از اسلام، قانون اساسي، مردم و ولايت فقيه عبور كنيد بقيه اش حل است!

تحليلگر سايت سيا (گويا) نيوز، مشكل سران فتنه را در اين دانست كه تكليفشان را با برخي از مفاهيم درون نظام مانند ولايت فقيه، قانون اساسي و حضور مردمي روشن نكرده اند و تاكيد كرد تا وقتي چنين باشد اين جريان توان عبور از برزخ فعلي را نخواهد داشت.
محمد برزنجه در تحليل اختصاصي براي سيانيوز اولين مشكل جريان فتنه در ايران را «ترك آنها بوسيله مردم» دانسته و نوشته است: «در يك جنگ سياسي هنگامي كه مردم به خيابان آمدند، يا بايد حكومت عقب نشيني كند يا مردم و نيروهاي مخالف. البته اگر امكان عقب نشيني هر دو طرف نباشد، آنگاه شايد از طريق مذاكره طرفين به يك توافق برسند، اما زماني كه مردم به خانه ها رفتند، امكان فشار به حكومت و وادار كردن به پذيرش خواسته ها وجود ندارد».
وي در ادامه با گرفتن نوك پيكان حمله خود به سمت جريان مدعي اصلاحات نوشته است كه آن بخش از به اصطلاح جنبش سبز كه مريد اصلاح طلبان نيست و حرف شنوي كامل از آنها ندارد، نمي تواند به حرفهاي آنها اعتماد كند «آنهم در شرايطي كه حداقل 8 سال تجربه ناموفق كار با ولي فقيه و قانون اساسي را در كارنامه خود دارند!!»
اين بخش از اظهارات اين نويسنده ضد انقلاب بيانگر همان پارادوكس معروف جريان فتنه است كه براي تداوم آشوب ها توده هاي انبوه مردم را كه از آنها بريده بودند رها كردند و به دامن ضد انقلاب پناه بردند و اكنون ضد انقلاب هم به دليل «كم بودن سرعت ضدانقلابي گري» در حال تنها گذاشتن آنهاست!
نويسنده سيانيوز در ادامه تحليل خود از سران فتنه خواسته مشكل خود را با «نوستالژي ولايت فقيه» حل كنند. وي نوشته است: «مشكل ديگر اصلاح طلبان در رابطه با ولايت فقيه شايد نوستالژيك باشد. آنها سالها خود را خط امام و پيرو ولايت فقيه مي دانستند و دوران آقاي (امام) خميني را طلايي مي دانند. در حالي كه همان بلايي كه امروز بر سر اصلاح طلبان مي آيد، با شدت بيشتري همان سالها بر سر مخالفين مي آمد. براي آنها ممكن است آن سالها طلايي باشد، اما براي مخالفيني كه حتي در انقلاب شركت كرده و سالها مبارزه كرده بودند، دوران حذف، زندان، شكنجه و اعدام بود. شايد امروز بعضي از طرفداران جنبش سبز خرده بگيرند كه الان وقت اين حرف ها نيست، اما اينها واقعياتي است». وي پس از اين جملات به سران فتنه توصيه مي كند «با گذشته خود خداحافظي كنند» تا ضد انقلاب به آنها ايمان بياورد.
اين البته در حالي است كه سران فتنه در ايران نه فقط از انقلاب و ولايت فقيه بلكه از اسلام و سيدالشهدا هم عبور كرده اند طوري كه اهانت كنندگان به عزاي امام حسين(ع) در روز عاشورا را مردان خداجو خواندند و بعد از آن هم مكرراً در دفاع از تروريست هايي كه كمترين جرم آنها كشتن زنان و كودكان بي گناه است سينه چاك دادند.
نويسنده سيانيوز در بخش پاياني تحليل خود از موسوي، كروبي و خاتمي خواسته از قانون اساسي هم عبور كنند. وي نوشته است: «يكي ديگر از مشكلات جنبش سبز تكليف قانون اساسي است. نكته قابل توجه اين است كه اصلاح طلبان سالها با اين قانون اساسي كار كرده اند و به مدت 8 سال مشغول اجراي بي تنازل آن بودند و به اشكالات آن كاملاً واقف هستند. آنها حتي اگر براي يك بار ديگر هم با رأي 99 درصد آراي مردم انتخاب شوند، باز با همان مشكلات حقوقي روبرو خواهند شد. موسوي و كروبي و خانم رهنورد چندين بار به طور مشخص اظهار داشته اند كه اگر لازم باشد بايد قانون اساسي عوض شود، اما معلوم نيست كه آيا اين يك استراتژي براي جنبش سبز است يا فقط اشاره به اين است كه قانون اساسي نياز به تغييراتي دارد. سؤالي كه همان لحظه به ذهن خواننده مي رسد».
اين نوشته در حالي مطالبات ضد انقلاب خارج نشين از جريان فتنه را فهرست كرده كه آنها تقريباً تمامي اين درخواست ها را به طور كامل اجرا كرده اند اما ظاهراً فرامين و بخش نامه هاي صادره از آن سوي آب تمامي ندارد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عبور از اسلام, قانون اساسي, مردم و ولايت فقيه, از اسلام, قانون اساسي, مردم و ولايت فقيه عبور كنيد بقيه اش حل است!, نويسنده سيانيوز در بخش پاياني تحليل خود از موسوي, كروبي و خاتمي خواسته از قانون اساسي هم عبور كنند, , ,