حزب توده با نيت خير براي صدام‌جاسوسي مي‌كرد

 

کیهان نوشت: عضو مركزيت حزب منحله توده مي گويد ايران براي اينكه بهانه را از آمريكا بگيرد، غني سازي اورانيوم را تعطيل كند!

محمدعلي عمويي در گفت وگو با پايگاه اينترنتي روز آن لاين گفته است: عقل سليم در اين است كه ايران براي جلب اعتماد آمريكا، و گرفتن بهانه، غني سازي اورانيوم را تعطيل كند.

وي ضمن بحراني نشان دادن اوضاع و ادعاي اينكه در طول عمرش چنين تهديدهايي را مشاهده نكرده، گفت: واقعيت اين است كه با انقلابي كه در ايران اتفاق افتاد، رژيمي كه ژاندارم منطقه بود، تغيير كرد و رژيمي بر سركار آمد كه رابطه اش با آمريكا و عضويتش در قراردادهايي مثل سنتو، ناتو و مجموعه اي از روابط تغيير كرد. به طور منطقي طبيعي بود كه ايالات متحده يك موضع خصمانه جدي عليه ايران اتخاذ بكند. به همين علت خطرجنگ هشداري بود براي مردم و به ويژه حكومت ايران كه متوجه سياست خارجي خودش باشد. اما امروز به نظر من ابعاد اين خطر به مراتب بيشتر از آن ايام هم هست.

نكته جالب در اين مصاحبه، تحريف تازه با هدف جعل سابقه انقلابي براي حزب وابسته به سرويس جاسوسي شوروي است. «عمويي» ادعا مي كند كه توده اي ها به جبهه رفته و شهيد هم داده اند!! «نمي دانم شما به ياد داريد يا نه كه ما حتي در حزب مان فراخوان داديم كه رفقاي مان به جبهه بروند و شهيد داديم، ولي وقتي حساسيت آقايان را ديديم، براي آنكه نكند اينها نفوذي تلقي شوند، دستور داديم كه رفقاي ما از جبهه بازگردند. ما همزمان از صلح دفاع مي كرديم؛ حتي آن موقع كه خطراتي از بيرون حس شده بود و آمريكا داشت تحرك هايي را در خليج فارس آغاز مي كرد و در نتيجه آن هواپيماي ايراني سقوط كرد، و به ويژه پس از آزادسازي خرمشهر اصرار داشتيم كه اين بهترين موقع است كه جنگ پايان بگيرد.

ما واقعاً براي مردم كشورمان احساس خطر مي كرديم و با صدق و صفا رفتار كرديم. عليرغم آن رفتاري كه با ما و با ديگر ميهن دوستان شد ضربه بزرگي به مجموعه اعتماد مردم ايران به حاكميتش وارد شد[!!] درست است دشمن خارجي دشمن همه مردم ايران است و مردم با هر ناراحتي و مشكلي كه با حاكميت داشته باشند قطعاً حمله به ايران را محكوم مي كنند. ولي آن جانبازي هايي كه آن سالها وجود داشت...؟ به هر حال به رغم اين دل خونيني كه از اين سياست داريم در مقابل دشمن خارجي از سرزمين مان دفاع مي كنيم»!

يادآور مي شود حزب منحله توده در چند دهه فعاليت خود، مرامنامه اي جز پيگيري تسلط شوروي بر ايران نداشت و سران آن تا آنجا پيش رفتند كه در حين اشغال نظامي ايران در جنگ جهاني دوم، اقدام به تظاهرات خياباني علني كردند و خواستار واگذاري امتياز نفت شمال به شوروي در ازاي واگذاري نفت جنوب به انگليس شدند!

تلاش براي انجام كودتا عليه انقلاب نوپاي اسلامي از ديگر خيانت هاي حزب توده است اما پس از فروپاشي بلوك شرق، سران اين حزب ترجيح دادند به جاي بيگاري براي KGB شوروي، به خدمت سرويس هاي جاسوسي CIA و MI6 درآيند.

محمدعلي عمويي در مصاحبه خود توضيح نمي دهد كه قريب 2 سال تعليق فعاليت هاي هسته اي و غني سازي اورانيوم، چه سودي جز طلبكاري و گستاخي فزاينده آمريكا و غرب داشت و حالا كه همان ها از مقابله با اقتدار ملت ايران عاجز مانده اند، چرا بايد دست تسليم بالا برد.

ادعاي همراهي حزب توده با ملت ايران در دفاع مقدس نيز از آن دعاوي بي پايه است چه اينكه همان زمان اربابان حزب توده مشغول تجهيز ارتش متجاوز صدام به انواع تسليحات بودند و خود حزب نيز تا زماني كه سرپا بود از هيچ خيانتي در زمينه خالي كردن دل ملت ايران و روحيه دادن به دشمنان او دريغ نكردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نيت خير حزب توده, جاسوسي براي صدام, محمدعلي عمويي, روز آن لاين, ,