«ماه محرم همواره عاملي براي صبوري، مقاومت و استقامت ملت ما در برابر ناكامي ها بوده است كه از آن درس هاي اخلاقي و راههاي مبارزه با ناراستي ها و تجربه مقاومت در برابر موانع و مشكلات را فرا گرفته است.»
محمد خاتمي رئيس بنياد باران در مجمع عمومي سالانه اين تشكل با بيان مطلب فوق درباره محرم گفت: «اگر اين سرمايه نبود، مقاومت مردم در طول تاريخ در برابر مشكلات و ستم ها وجود نداشت و از صحنه تاريخ بيرون مي رفتيم كه اتفاقاً شور و شوق مردم به اين مناسبت در طول تاريخ همواره بيشتر شده كه نشاندهنده عظمت كار اباعبدالله الحسين(ع) است.»
محمد خاتمي توضيح نداد كه اگر به قيام اباعبدالله الحسين عليه السلام و اهميت محرم و نهضت حسين(ع) اعتقاد دارد اهانت اراذل و اوباش حامي سران فتنه به ساحت مقدس امام حسين(ع) در عاشوراي 88 را چگونه توجيه مي كند؟! و آيا آن گونه كه موسوي به صراحت گفت و خاتمي و كروبي با وقاحت آن را تائيد كردند؛ اهانت كنندگان به ساحت حضرت اباعبدالله(ع) «مردمان خداجوي»! بوده اند؟! و توضيح نداد كه اين حركت مشمئزكننده موسوي و خاتمي و كروبي عليه عاشوراي حسيني(ع) با شعار معروف عمرسعد كه در روز عاشوراي 61 هجري، با فرياد يا خيل الله اركبي سپاهيان خود را سپاه خدا- مردمان خداجوي!- ناميده بود چه تفاوتي دارد؟ محمد خاتمي اين نكته را نيز ناگفته گذاشت كه آيا آمريكا و انگليس و اسرائيل را حاميان امام حسين(ع) و نهضت عاشورا مي داند؟! و اگر چنين نيست، چرا در جريان فتنه 88 آشكارا از فرمول ديكته شده آنها عليه مردم مسلمان ايران اسلامي پيروي كرده و دست به وطن فروشي زده است؟! و توضيح نداد كه آيا از نظر او، منافقين و بهايي ها و ماركسيست ها و عبدالمالك ريگي و رضا پهلوي و... نيز پيرو نهضت حسين(ع) بوده اند؟! كه خاتمي و كروبي و موسوي با اين جرثومه هاي فساد و تباهي عليه ايران اسلامي ائتلاف كرده بودند؟! و آيا آقاي خاتمي درباره چگونگي بهره گيري از نهضت حسين(ع) دست كم دو بار با جرج سوروس، صهيونيست معروف آمريكايي ملاقات كرده بود؟! آتش زدن مسجد، آدمكشي، شعار به نفع اسرائيل در روز قدس و حمايت از آمريكا در روز جهاني مبارزه با استكبار و دهها خيانت شرم آور ديگر سران و عوامل اصلي فتنه آمريكايي- اسرائيلي 88 كه جاي خود دارد!

   


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : فقط توضيح بدهيد, فرق با عمر سعد, محمد خاتمي, رئيس بنياد باران, مجمع عمومي سالانه, ,