آخرين لحظات زندگي ديكتاتور ليبي چگونه گذشت

 

معمر قذافي ديكتاتور ليبي كه عصر روز پنجشنبه كشته شد، بر اساس تصاويري منتشر شده از شبكه هاي تلويزيوني فرانس 24 و يورو نيوز تنها از ناحيه دو پا مصدوم بود.

به گزارش ايرنا به نقل از فرانس 24،‌ معمر قذافي در حالي كه تصميم داشته است از شهر سرت بگريزد، در دو كانالي كه در زير يك جاده قرار داشت مخفي شده بود.

بنابر اين گزارش، ابتدا يكي از نيروهاي همراه قذافي به سوي نيروهاي شوراي ملي انتقالي شليك مي كند كه اين نيروها نيز در ادامه به جستجوي قذافي و هواداران مسلحش اقدام مي كنند.

بر اساس تصاويري كه شبكه هاي تلويزيوني فرانس 24 و يورو نيوز پخش كردند معمر قذافي كه از ناحيه دو پا مصدوم شده بود به داخل آمبولانسي حمل مي شود ولي در فاصله كشاندن وي به داخل آمبولانس هدف گلوله قرار گرفته و كشته مي شود.

فردي كه به زبان انگليسي در مقابل دوربين اين شبكه تلويزيوني سخن مي گفت، اعلام كرد: نيروهاي شوراي ملي انتقالي به ناحيه سر قذافي شليك كردند و وي را كشتند.

از سوي ديگر شماري از نيروهاي مردمي و شوراي ملي انتقالي در حالي كه تپانچه زرين وي را در دست داشتند اعلام كردند كه همراه قذافي اسنادي نيز موجود بودكه درحال حاضر در اختيار نيروهاي شوراي ملي انتقالي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : آخرين لحظات, زندگي ديكتاتور ليبي, کشته شدن قذافی, ,