مدير مسئول رجا در گفت‌وگويي تأكيد كرد:
بر روشنگري و انجام فريضه امر بمعروف و نهي از منكر پايدار خواهيم ماند/ تمركز رسانه‌اي كشور بايد بر سفر رهبر معظم انقلاب باشد
 

 

مدير مسئول سايت رجا پس از آزادي از بازداشت موقت تأكيد كرد كه از انجام فريضه امر به‌معروف و نهي از منكر كوتاه نخواهيم آمد و در حال حاضر، بنده و همكارانم در رجا، بر انعكاس هر چه بهتر سفر پر بركت رهبر معظم انقلاب به كرمانشاه متمركز هستيم.

ميثم نيلي در گفت‌وگو با فارس گفت: روز گذشته به دادسراي فرهنگ و رسانه مراجعه كردم كه بازپرس محترم، شكايت لاريجاني از 45 خبر رجانيوز را به بنده ابلاغ كرد كه طبعاً براي ارائه مستندات و پاسخ‌هاي مناسب به اين شكايت‌ها نياز به زمان است.

مدير مسئول رجا با بيان اينكه شكايت‌هاي آقاي علي لاريجاني از سايت بايد بر طبق يك روال حقوقي و قضايي پيگيري شود، خاطرنشان كرد: در قبال تك تك شكايت‌هاي متعدد آقاي لاريجاني پاسخ‌هاي مستدل و منطقي ارائه خواهيم كرد.

وي ادامه داد: با توجه به سفر پر بركت رهبر معظم انقلاب به كرمانشاه، اولويت همكارانم تمركز بر انعكاس هر چه بهتر بيانات ايشان است و هيچ چيز نبايد بر اين موضوع سايه افكند، بنابراين، در موضوع پرونده شكايت‌هاي آقاي لاريجاني نيز در آينده اطلاع رساني صورت خواهد گرفت.

نيلي در پايان تصريح كرد كه رجانيوز به‌عنوان رسانه متعهد به آرمان‌هاي امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، بر وظيفه روشنگري و فريضه امر به‌معروف و نهي از منكر خود به‌عنوان فلسفه كار رسانه‌اي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي پايدار خواهد ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مدير مسئول رجا, روشنگري پايدار, انجام فريضه پايدار, امر بمعروف و نهي از منكر, ميثم نيلي, مدير مسئول سايت رجا, شكايت لاريجاني از رجا, ,