سرلشكر صفوي:
سياست‌هاي آمريكا در شمال آفريقا و خاورميانه شكست خورده است
سپاه نیوز: مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: سياست‌هاي آمريكا در شمال آفريقا و خاورميانه شكست خورده است و آمريكا‌ بدنبال ايجاد انحراف در انقلاب مردم مصر است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشكر سيديحيي صفوي دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در جمع مسئولان و كاركنان وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح، در خصوص پيامدها و بازتاب‌هاي منطقه‌اي و جهاني انقلاب اسلامي ايران، گفت: برخي از انقلاب‌ها در محدوده سرزميني خود باقي مي‌مانند و پيامد آنچناني ندارند، حال آنكه انقلاب‌هایي بازتاب جهاني دارند كه علاوه بر دامنه وسيع رخداد آن، تأثيرگذاري جهاني داشته باشند و مبتني بر ايدئولوژي فرا ملي بوده و پيام آنها به بشريت و انسان‌ها باشد و بر مبناي انديشه سياسي و مطرح كننده آرماني براي بشر باشند.
وي با اشاره به ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) ادامه داد: بي‌ترديد انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني (ره) بزگترين انقلاب مردمي و مكتبي در قرن بيستم است كه مبداء تغيير و تحول در تاريخ سياسي جهان شد.
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا افزود: اين انقلاب بر مبناي يك ايدئولوژي اسلامي و فراملي، با اعتقاد به اسلام و وحدانيت خدا و رسالت پيامبر عظيم الشان اسلام و با هدف عملي ساختن و پياده كردن احكام نوراني قرآن و سيره عملي پيامبر اكرم و در يك ساختار سياسي تجلي پيدا كرده و شكل گرفت.
سرلشکرصفوي در ادامه تصريح كرد: به نظر مي‌رسد كه انقلاب اسلامي تئوري نظام‌هاي سياسي و مبناي قدرت در نظام دو قطبي جهان را به هم ريخت و امام بزرگوارمان، يك نظام سياسي جديدي را در ايران پايه گذاشت كه شاخصه اصلي آن مشاركت حداكثري مردم و اسلامي بودن آن است.
وي با تبيين اهداف انقلاب اسلامي ايران گفت: اين نظام سياسي جديد هدفش نه تنها براي ايران، بلكه براي ايجاد يك قدرت بزرگتري به نام قدرت جهان اسلام است. قدرت جهاني كه مركب از 57 كشور عضو سازمان كنفرانس اسلامي و ملت‌هاي اسلامي كه انقلاب اسلامي را به عنوان يك الگو و مدل حكومتي، كه مي‌توانند از آن الگو برداري كنند، سرلوحه خود قرار داده‌اند، تشكيل مي‌شود.
دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا جهاني سازي انديشه سياسي اسلام و قابليت تشكيل حكومت و نظام سياسي توسط اسلام را از ديگر دستاوردهاي انقلاب اسلامي دانست و افزود: بيداري و خيزش ملت‌هاي اسلامي در منطقه خاورميانه، شمال آفريقا و جهان به بركت انقلاب اسلامي، باعث تغيير ساختار نظام سياسي كشورهاي عربي و اسلامي و سرنگوني حكومت‌هاي مستبد و وابسته به آمريكائي‌ها و بيگانگان خواهد شد.
سرلشکرصفوي ادامه داد: از 57 كشوري كه عضو سازمان كنفرانس اسلامي هستند، 11 كشور نظام پادشاهي يا امير نشين و 4 كشور جمهوري اسلامي هستند و 42 كشور باقي، جمهوري و برخي از آنها به پادشاهي شباهت دارند.
وي افزود: تنها راه رسيدن به آزادي و استقلال ملت‌هاي شمال آفريقا و خاورميانه بدست گرفتن سرنوشت سياسي ملت‌ها، به دست خود آنها و مردم‌سالاري ديني است.
مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا در پايان خاطرنشان كرد: سياست‌هاي آمريكا در شمال آفريقا و خاورميانه شكست خورده است. انقلاب مردم مصر الگو گرفته از انقلاب اسلامي ملت ايران است و بي شك سرنوشت ديكتاتور مصر همچون ديكتاتور ايران خواهد شد و اين در حالي است كه آمريكائي‌ها بدنبال ايجاد انحراف در انقلاب مردم مصر هستند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سپاه نیوز: مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا گفت: سياست‌هاي آمريكا در شمال آفريقا و خاورميانه شكست خورده است و آمريكا‌ بدنبال ايجاد انحراف در انقلاب مردم مصر است, ,