گاف فيلمنامه هاليوودي و ضدايراني درباره مافیای مواد مخدر مکزیک و ترور سفیر عربستان
 

 

 سناریوی هالیوودی امریکا علیه ایران با ادعاي طراحي ترور سفير عربستان در حالي در آستانه‌ی جنبش وال استریت از سه‌شنبه شب به وقت تهران كليد خورد و به سرعت به خبر اول رسانه‌هاي دنيا تبديل شد كه به نظر مي‌رسد هيچ هدفي مهم‌تر از تحت تأثير قرار دادن اعتراض‌ها در امريكا و انتقال جهت ضد امريكايي تحولات منطقه به سمت دو قطبي شيعه سني با رو در رو قرار دادن ايران و عربستان ندارد.

اين در حالي است كه ادعای برنامه‌ی ترور سفیر عربستان در واشنگتن با برنامه ریزی سپاه قدس به مباشرت مافیای مواد مخدر مکزیک، سکه ی دو رویی است که در باره ی "خط" آن باید گفت این سناریو دقیقاً همانند سازی آشوب های دو سال قبل لندن است که در اوج درگیری های مردم با پلیس، ناگهان پیام تهدید حملات تروریستی "بن لادن" به مخاطبان اروپایی -که انگلیس بحران زده نیز جزو آن است-، مخابره شد تا از قبل آن، رژیم بریتانیا، هم‌پیمان امریکا در حمله به عراق و افغانستان، بتواند خیابان های پایتخت را که علی الاصول محل انفجار های القاعده می بود، از جمعیت معترض تهی كند.

اما با بازی مشکوک شکار و به دریا انداختن بن لادن و در یک کلام سوختن کارت "ارعاب و تهدید بن لادن در موقع نیاز"، این بار این پیام از سمت دیگری باید به قیام یکپارچه‌ی وال استریت در آمریکا که بیش از 1000 شهر را در بر گرفته مخابره می شد و چه گزینه ای بهتر از سپاه قدس، که علاوه بر کارکرد مذکور، با متهم كردن آن به ترور بی حاصل یک سفیر، می توان مانع ریخته شدن آب به آسیاب ایران در دوره‌ی بهار عربی و غربی شد.

اما روی دیگر سکه، متهم کردن ایران به دست داشتن در دستگاه مافیایی عریض و طویل مکزیک و به سبب آن، تشدید ایران هراسی میان کشورهای امریکای لاتین یعنی حیات خلوت سابق امریکا و حوزه‌ی نفوذ فعلي ایران است.

تلاش آمریکا در نسبت دادن ارتباط ایران با مافیای مواد مخدرِ مستقر در مرز مکزیک و آمریکا، جهت دیگری از تروریسم یعنی تروریسم مخدر را نیز متوجه ایران می کند. پدیده ای که بلای جان مردم دو کشور آمریکا و مکزیک است.

جالب آنکه حدود سه سال قبل در مکزیک، یعنی در سال‌هایی که اوج فعالیت های جمهوری اسلامی ایران در این کشور بود و هشدار نسبت به این مسئله در اسناد ویکی لیکس و از زبان رئیس جمهور راست‌گرای مکزیک (فیلیپه کالدرون) به رئیس وقت سازمان ملی امنیت آمریکا (دنیس بلیر) موجود است، سفارت جمهوری اسلامی ایران توسط مطبوعات صهیونیستی این کشور متهم به همکاری با مافیای مقتدر و منفور مواد مخدر در مقوله‌ی قاچاق کوکائین به امریکا شد.

ماده ای که در اسرائیلِ آمریکای لاتین (کلمبیا) کشت و از طریق مرز مکزیک به آمریکا ترانزیت می شود. اتهام احمقانه ای که حداقل این مزیت را نسبت به نسخه‌ی 2011 خود داشت که موضوع آن "کوکائین" یعنی ماده‌ی مورد مبادله‌ی قاچاقچیان مواد مخدر بود، نه اینکه همچون سناریوی جدید، "تریاک" را که اساساً تاکنون در دست مافیا و مشتریانش نچرخیده، علم کنند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : گاف فيلمنامه هاليوودي ضدايراني, مافیای مواد مخدر مکزیک, ترور سفیر عربستان, سناریوی هالیوودی امریکا, طراحي ترور سفير عربستان, جنبش وال استریت, تحولات منطقه, دو قطبي شيعه سني, ,