آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند

 

آيت الله كعبي، با انتقاد از اصرارهاي بي مورد رئيس مجلس خبرگان رهبري بر مواضع گذشته خود، از تذكرهاي مكرر قبلي اكثر نمايندگان مجلس خبرگان رهبري به وي خبر داد و از او خواست مساله اختلاف خود با دولت را به گونه اي مديريت كند كه نظام تقويت شده و دشمنان نا اميد شوند.

به گزارش رسا، آيت الله عباس كعبي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در جمع اعضاي بسيج جامعه پزشكي خوزستان در مجتمع ياوران مهدي قم، از مواضع و سخنان اخير رييس مجلس خبرگان انتقاد كرد و اين مواضع را در مسير تقويت وحدت و انسجام و قانون گرايي ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزيابي كرد.

اين استاد سطح عالي حوزه علميه قم تصريح كرد: در هفته هاي اخير شاهد بوديم كه ايشان سخناني را بيان كرد كه تبديل به تيتر يك بدخواهان نظام اسلامي، كينه توزان و فتنه گران شد.

وي ادامه داد: مواضع اخير آقاي هاشمي در مسير وحدت و انسجام نيست، بلكه برخلاف آنچه ايشان مي گويد كه دنبال جنجال سياسي نيست، سخنان وي جنجالي بود.

آيت الله كعبي، با بيان اينكه آقاي هاشمي گفته است، مواضعم همان است كه در نماز جمعه بيان كردم، تصريح كرد: خطبه هاي نماز جمعه هاشمي در 26 تيرماه القاي ترديد در سلامت انتخابات و كوتاه آمدن در مقابل فتنه گران بود.

وي افزود: در مقابل، ايشان بارها طرفداران ولايت را به نام اعتدال سرزنش كرد، اما از ظلم بزرگ فتنه گران به نظام و ملت به راحتي عبور كرده است؛ به طور قطع كوتاه آمدن و دلجويي از فتنه گران باعث آسيب به انقلاب اسلامي است، ملاك تندروي و كندروي مواضع شفاف رهبري در مقابل فتنه گران است.

اين استاد سطح عالي حوزه علميه قم تاكيد كرد: متاسفانه آقاي هاشمي يك مدت با سكوت و مواضع دوپهلو و گاهي هم با سخنان نسنجيده به جاي اينكه به وحدت، قانون گرايي، نظام و ولايت كمك كند، به عنوان يك سوژه مورد توجه دشمنان قرار مي گيرد.

وي بيان داشت: بسياري از دلسوزان و شخصيت ها از اين وضعيت ناراضي و ناراحت هستند، اكثر نمايندگان مجلس خبرگان رهبري نيز نسبت به مواضع چندپهلو و سكوت و عبور ساده آقاي هاشمي از كنار فتنه بارها به ايشان تذكر داده و نامه نوشته اند.

آيت الله كعبي ادامه داد: متاسفانه آقاي هاشمي به نصيحت و خيرخواهي بزرگان نظام و مجلس خبرگان رهبري توجه نمي كند و در كمال تاسف اين گونه موضع مي گيرد كه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامي ذوق زده مي شوند.

وي مواضع رييس مجمع تشخيص مصلحت را در مجموع باعث تقويت نظام و باعث انسجام ندانست و گفت: مواضع وي به مشكلات و اختلافات دامن مي زند؛ ما از خدا مي خواهيم آقاي هاشمي به خود آيد و اينطور اين مسير را ادامه ندهد و در تحليل هاي خود تجديد نظر كند.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در حال حاضر يكي از مشكلات ما در مساله فتنه اصرار ايشان بر مواضع غير معقول خود است، درست است كه آقاي هاشمي با دولت اختلاف دارد اما نبايد اين مساله را به گونه اي مديريت كند كه به ضرر ملت و نظام تمام شود و دشمن از آن براي القاي اختلاف و نااميدي سود ببرد.

آيت الله كعبي گفت: ما از آقاي هاشمي مي خواهيم اختلاف با دولت را به گونه اي مديريت كند كه در مسير نظام و در جهت مقابله با استكبار جهاني و دشمنان تمام شود، متاسفانه آقاي هاشمي اختلاف با دولت را به خوبي تدبير نكرده و به نصايح رهبري كم توجهي مي كند كه همين مساله باعث سوء استفاده دشمنان مي شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند, ,