پشت پرده انتشار عكس‌هاي رئيس‌جمهور در كنار مهدي هاشمي رفسنجاني

يك منبع آگاه به نقل از عماد هاشمي (فرزند محسن هاشمي رفسنجاني) خبر داد كه انتشار تصاويري از رئيس‌جمهور در كنار مهدي هاشمي كه به دوره شهرداري دكتر احمدي‌نژاد و يكي از بازديدهاي شهردار وقت تهران باز مي‌گردد، با پيگيري شخص عمويش مهدي بوده است.

به گزارش رجانيوز، چندي قبل يكي از سايت‌هاي نزديك به محسن هاشمي تصاويري از مهدي هاشمي در كنار دكتر احمدي‌نژاد منتشر كرد و در خبري كه در واقع حاشيه اين عكس‌ها بود، وانمود كرد كه از موضع ناصحانه با پسر آقاي هاشمي سخن مي‌گويد اما اظهارات عماد هاشمي نشان‌دهنده هماهنگي‌هاي پشت پرده براي يك اجراي يك سناريو بوده و در حقيقت، اين سايت براي بازگشت مهدي از لندن به تهران، پيغام و دلگرمي فرستاده بود.

گردانندگان اين سايت كه در دوره اول فعاليتش به سايت آقازاده فراري معروف شده بود، هرگونه ارتباط با مهدي را تكذيب مي‌كنند، اگرچه در مورد ارتباط با محسن هاشمي و پروژه‌هايي كه در مترو با وي داشتند، ترجيح مي‌دهند سكوت كنند.

با اين حال، عماد هاشمي در مورد علت انتشار تصاوير عمويش مهدي هاشمي در كنار دكتر احمدي‌نژاد در اين سايت گفته است كه اين كار بنا بر پيگيري شخص مهدي هاشمي صورت گرفته است.

وي اين مطلب را در پاسخ به انتقاد تعدادي از دوستانش بيان كرده و افزوده است كه با انتشار اين عكس‌ها اولا خواسته‌ايم موقعيت و اهميت عمويم را به رخ بكشيم و گوشزد كنيم كه به اين راحتي‌ها نمي‌توانند با او برخورد كنند. ثانياً به برخي ديگر از مسئولان كه در گذشته ارتباط‌هايي با او داشته‌اند، يادآوري كرده باشيم كه اگر لازم باشد، تصاوير و اسنادي از اين ارتباط‌ها را نيز در اختيار داريم و منتشر مي‌كنيم.

عماد هاشمي اضافه كرده است كه تصميم به انتشار عكس‌ها در لندن و در جلسه‌اي كه مهدي هاشمي با يكي از اعضاي اصلي دفتر آقاي هاشمي در مجلس خبرگان داشت، گرفته شد و سپس من تصاوير را در اختيار آن سايت قرار دادم.

فرزند محسن هاشمي به دوستانش وعده داده كه در آينده نزديك با انتشار تصاويري از مهدي هاشمي در كنار برخي شاهزادگان عرب، آن‌ها را متعجب خواهد كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پشت پرده انتشار عكس‌هاي رئيس‌جمهور در كنار مهدي هاشمي رفسنجاني,