آيا آمريكا جرأت حمله نظامي به ايران را دارد؟
 امام خميني: جوانهاي ما گول نخورند از اين تبليغات فاسد. آمريكا اينطوري تبليغ مي‏كند. امريكا نظامي نمي‏آورد اينجا، امريكا نويسنده مي‏آورد اينجا، امريكا گوينده مي‏آورد اينجا، امريكا عمال خودش كه سالهاي طولاني آنها را تربيت كرده است مي فرستد اينجا كه اوضاع ما را به هم بزنند. صحيفه امام ج‏10 ص 521

گزارشي كه اين روزها توسط آمانو امضا و به عنوان گزارش آژانس بين المللي انرژي اتمي از فعاليت هاي هسته اي ايران انتشار يافته بدون ترديد توسط اداره كنندگان و گردانندگان پشت صحنه سازمانهاي بين المللي و در رأس آنها آمريكا تهيه و تدوين شده و اصلي ترين نتيجه اي كه مي تواند براي آمريكا و اروپا داشته باشد انحراف افكار عمومي از مشكلات داخلي است كه با عناويني نظير "نهضت 99% " و يا " جنبش وال استريت" رخ نمايانده است. متاسفانه برخي در داخل، پارس كردن هاي سگ هاي دست آموز قدرتهاي غربي كه در سازمانهاي بين المللي بسته شده اند را نشانه اي از مقدمات تهاجم نظامي آمريكا و غرب به ايران تحليل مي كنند و تاسف بيشتر آنكه نوكران فتنه گر و منحرفشان در داخل كه در بسياري از رسانه ها اعم از روزنامه و سايت و خبرگزاري لانه كرده اند نيز آزادانه وقايع و گزارش اخير آمانو را به گونه اي منعكس و تحليل مي كنند كه مخاطب هرچند به صورت غير مستقيم حمله نظامي به ايران را قريب الوقوع ارزيابي نمايد.
صد البته كه همين نوع تحليل و خبررساني در رسانه ها و آدرس غلط ارائه دادن از تاكتيك هاي استكباردر مقابله با ملت ايران، ملت را از سرپنجه و ستون پنجم دشمن در داخل كه جنگ نرم را در اعلا درجه خود در حال برنامه ريزي است و وجهه همت خويش قرار داده غافل مي نمايد و مردم را از دشمناني كه در داخل نفوذ كرده و در لباس دوست خزيده اند غافل مي سازد كودتاگران خزيده در رسانه ها و حتي اطراف برخي مسئولين و دستگاهها با طرح و تحليل گزارش آمانو به گونه اي كه تعرض نظامي به ايران را قريب الوقوع نشان دهد زمينه را بر اي مدعي شدن مفسدين فتنه گر و منحرفي كه كودتاي نرم را در سالهاي اخير هدف خود اعلام نموده بودند براي شركت در حاكميت فراهم مي سازد و كار به جايي مي رسد كه برخي دوستان ساده انديش شرط برگزاري پرشور انتخابات را مجاز نمودن فتنه گران منحرف براي معرفي نامزد اعلام مي كنند!!
حقيقت آنست كه از ديدگاه امام رحمه الله عليه آمريكاي دهه هشتاد كه در اوج اقتدار بود و در دشمني با انقلاب اسلامي دست ياري اتحاد جماهير شوروي آن روز را در دست داشت و در منطقه هم نوكران متعددي چون صدام و بسياري از سران خود فروخته عرب را داشت كه هنوز ارزيابي درستي از قدرت نظام برآمده از انقلاب اسلامي مردم ايران نداشتند، هيچ غلطي نمي توانست بكند چه رسد به امروز كه نوكرانش در منطقه در اثر خيزش هاي مردمي يا از دست رفته اند و يا ارزيابي صحيح تري از قدرت و نفوذ نظام مقدس جمهوري اسلامي حتي در بين مردم كشورهايي كه به ظاهر بر آن حكم مي رانند پيدا كرده اند و اتحاد جماهير شوروي وجود ندارد كه با او همراهي كند و چين و روسيه هم با نگاهي واقع بينانه تر حاضر به در غلطيدن در دامي كه آمريكا براي جهان پهن كرده نيستند و علاوه بر اينكه در عراق و افغانستان در گل مانده است مجاهدان سلحشور اسلام در لبنان و غزه چون شير سايه مرگ را بر سر اسرائيل غاصب ولد نامشروع آمريكا گسترانده اند و در داخل نيز با بحران عميق اقتصادي مواجه است.
بايد يقين داشت كه مثل همه موارد ديگر درست ترين پاسخ به اين سوال كه آيا آمريكا به ايران حمله نظامي خواهد كرد را امام داده است آنجا كه فرموده است:
امام خميني:
بيدار بشوند ملت. و بيدار بشوند جوانهاي ما. توجه داشته باشند به اينكه امريكا با سرنيزه نمي‏آيد به ميدان شما. با قلم مي‏آيد به ميدان شما. با قواي انتظامي نمي‏آيد به اينجا. با آن اشخاصي كه دارد و دارد اين امور را مي‏گرداند به دست آنها، با آنها مي‏آيد به ميدان ما. اينها را بايد توجه به آن داشته باشيد. آلت دست واقع نشويد. صحيفه امام ج‏10 528


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جرأت آمريكا, حمله نظامي به ايران, امام خميني, عمال امريكا, ,