سردار نقدی:


دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد
رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ارزشها را بازيابي و قدر دستاوردهایمان را بدانيم دهه فجر 57 در تمام جهان تکرار خواهد شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در نشستي صميمانه در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اذعان داشت: ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم و در اوج فتنه سال قبل به تعبير مقام معظم رهبري مقاومت در آن چيزي مثل سالهای دوران دفاع مقدس بود.
وی افزود: استکبار تمام آبرو و سخت افزارها و نرم افزارهاي خود را در پشتيباني از فتنه گران به ميدان آورده بود و هيچ کس از آنها در اين ميدان غايب نبودند و همه ديدند و فهميدند که کلاه استکبار ديگر پشمي ندارد.
سردار نقدي در ادامه گفت: امروزه همه مردم جهان به حرکت درآمده اند و از دولتهاي خودکامه مطالبه دارند که به تعبير مقام معظم رهبري همه چيز براي يک جهش بزرگ آماده است و تنها يک حسين ديگر خواهان است.
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امروز هر کجا اشغالگري هست نظر ايران در آنجا مقدم است و اين يک معجزه و نصرت الهي در مقابل جهاد شما است. همه تجهيزات و سرويسهاي جاسوسي دست آنهاست ولي خط انقلاب شما و جبهه شما جلو مي رود و بايد اين نعمت را پاس داشت.
سردار نقدي در ادامه تصریح کرد: سپاه امروز ستون خيمه اين نظام است و اين پيشرفت عظيمي که رخ داده از فداکاريهاي شماست.
وي گفت: بسيج نيز حول اين ستون تشکيل شده است و اين به اين معني است که امروز اين مردم هستند که انقلاب را نگه داشتنه اند. اين بسيجيها و مردم با الگوگيري و همزاد پنداري با امام و بچه هاي سپاه همچون سردارانی چون شهيد چمران ، خرازي، رداني پور، ميثمي و دیگر شهداي دفاع مقدس افتخاراتي را کسب کرده اند.
وی ادامه داد: براي بسيج هر چه از زبان شعر برآيد باز از کم هم کمتر است چونان که امام فرمودند:" خدايا مرا با بسيجيان محشور فرما". رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر مي خواهيد ملت و بسيج اين خط مقدس را ادامه دهد بايد همان پاسدارهاي دفاع مقدس باشيم و اگر مي خواهيم در اين جهش عظيم سهمي داشته باشيم و آرزوي نيمه تمام شهدا و ايثارگران را به ثمر برسانيم بايد تکاني به خود دهيم و ارزشها را احيا و گامي اساسي و بلند برداريم که هر چه جلوتر مي رويم درسها و آزمونها سخت تر مي شوند پس کمربندها را بايد محکمتر بست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد, ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم , ,