درخواست دادستانی از گمرک

 

رئیس کل گمرک ایران از درخواست دادستانی از گمرک ایران برای بررسی وضعیت تجارت خارجی گروه امیرمنصور آریا خبرداد و گفت: براین اساس گزارش تجارت 1.1 میلیارد دلاری گروه مذکور به دادستانی کل کشور ارائه شد

عباس معمارنژاد در گفتگو با مهر از درخواست دادستانی کشور برای ارائه گزارش در مورد میزان صادرات و واردات صورت گرفته توسط گروه زیرمجموعه امیرمنصور آریا خبرداد و گفت: بر این اساس گمرک گزارش مذکور در مورد تجارت 1.1 میلیارد دلاری توسط این گروه را به دادستانی کشور ارائه کرد.
 
رئیس کل گمرک ایران  افزود: گمرک بررسی هایی را در مورد تجارت خارجی شرکتهای زیرمجموعه گروه امیر منصور آریا صورت داده و گزارش آن را به دادستان کل کشور ارائه کرده است.
 
وی با اشاره به  تجارت یک میلیارد و 100 میلیون دلاری خارجی این گروه گفت: این میزان تجارت از ابتدای سال گذشته تا شهریورماه امسال صورت گرفته است.
 
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه 12 شرکت زیرمجموعه گروه آریا مبلغ 1.1 میلیارد دلار تجارت خارجی مذکور را انجام داده اند، اظهارداشت: از این میزان یک میلیارد و 50 میلیون دلار کالا به کشور وارد شده و 50 میلیون دلار هم صادر شده است.
 
به گفته معمارنژاد واردات عمده صورت گرفته توسط شرکت فولاد اکسین، گروه ملی صنعت فولاد و فولاد لوشان بوده است.
 
وی با تاکید بر اینکه کالاهای مذکور از مبادی رسمی کشور وارد و صادر شده اند، خاطرنشان کرد که گروه مذکور دارای پرونده مربوط به قاچاق کالا نبوده است.
 
رئیس کل گمرک ایران خاطرنشان کرد: همچنین این موضوع مطرح و استعلام شده است که در صورت نیاز کالاهای تجارت شده توسط این گروه در گمرک توقیف شود.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : درخواست دادستانی از گمرک, رئیس کل گمرک ایران, عباس معمارنژاد, بررسی وضعیت تجارت خارجی, گروه امیرمنصور آریا, ,