چرا هاشمی در سال های 68 تا 72 دغدغه تقلب نداشت؟

 

سایت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با درج مطلبی در صفحه اصلی سایت سالشمار دغدغه های انتخاباتی آقای هاشمی را برای خوانندگان چیدمان کرده است تا نشان دهد ایشان بیش از سه دهه است که همواره نگران انتخابات بوده اند و اعلام مراقبت از آراء مردم و پیشگیری از تقلب از ناحیه وی چیز تازه ای نیست تا بدین ترتیب نغمه ی مجدد هاشمی در خصوص امکان تقلب در انتخابات مجلس نهم را عادی جلوه دهند.
 
به گزارش پایگاه 598، سایت حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با درج مطلبی در صفحه اصلی سایت سالشمار دغدغه های انتخاباتی آقای هاشمی را برای خوانندگان چیدمان کرده است تا نشان دهد ایشان بیش از سه دهه است که همواره نگران انتخابات بوده اند و اعلام مراقبت از آراء مردم و پیشگیری از تقلب از ناحیه وی چیز تازه ای نیست تا بدین ترتیب نغمه ی مجدد هاشمی در خصوص امکان تقلب در انتخابات مجلس نهم را عادی جلوه دهند.
 
به سرفصل این مطلب که عینا در زیر آمده است توجه کنید:
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی؛
 
 صیانت از جایگاه محوری " رای مردم " در انتخابات، فصل مشترک هشدارهای انتخاباتی ایشان از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۰ است.
 
 فصل مشترکی که با قاطعیت و صراحت از سال ۵۸ با هشدار  "بازی با رای مردم بازی با حیثیت نظام است" آغاز  ؛ در سال ۶۲ به هشدار علنی علیه متحجران و ادعای " انتخابات حق نایب امام زمان (عج) است" رسید و در سال ۷۶  دامنه آن حتی به هشدار وزیر کشور دولت سازندگی هم رسید و در خطبه های نمازجمعه و در حالی که دولت خود ایشان ؛ مجری انتخابات بود از « همیشه عقیده داشته و دارم که نباید با رای مردم بازی شود » گفت و در سال ۸۸ در دو خطبه قبل و بعد از انتخابات گفت « امام مبنای فقهی شان و همه چیزشان مردم بود همه چیز کشور ما به رای مردم است یعنی این مردم هستند این جمهوری اسلامی یک لفظ تشریفاتی نیست » و در نهایت در سال ۹۰ نیز دوباره تاکید کرد : "تنها چیزی که مردم می خواهند این است که تاثیر رای شان را ببینند و آرای آنها تزئینی نباشد"
 
 598 برخود لازم می داند سوالی را از رئیس مجمع تشخیص مصلحت بپرسد هرچند که ایمان داریم این سوال نیز به خیل سوالاتی خواهد پیوست که به "بانک سوالات بی پاسخ از سوی هاشمی" مشهور است.
 
ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
مستحضرید که در زنجیره تاریخی اعتراضات و تذکرات شما در خصوص "صیانت! از آراء نظام" جای انتخابات ریاست جمهوری سال های 68 و 72 خالی است.
 
آیا در این دوره شما دغدغه تقلب نداشته اید و بیاناتی نفرموده اید؟
 
اگر چنین بوده است آیا دلیل آن این نیست که در هر دو دوره شما انتخاب شده و رای آورده اید؟ فلذا هرجا شما رای بیاورید تقلبی رخ نداده است؟(به زعم خودتان؟)
 
آیا در آنزمان نیز سابقه ی ابراز دغدغه و واهمه از تقلب داشته اید و بیاناتی ایراد فرموده اید؟
 
اگر آری توضیح دهید که چرا در این متن سایتی که خود را نماینده شما میداند (شما شخصا تکذیب نکرده اید و این سایت بنام شخص شماست) در تاریخ شمار دغدغه هایتان اشاره ای به واهمه های سالهایی 68  و 72 ننموده است.
 
نکند واهمه یی به این مضمون در بین بوده که : (( نکند مرور واهمه های انتخاباتی سال های 68 و 72  بازنشر شود و مردم نسبت به نتایج آن دوران نیز ابراز تردید کنند؟))
 
سوال را خلاصه میکنیم جناب هاشمی :
 
شما در سالهایی که خودتان رای آوردید واهمه تقلب داشته اید یا خیر؟ 
 
اگر خیر ! چرا خیر؟
 
اگر آری! چرا  اکنون بدان اشاره نمی شود؟
 
نکته: خوانندگان محترم تا بدین لحظه (پایان روز چهارشنبه 90/8/18) در خصوص سابقه گفته های هاشمی در سالهای 68 و 72 چیزی در وبسایت منتسب به ایشان نیامده است. من بعد از چاپ این مطلب در پایگاه 598 الله اعلم)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هاشمی سال های 68 تا 72, دغدغه تقلب, ,