دبيركل جبهه پايداري در کرمان:
زمان تنها گذاشتن علي گذشته است/ مصلحت اندیشی فقط مربوط به ولایت است و ما حق مصلحت‌اندیشی نداریم

 

همزمان با دومین سالگرد گرامیداشت حماسه ولایی 9 دی 88، دومین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان کرمان برگزار شد.

به گزارش رجانيوز، در این همایش که با استقبال جمع کثیری از طلاب و روحانیون و مردم ولایت‎مدار استان کرمان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دكتر مرتضی آقاتهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی سخنرانی کرد.

خداوند انسان را به فتنه و چالش می‌اندازد

دبیر کل جبهه پایداری در سخنان خود در این همایش تاکید کرد که دیگر گذشت آن زمانی که عده‌ای نادان علی علیه السلام را تنها گذاشتند و ما از ولایتمداری کوتاه نمی‌آییم.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: آمارها نشان می‌دهد براي هر منصبی که در ایران اسلامی وجود دارد، خون دو شهید در آن ریخته شده است.

وی با یادآوری آیه شريفه "أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ يُتْرَكُوا أَنْ يَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لا يُفْتَنُونَ"؛ آیا مردم خیال می‌کنند که با گفتن "ما ایمان آوردیم، رها می شوند"، خاطر نشان کرد: خداوند انسان را به فتنه و چالش می‌اندازد تا معلوم شود چه کسی راستگو است و ایمان واقعی دارد.

آقا تهرانی افزود: ایمان با اسلام آوردن فرق می‌کند و خداوند به پیامبر فرمود که ای پیامبر به مردم بگو "لَّمْ تُؤْمِنُوا وَلَكِن قُولُوا أَسْلَمْنَا وَلَمَّا يَدْخُلِ الْإِيمَانُ فِي قُلُوبِكُم"ْ؛ مسلمان شده‌اید اما هنوز ایمان در دل‌هایتان وجود ندارد و ایمان بابندگی به وجود می‌آید.

ما حق مصلحت اندیشی نداریم/ از سکوت عده‌ای در زمان فتنه خون د‌ل‌ها خوردیم

وی ادامه داد: این سنت خداوند است که انسان‌ها را آزمایش کند، ما در طول انقلاب افراد زيادي را داشته ایم که مردود شدند.

دبیر کل جبهه پایداری کشور با بیان اینکه در دوران فتنه سال 88 از سکوت تعدادی افراد خون دل‌های بسیاری خوردیم، گفت: مصلحت اندیشی فقط مربوط به ولایت است و ما حق مصلحت اندیشی نداریم.

وی، ولایت فقیه را حجت تمام معرفی و با قاطعیت اعلام کرد: گذشت آن زمانی که عده ای نادان علی را تنها گذاشتند و اكنون، ما از ولایت‏مداری کوتاه نمی آییم.

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیداری اسلامی در جهان گفت: وقتی به علمایی که از مصر به کشور می آیند، می گوییم مواظب باشید انقلاب‎تان را امریکایی ها مصادره نکنند، با تاسف می گویند ما مشکل‏مان این است که ولایت نداریم.

نهم دی، یوم الله بود/ معیار ما در اطاعت از ولایت، علمدار کربلاست

وی "9 دی" را "یوم الله" خواند و گفت: حضور مردم در دفاع از حریم ولایت تابشی از نوری بود که خمینی کبیر در انقلاب تابید.

آقا تهرانی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح نام جبهه پایداری بیان داشت: نام جبهه را "پایداری" گذاشتیم که محکم در دفاع از آرمان های انقلاب و امام بایستیم و با تمام توان بصیرت دهی کنیم.

وی تأکید کرد: در اطاعت از ولایت، معیارما علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل (علیه السلام) است که اگر ده هزار امان نامه هم از جبهه باطل برای او می آورند، قبول نمی کرد چرا که عباس (علیه السلام) بنده خدا بود و اطاعت کامل از مقام ولایت زمان خود می‌کرد.

در ابتدای این همایش یکی از اعضای جبهه پایداری استان کرمان در سخنانی با یادآوری بيانات آیت الله مصباح یزدی مبنی بر اینکه "دخالت ما در سیاست برای حفاظت از دیانت است" گفت: خرسند هستیم در رأس این جبهه افرادی حضور دارند که در مسیر کسب "تقوای پرهیز" و "تقوای ستیز" گام بر می دارند.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مهدوی اظهار داشت: افرادی که در این جلسه به نمایندگی از سایر مردم استان کرمان شرکت کرده‌اند، با درک صحیح سخنان آیت الله مصباح و حجت الاسلام آقاتهرانی در تلاش هستند تا بدون خدشه دار کردن سایر شخصیت‌ها و بدون تعارض سایر خطوط فکری، این جبهه را تا ظهور حضرت حجت (عج) نگاه داشته و پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن برسانند.

دیدار دبیر کل جبهه پایداری با نماینده ولی فقیه در کرمان

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سفر به کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان کرمان نيز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در این دیدار در سخنانی، وجه مشترک همه اصولگرایان را در "مشروع دانستن نظام به وجود ولایت فقیه" دانست و با بیان اینکه گرفتن ولایت فقیه از نظام، مشروعیت آن را از بین برده و آن نظام طاغوتی خواهد شد، تصریح کرد: کسی که ولایت فقیه را در رفتار و گفتار قبول نداشته باشد، قطعاً اصولگرا نیست.

اين استاد برجسته حوزه علمیه با یادآوری نخستین اصل منشور اصولگرایی که عبارت از "تبعیت از ولایت فقیه" است، خاطرنشان کرد: جبهه پایداری معتقد است که چنانچه هر یک از علما، نظری داشته باشند و ولایت فقیه هم نظری را اعلام کند، ضمن احترام به همه علما، نظر ولي فقیه حجت است.

وی سپس با اشاره به شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس افزود: این فراکسیون پس از تأكيد رهبر معظم انقلاب بر محکوم کردن فتنه و با هدف اهتمام به خواسته های ايشان شکل گرفت.

آقا تهرانی با يادآوري رصد دقیق فتنه‌های گذشته، حال و آینده از سوي مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر بصیرت دهی به جامعه به ویژه در جریان فتنه 88 افزود: در همین راستا قرار بر این شد تا گفتمانی جدی با عنوان روشن‎گری هدایت‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، این مطالبه را پیگیری كند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات مجلس و حضور گروه های مختلف در آن گفت: ما معتقدیم کسانی باید در صحنه حاضر شوند که در جریان فتنه حضور نداشته، در برابر آن سکوت نکرده، جزو منحرفین نباشد و در برابر انحراف هم سکوت نکرده باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر این امر که در انتخابات افراد متصل به کانون قدرت و ثروت حضور نداشته باشند، تاکید دارند.

تلاش جبهه پایداری تحقق خواسته‌های ولایت فقیه است

وی اضافه کرد: بر همین اساس مهم‌ترین رویکرد جبهه پایداری در عرصه انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، تلاش در مسیر تحقق خواسته های ولایت فقیه است و لذا هر کس که به میدان بیاید چنانچه ملاکش صرفاً رهبری باشد، قابل قبول است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: نباید از مقام معظم رهبری و یا حتی وحدت به عنوان ابزار استفاده کرد.

در این دیدار همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: نتایج آرا، مؤید آن است که نظام همواره حافظ رأی مردم است.

آیت الله جعفری همچنین بر ضرورت تفاهم بهتر و قوی‎تر اصولگرایان تأکید کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دبيركل جبهه پايداري, زمان تنها گذاشتن علي, مصلحت اندیشی, حق مصلحت‌ اندیشی, ,