اينكه مفهوم حرکت بدون حزب این نیست که تشکیلات و سازماندهی نباشد، يادآور شد: مجموعه جبهه پایداری مجموعه‌ای است که باید در یک مرکزیتی باشد، راهبردهایی داشته باشد، هدایت معنوی خودش را از علما دريافت كند و در استان ها هم همین برنامه را داشته باشد.

زارعي تصريح كرد: به اقتضای این که پیش هم بودیم یقیناً تغییر و تحولاتی بعضی از دوستانی که قبول مسئولیت می کنند برای یک مرحله ممکن است داشته باشد و ما معتقدیم که فاصله خودمان را با روحانیت به حداقل باید برسانیم و در واقع روحانیت محور اصلی کانون جبهه پایداری علی الاصول باید قرار بگیرد.

حسينيان: فتنه گران می‌خواهند که ما جریان انحرافی را اصل قرار دهیم

در ادامه اين جلسه پرسش و پاسخ، حسينيان پاسخ‌گوي اين سوال بود كه آیا مشکلاتی که مردودین نظام برای کشور و ولایت فقیه ایجاد می کنند، بدتر و سنگین تر است یا مشکلاتی که گروه های انحرافی ایجاد می کنند؟

وي با بيان اينكه هر دو مشکلات سخت و بدی است، افزود: باید این نکته را توجه داشت که هر کدام را در ظرف قدرت و توان خودشان ملاحظه کنیم، گروه انحرافی یک گروه ریشه دار تاریخی صاحب پیشینه در این کشور نيست بلكه گروهی است كه یک فرد با چهار - پنج نفر از آدم های اطراف‌شان به همراه عده اي كه دل به قدرت اینها بسته اند هوادار دارند، آدم های دارای پیشینه و سابقه ای نیستند که این را ما به عنوان یک مسأله اصلی کشور قرار بدهیم.

حسينيان، جريان فتنه را جریاني ریشه دارتر و عمیق تر از جريان انحرافي توصيف كرد و گفت: شما نگاه کنید سردمداران فتنه چه کسانی بودند؟ یکی هشت سال نخست وزیر امام بود؛ یکی شاگرد امام و رييس مجلس و از انقلابیون سابق بوده، این ها بودند که در مقابل نظام ایستادند و نظام را به چالش کشیدند و نزدیک به یک سال برای این کشور مشکل ایجاد کردند. آبروی این کشور را که به عظمت انقلاب به اوج رسیده بود، چنان پایین آوردند که همان اوبامایی که نامه می‌نوشت برای رهبری و برای مذاکره التماس می‌کرد، دیدید چگونه برخوردش عوض شد.

رييس مركز اسناد انقلاب اظهار داشت: ما بايد در تعامل فتنه و انحراف با هر دو مخالف باشیم و با هر دو مبارزه کنیم، تحت تأثیر هیچ یک قرار نگیریم و هیچ چیزی را تحت الشعاع فتنه قرار ندهیم.

حسينيان با بيان اينكه بايد مواظب بود چرا كه فتنه گران همین را می خواهند که ما جریان انحرافی را اصل قرار دهیم و جریان فتنه را كم كم فراموش کنیم، افزود: ما باید جریان فتنه را اصل قرار دهیم و جریان انحرافی را مواظبت کنیم، منتها مقدم و مؤخر اینها را تشخیص دهیم.

زارعي: خواسته جبهه پایداری تحقق منشور اصولگرایی است

در ادامه، زارعی در پاسخ به اين سوال كه در صورت اصرار 8+7 مبنی برحضور ساکتین در فتنه، رویکرد جبهه پایداری چه خواهد بود، گفت: آن وقتی که جبهه پایداری شروع به فعالیت کرد، 8+7 شکل گرفته بود و مذاکرات آنها با جبهه پایداری عمدتاً بعد از اعلام موجودیت جبهه صورت گرفت؛ ما از همان اول هم نقطه نظرات جبهه پایداری را به عرض آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی سانديم و به طور مكتوب خدمت‎شان تقديم كرديم و احساس ما هم این است که در همان جلسات، این بزرگواران اراداتی که جبهه پایداری نسبت به این پاسداشت و بزرگداشت داشت، قبول داشتند.

وي ادامه داد: ما بايد ببينم هدف جبهه متحد اصولگرایان شکل گیری چه مجلسي است؟ شکل گیری یک مجلس نهم به مراتب قوی تر و انقلابی تر و متدین تر از مجلس هشتم؟ اگر این‌طور باشد، مفهومش این است که امت حزب الله که می‌خواهد به نظر این جبهه عنایت داشته باشد، باید خود این مرکزیت و خود این مجموعه را بپذیرد، مبادا این تردید را داشته باشد و برود رأی دیگری از صندوق ها بیرون بیاورد که تجربه بعضی از انتخابات گذشته این‌گونه نشان داده است.

عضو جبهه پايداري تصريح كرد: ما چند نوبت مذاکره کردیم و بعضی از نقطه نظرات جبهه پایداری را پذیرفتند و اعلام کردند حاضر هستند یک تغییراتی را بدهند ولی هنوز مذاکرات ادامه دارد و هنوز به آن نقطه پایانی نرسیدیم.

وي راهبرد اصلي جبهه پایداری را وحدت برشمرد و افزود: خواسته جبهه پایداری تحقق منشور اصولگرایی است، منشوري كه به تصویب آیت الله مهدوی کنی و آیت الله یزدی رسیده و ما انتظار داریم این منشور اصولگرایی مبناي شکل گیری ساختار مرکزی و نامزدهایی که می خواهند توسط جبهه متحد اصولگرایی معرفي شوند، قرار بگیرد.

وي تصريح كرد: امیدواریم که این مذاکرات ادامه پیدا کند تا بتوانیم با یک وحدت و انسجام مجلس نهم را به مراتب بهتر از مجلس هشتم شکل دهیم؛ حالا اگر در حین مذاکرات بحث های دیگری هم پیش بیاید ما پیش بینی نمی‌کنیم . ما استراتژی خودمان وحدت است که همان را هم دنبال می کنیم.

محصولي: جبهه پایداری برای انتخابات مجلس تشکیل نشده است

در ادامه اين جلسه، محصولی سوال يكي از حاضران مبني بر اينكه برنامه های جبهه پایداری بعد از انتخابات مجلس چیست، را اين چنين پاسخ داد: همان طور که عزیزان فرمودند جبهه پایداری برای انتخابات مجلس تشکیل نشده است، بلكه جبهه پایداری یک جریان گفتمانی است و در نتیجه کار اصلی آن کار فرهنگی است و البته اين بدين معنی نیست که کار سیاسی نمی کند؛ بالاخره در مقاطع حساس انقلاب از جمله انتخابات جبهه پایداری وظایف خودش را انجام می‌دهد.

وي در ادامه افزود: جبهه پایداری کار اصلی اش مجلس نیست کار اصلی آن سامان دادن، جمع شدن و تبیین موضع، اصول و گفتمان انقلاب، حضرت امام(ره)، منویات مقام معظم رهبری و مطالبات ايشان از امت حزب الله است.

محصولي ادامه داد: ما در رابطه با تمام مواردی که شاید برای کشور پیش بیاید و در جهت رشد و تعالی کشور لازم است قدم برمي‌داریم و این محقق نمی‌شود مگر در سایه همفکری، در سایه تعاون، نشستن‌ها، ارتباط برقرار کردن‌ها و همان طور که فرمودند "تعاونوا علی البرِّ و التَّقوی" با همکاری و مساعدت که طلیعه اش در این استان است و ادامه پیدا خواهد کرد.

وي همچنين در خصوص سازوكار وحدت اصولگرايان هم گفت: ما استراتژی‌مان وحدت است و با توجه به آن عمل خواهیم کرد و ما منتظریم اگر حضرت آقا نظر خاصی داشته باشند عمل کنیم و هر چه تکلیف‌مان باشد عمل خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : متن كامل پرسش‌و پاسخ, اعضاي جبهه پايداري, همايش خراسان, لاريجاني بعد از نمازجمعه, نماز جمعه رهبر انقلاب, اجازه راهپيمايي, ضرورت رسیدگی قاطع, ضرورت رسیدگی هر سه قوه, پرونده فساد مالی, محصولي حسينيان و زارعي, ,