دو فيلم كمتر ديده شده
بيانات سال 78 رهبر انقلاب درباره آيت‌الله مصباح/ احمدي‌نژاد سال 84 چه مي‌گفت، امروز چه مي‌گويد
 

 

روشنگری های آیت الله مصباح یزدی درباره جریان نفوذی در دولت دهم، موجب شده تا منحرفین موج گسترده ای از حملات تخریبی علیه این عالم فرزانه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش رجانيوز، در دوران دوم خرداد، روزنامه های زنجیره ای به مدیریت سعید حجاریان و روزنامه صبح امروز موج اول تخریب آیت الله مصباح یزدی را آغاز کردند. سخنرانی های آیت الله مصباح یزدی در پیش خطبه های نمازجمعه و روشنگری های ایشان درباره عملکرد جریان اصلاحات دلیل این حملات ناجوانمردانه بود.

در انتخابات نهم ریاست جمهوری و نقش درخشان آیت الله مصباح در گفتمان سازی از فرمایشات مقام معظم رهبری موجب شد تا شکست خوردگان این انتخابات، موج دوم حملات علیه رئیس موسسه امام خمینی(ره) را ساماندهی کنند.

اما از ابتدای سال 1390 و آشکار شدن انحرافات جریان نفوذی و 10 روز خانه نشینی رئیس‌جمهور، اعتراض ها و روشنگری ها موجب شده تا رسانه ها و بولتن های جریان نفوذی در مطالب متعددی به این عالم فرزانه توهین و هتاکی کنند. در این میان روزنامه ایران که در دوره مدیریت جوانفکر تبدیل به بولتن جریان نفوذی شده، آیت الله مصباح یزدی را اقتدارگرا و عامل جنگ روانی علیه دولت خوانده بود.

در این میان آقاي احمدی نژاد نيز در جلسه ای که پنج شنبه برگزار شد و به نقل از سایت های جریان نفوذی با لحن و ادبیاتی دون شأن به آیت الله مصباح یزدی انتقاد کرد.

رجانیوز در راستای تبیین نقش آیت الله مصباح در گفتمان سازی برای روی کارآمدن دولت عدالت محور، سخنرانی دکتر احمدی نژاد در موسسه امام خمینی 10 روز پس از انتخابات نهم ریاست جمهوری را منتشر می کند.

 

همچنین برای یادآوری جایگاه حضرت آیت الله مصباح به اعضای جریان نفوذی دو فیلم ذیل تقدیم می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : احمدي‌نژاد سال 84, احمدی نژاد چه مي‌گفت, احمدی نژاد امروز, بيانات سال 78, رهبر انقلاب, آيت‌الله مصباح, روشنگری های, جریان نفوذی, حملات تخریبی, ,