اتاق فکر لندن: مجمع تشخیص با محوریت هاشمی، موسوی، کروبی و خاتمی تشکیل شود!

 

ارگان اتاق فکر جریان فتنه در لندن خواستار تشکیل "مجمع تشخیص مصلحت نظام" با محوریت، آقای هاشمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی شده است.

به گزارش شبکه ایران، سایت ضد انقلاب جرس یادداشتی با عنوان "هاشمی رفسنجانی ، فرصت یا تهدید" را به بهانه آنچه "هجمه های اخیر علیه هاشمی" نامیده، منتشر کرده است.

ارگان رسانه ای اتاق فکر لندن در این یادداشت با اشاره به تاکید چندباره آقای هاشمی رفسنجانی بر خطبه های نمازجمعه 26 تیرماه 88 و نامه رئیس جمهور در انتقاد از رویکرد مجمع تشخیص، عنوان کرده است که "هاشمی رفسنجانی با همه تخریب ها و توهین ها، خم به ابرو نیاورده و لابه ای نکرده و بر عهد پیشین  استوار مانده است."

این سایت که متهم به پیروی از برخی خواسته های مهدی هاشمی رفسنجانی هم هست، اصرار آقای هاشمی بر سخنان خود در نماز جمعه جنجالی 26 تیر ماه را "شاهدی بر عقلانیت سیاسی و مظلومیت آقای هاشمی رفسنجانی" دانسته است.

ارگان اتاق فکر جریان فتنه در لندن که برخی منابع خبری عطاالله مهاجرانی، محسن کدیور، عبدالکریم سروش، عبدالعلی بازرگان، اکبر گنجی و حتی مهدی هاشمی را به عنوان اعضای آن نام می برند، در ادامه خواستار تشکیل "مجمع تشخیص مصلحت نظام" با محوریت، آقای هاشمی، میرحسین موسوی، مهدی کروبی و محمد خاتمی شده است.

به نوشته ارگان این حلقه فکری "بیانیه 17 موسوی ،بیانیه 5 ماده ای کروبی، پیشنهادات خاتمی و سخنرانی هاشمی، مصلحت نظام  و مردم اند."

پیش از این هم، ارگان رسمی سازمان جاسوسی آمریکا(گویا نیوز) عنوان کرده بود که بخشی زیادی از تکنوکرات‌ها و اصلاح‌طلبان مانند خاتمی، موسوی، کروبی هنوز پشت هاشمی رفسنجانی ایستاده‌اند.

سایت جرس چندی پیش با انتشار گزارش هایی در انکار اعترافات حمزه کرمی، از نزدیکان مهدی هاشمی، متهم به حمایت و ارتباط با این آقازاده لندن نشین شده بود.

حمزه کرمی مهدی هاشمی را به اختلاس، هزینه بیت المال برای امور سیاسی و هدایت جریان فتنه متهم کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : اتاق فکر لندن: مجمع تشخیص با محوریت هاشمی, موسوی, کروبی و خاتمی تشکیل شود!, ,