مجموعه‌آثار پناهيان براي‌عرضه آماده‌شد/ ويژگي‌هاي‌بسته و نحوه‌دريافت

 

موسسه فرهنگی- هنری "بیان معنوی" ناشر آثار حجت‌الاسلام والمسلمين علیرضا پناهیان، مجموعه‌ای از جدیدترین آثار وی را گردآوری و براي عرضه آماده كرد.

به گزارش رجانيوز، عمده این محصولات حاصل نشست‌های مستمر این استاد حوزه و دانشگاه با دانشجویان و جوانان در طی سال‌های متمادی است که در مورد موضوعات ویژه بیان شده است.

از 21 محصول ارائه شده، چهار محصول که جدیداً ارائه شده است، مرتبط با غدیر، عید ولایت و یا مربوط به شرح فرمایشات امیرالمؤمنین(ع) در نهج‌البلاغه است.

محصولات به مناسبت عید غدیر و ولایت

1. مظلوم مقتدر؛ درسنامه‌ي سیره‌ي سیاسی امیرالمؤمنین(ع)

درس‌نامه‌ي "مظلوم مقتدر" مقارن با فتنه 88 به واکاوی سیره‌ي سیاسی امیرالمؤمنین(ع) پرداخته‌ است. این نشست که در دانشگاه تهران برگزار شده بود، در قالب 12 درس و با شیوه‌ای جدید و جذاب در ارائه سخنرانی‌های دینی توسط موسسه بیان معنوی تهیه و عرضه شده است.

2. رهایی از ولایت طاغوت

ولایت در غدیر/ ریشه‌یابی ولایت‌ستیزی در قرآن/ ابعاد روانی ولایت در قرآن/ شیوه‌ي قرآنی بحث از ولایت‌ستیزی/ نظام تسخیری، خاستگاه طبیعی ولایت/ ریشه‌ي نفرت بعضی‌ها از ولی خدا/ نتایج طبیعی پذیرش ولایت طاغوت/ ویژگی‌های شخصیت طاغوتی/ رهایی از ولایت طاغوت

3. باران خوبی‌ها – شرح بهترین خطبه‌ي اخلاقی نهج البلاغه

جلسات هفتگی درس اخلاق حجت‌الاسلام پناهیان با عنوان "باران خوبی‌ها" است که در مسجد دانشگاه تهران طی 101 جلسه برگزار شده و به شرح بهترین خطبه‌ي اخلاقی نهج‌البلاغه یعنی ـ خطبه متقین ـ پرداخته شده است.

4. مهربان‌ترین نامه به جوان – شرح نامه 31 نهج البلاغه

این محصول، حاصل سخنرانی استاد در جمع دانشجویان دانشگاه تهران است که به  شرح بخشی از نامه‌ي امیرالمؤمنین(ع) به جوان پرداختند. این مجموعه در سال‌هاي گذشته از سیما پخش و مورد استقبال فراوان جوانان قرار گرفت.

متناسب با امتحانات و فتنه‌های آخرالزمان

5. آخرین امتحانات

به همراه سخنرانی در محضر مقام معظم رهبری – محرم 88

6. تقدم تثبیت ولایت بر اجرای عدالت

به همراه سخنرانی در محضر مقام معظم رهبری- فاطمیه 90 و ذکر نمونه‌هایی از سیره‌ي امیرالمؤمنین(ع) در دوران حکومت خود و علت مخالفت‌های ناکثین، قاسطین و مارقین با حضرت.

7. انقلابي بودن

امام خامنه‌ای: «صدا و سيما را دانشگاهى براى تدريس اصول «اسلام انقلابى» ‌بدانيد.» (در ديدار با مسؤولان صدا و سيما - 07/05/1369)

11 جلسه به همراه گلچین تصویری: ضرورت انقلابی بودن در شرایط کنونی/ ویژگی‌های اسلام انقلابی / انواع اسلام غیر انقلابی/ تفاوت اسلام انقلابی با اسلام غیر انقلابی/ ویژگی‌های یک انقلابی.

8. تفکر راهبردی در سیره‌ي مقام معظم رهبری

مهم‌ترین مسئولیت رهبر، تعیین استراتژی و راهبرد است. و داشتن یک ذهن راهبردی، مهم‎ترین ویژگی یک رهبر. این مبحث به بررسی نمونه‌هایی از تفکر راهبردی مقام معظم رهبری در 20 سال اخیر پرداخته است.

9. مهمترین نیاز امروز ما

برای جوانان انقلابی که دوست دارند یک بار دیگر به انتخاب شغل خود فکر کنند.

زندگی و بندگی

10. چگونه یک نماز خوب بخوانیم؟

یکی از پرطرفدارترین محصولات بیان معنوی. بسیاری از کسانی که این سخنرانی 5 جلسه‌ای در حرم مطهر رضوی را گوش کرده‌اند، از تأثیر قابل توجه آن در کیفیت نمازهای واجب خود سخن می‌گویند.

11. چگونه با خدا حرف بزنیم؟

حاصل 53 جلسه سخنرانی که چندین سال قبل به صورت منظم و هفتگی به همت موسسه شهید آوینی در سالن همایش آسمان شهرک غرب برگزار شد و با استقبال فراوان جوانان مواجه شد.

12. كليد طلايي زندگي مشترك

مهمترین توصیه‌ها برای داشتن یک زندگی بهتر و تربیت فرزندان خوب.

13. فرهنگ مهرباني

اهمیت فرهنگی مهربانی/ تاثیر فرهنگ مهربانی در تربیت فرزندان / نقش زنان در ترویج فرهنگ مهربانی/

14. حجاب؛ وقتی زن‌ها مهربان‌تر می‌شوند

تعاریف منفعلانه‌ي ارائه شده از حجاب و نیاز به تعاریف فعالانه/ تعاریف فعلانه از حجاب/  انگیزه‌های بی‌حجابی/ عوامل رواج بی‌حجابی/ مردان متکبّر، اولین دشمنان حجاب/ فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی فرهنگ حجاب/ انگیزه‌های گسترش فرهنگ حجاب/ نقش حجاب در پیروزی حزب اسلامی ترکیه و پیروزی‌های حزب‌الله لبنان/

مناجات‌ها و روضه‌ها

15. گلچین روضه‌ها

ویرایش جدید مجموعه‌ي روضه‌های استاد پناهیان، شامل مجموعه‌ای از 190 قطعه روضه‌ است که از میان سخنرانی‌های محرم، فاطمیه و ماه مبارک رمضان گلچین شده است. روضه‌های پناهیان به دلیل عمق، لطافت، زیبایی در ذکر مصائب اهلبیت(ع) و اجرای هنرمندانه‌ي آن، یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های سخنرانی این استاد حوزه و دانشگاه است. به‌ویژه که در این محصول، تعداد قابل توجهی از روضه‌ها با نواهای متناسب دیگر ترکیب شده است و زیبایی مضاعفی یافته است.

16. مناجات‌ها

اگرچه پناهیان بیشتر با تحلیل‌ها و سخنرانی‌هایش شناخته شده است، اما شب‌های قدر و روز عرفه، بسیاری از جوانان خودشان را از تهران و شهرستان‌های مختلف به هیئت محبین اهلبیت(ع) در قم می‌رسانند تا دعای جوشن کبیر را با سبک متفاوت و شیرین علیرضا پناهیان به درگاه خدا زمزمه کنند.

در این مجموعه، دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه، دعای کمیل، دعای عرفه، دعای وداع با ماه مبارک رمضان و ... با صدای حجت الاسلام پناهیان ارائه شده است.

مجموعه بیش از 1000 ساعت سخنرانی در موضوعات مختلف

مجموعه‌های بیان معنوی(از 1 تا 5)، شامل مجموعۀ صوتی سخنرانی‌های استاد پناهیان است که در قالب 5 موضوع اصلی تفکیک شده است: "خانواده و تربیت"، "اخلاق و معنویت"، "ولایت و سیاست"، "مهدیت و آخرالزمان"، "هنر و رسانه".

17. بیان معنوی 5

مجموعه سخنرانی‌های محرم 88 و فاطمیه 90 / آیا ظهور نزدیک است؟ / خانواده متعالی/ نگاهی به تربیت دینی/ تأثیر فراوان زنان در فرهنگ‌سازی/ رابطه عبد و مولا/ اسلام ناب در مقابله با تحریف دین / روند ریزش‌ها و رویش‌ها/ آخرین وظایف منتظران/...

18. بیای معنوی 4

تربیت فرزند برای حرکت به سمت خدا / چهار اصل برای افزایش محبت در زندگی مشترک / زن و مرد، رابطه‌ها و ضابطه‌ها/ درس اخلاق، نگاهی نو/ مکائد ابلیس/ لحظۀ تغییر انسان/ تحلیل وقایع پس از انتخابات/...

19. بیای معنوی 3

دین در نگاهی نو / عبودیت / انس با قرآن / آرامش عارفانه / مومن مبلغ / موانع ایمان / دوری از گناه برای همیشه /...

20. بیای معنوی 2

حقیقت عاشورا / نقش پنهان زن / عاطفه، امتیاز زن / اگر فقط لذت بخواهیم؟ / مناجات در اعیاد / لذت تکلیف/ انتظار عامیانه، انتظار عارفانه / مهارت‌های معنوی / زندگی شاد /...

21. بیای معنوی 1

آثار تربیتی عزای حسین(ع)/ احساسات حسینی / نقد تمدن غرب / اولین قدم برای معرفی دین/ اهل عمل/ ولایت اعظم/ کمی از اسرار ولایت / امام دل/ ولایت‌گریزی پنهان / ...

* * * * * * *

به گزارش رجانيوز، محصولات "بیان معنوی" در تهران و شهرستان‌ها، بدون پرداخت هزینه ارسال از طریق تماس با تلفن 02166977580 قابل دریافت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عرضه مجموعه ‌آثار پناهيان, ,