وزارت امور خارجه امريكا طاقت نياورد، براي آرمين يقه چاك داد

يك روز پس از اعلام خبر محكوميت محسن آرمين در دادگاه بدوي، وزارت امور خارجه امريكا طاقت نياورد و حتي نتوانست تا برگزاري دادگاه تجديد نظر و حكم نهايي وي تحمل كند و براي اين عضو سازمان منحله مجاهدين (انقلاب) يقه چاك داد.

به گزارش رجانيوز، با وجود آنكه دولت امريكا در طول دو سال گذشته تلاش داشته با حمايت‌هاي مخفيانه از جريان فتنه، احساسات ضد امريكايي مردم ايران عليه اين جريان را تحريك نكند، اما در برخي از موارد به حمايت علني از مهره‌هاي تابلودار خود اقدام كرده است.

حمايت وزارت امور خارجه اين كشور از منافقين بازداشت شده در جريان آشوب‌هاي روز عاشورا، شيوا نظر آهاري، نسرين ستوده، برخي از عوامل پوششي حقوق بشري و... جزو موارد قبلي تا پيش از حمايت از محسن آرمين بود كه اين حمايت رسمي نشان مي‌دهد دولت امريكا موارد خاصي را جزو خط قرمزهاي خود مي‌داند كه البته اين نحوه حمايت ناشيانه بيشتر به ضرر فرد مورد حمايت قرار گرفته است، چرا كه علاوه بر ايجاد انزجار عمومي نسبت به او، مي‌تواند به بررسي‌هاي جديد در مورد ارتباطات و جرايمش منجر شود.

در اين زمينه، راديو فردا وابسته به سازمان سيا در اين باره گزارش داد كه "ويكتوريا نولند" سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا، روز جمعه از خبر صدور حكم شش سال زندان براي محسن آرمين نماينده مجلس ششم و سخنگوي مجاهدين انقلاب اسلامي انتقاد كرده است.

ويكتوريا نولند گفته است: «ما از خبر صدور شش سال زندان براي محسن آرمين نماينده سابق مجلس به دليل استفاده از حق آزادي بيان و تجمع در ايران، عميقا نگران شده ايم.»

خبرگزاري فرانسه نيز گزارش داد كه هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا از زنداني شدن يك اصلاح طلب سرشناس در ايران سخت برآشفته شده است.

وابستگي جريان فتنه به خارج از كشور يكي از موارد محرز در بررسي‌هاي امنيتي و قضايي در طي دو سال اخير بوده و رهبر معظم انقلاب نيز حتي از افرادي كه در داخل از آن‌ها به‌عنوان سران فتنه ياد مي‌شود، به‌عنوان مهره‌هاي داخلي ياد و تأكيد كردند كه سرنخ‌هاي اصلي در خارج از كشور است.

در عين حال، حمايت از فتنه گران و عوامل ناآرامي و آشوب در ايران همواره سياست مقامات كاخ سفيد براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است و سران و عوامل فتنه 88 نيز كه در جريان فتنه ياد شده تمام قد خود را در اختيار بيگانگان قرار داده بودند، جرات مرزبندي با مثلث آمريكا و اسرائيل و انگليس را ندارند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : وزارت امور خارجه امريكا, آرمين, محكوميت محسن آرمين, ,