سيداحمد خاتمي: فتنه گران سعي دارند در 12 اسفند انتقام حماسه 9 دي را از مردم بگيرند

سيداحمد خاتمي گفت: فتنه گران مي خواهند با كمرنگ جلوه دادن انتخابات مجلس، انتقام حماسه 9 دي را در 12 اسفند بگيرند.
آيت الله سيداحمد خاتمي در ديدار با اعضاي كميته مساجد ستاد دهه فجر در سخناني اظهار كرد: فتنه گران مي خواهند حضور مردم را در انتخابات مجلس كمرنگ جلوه دهند و در اين راستا سعي دارند تا در 12 اسفند انتقام حماسه نهم دي ماه را از مردم ايران بگيرند.
خاتمي خاطرنشان كرد: بعضي از عنصرهاي بيگانه، مردم را به تحريم انتخابات مجلس دعوت مي كنند، ولي خود نمي دانند كه اين كار باعث مي شود تا تنور انتخابات از دوره هاي قبل داغ تر شود.
وي افزود: از صفر تا 100 انتخابات مجلس نهم بايد با مجالس گذشته تفاوت داشته باشد، نام نويسي ها بايد با انگيزه خدايي باشد و تبليغات انتخاباتي نيز بايد در چارچوب دين باشد.
خاتمي ادامه داد: دروغ و ايجاد تفرقه و تخريب جزء منطقه ممنوعه در تبليغات انتخاباتي و ساير فعاليت هاست.
وي گفت: كانديداها بعد از انتخابات چه رأي آورند و چه رأي نياورند بايد با جاهاي ديگر تفاوت كنند؛ اگر رأي آوردند بايد خود را خادم مردم بدانند و در مجلس به آنچه وظيفه قانوني آن هاست عمل كنند و اگر رأي هم نياوردند پايان رقابت ها را بايد آغاز رفاقت ها ببينند.
اين عضو جامعه مدرسين حوزه تصريح كرد: آن چه انتظار مي رود اين است كه ما انتخاباتي را شكل دهيم كه در شأن نظام جمهوري اسلامي و در حقيقت مناسب با سيماي جمهوري اسلامي باشد.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا جامعه مدرسين در قم ليستي براي انتخابات مجلس ارائه خواهد كرد يا خير، گفت: من در مورد اين موضوع اظهار نظر نمي كنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انتقام حماسه 9 دي, سيداحمد خاتمي, فتنه گران, انتخابات مجلس, ,