او دروغ مي گويد، راستش را از ما بشنويد (خبر ويژه)

يك ضد انقلاب مرتبط با سران داخلي فتنه كه البته مدتي است به دليل گاف هاي متعدد عزل شده، در تازه ترين شيرين كاري خود راهبرد واقعي جريان فتنه داخلي در مورد انتخابات مجلس را لو داد.
مجتبي واحدي كه اخيرا با سلطنت طلب ها هم مرتبط شده به بي بي سي فارسي گفت اصلاح طلبان در اصل در پي تحريم انتخابات هستند ولي نمي خواهند اين كلمه را به كار ببرند چون از تبعات آن مي ترسند.

واحدي گفت: «من معتقدم كه اصلاح طلب ها به صورت عام اگر چه خيلي صريح نگفتند، ولي معناي حرف شان تحريم انتخابات است. كروبي هم كه به صورت صريح اين را گفته. در واقع برآيند اظهار نظري كه اصلاح طلب ها كردند از اظهار نظر آقاي تاج زاده گرفته تا صحبت هاي ديگران، برآيندش تحريم انتخابات بوده است».
رضا عليجاني عضو گروهك غير قانوني نهضت آزادي هم كه اكنون به خارج از ايران گريخته، در مصاحبه اي ديگر با بي بي سي اظهارات واحدي را تاييد كرده است. وي مي گويد: «حقيقتاً اگر بخواهيم ذات پندارانه برخورد نكنيم اين كلمات در ادبيات سياسي و به ويژه امنيتي در ايران در داخل كشور يك مقدار به صورت قراردادي يكسري تعريف هايي را پذيرفته است. عدم شركت، ليست ندادن، نامزد نشدن و اين كه من اختيار خودم را دارم و شركت نمي كنم. تحريم ظاهراً به اين معنا است كه من ديگران را هم تبليغ به عدم شركت مي كنم. اين ها يك سنگرهاي دفاعي است و البته سنگرهاي كوچكتر است كه در بازجويي ها و در برخوردهاي امنيتي، دوستان در داخل كشور از آن استفاده مي كنند، ولي همان طور كه در گزارش شما بود، اگر از ظاهر كلمات بگذريم در محتوا، هم بيانيه شوراي هماهنگي، هم بيانيه شجاعانه اي كه زندانيان دادند، بيانيه 143 نفر قبلي به هر حال خروجي همه شان مشترك بود و آن نه تنها عدم شركت بود، بلكه مغاير منافع ملي و مغاير آزادي و مغاير دموكراسي دانستن شركت بود و اين ظاهراً در محتوا تفاوتي با تحريم ندارد، هر چند بايد شرايط دوستان در داخل را درك كرد و از اين كه يك سنگرهاي كوچك دفاعي را براي برخوردهاي امنيتي شان حفظ بكنند، خيلي نبايد ناراحت بود».
واحدي و عليجاني در حالي اين سخنان را علنا بر زبان آورده اند كه افرادي مانند محمد خاتمي در داخل به شدت نگران آن هستند كه مارك «تحريمي» بر پيشاني آنها بچسبد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مجتبي واحدي, سران داخلي فتنه, راهبرد واقعي, جريان فتنه داخلي, انتخابات مجلس, اصلاح طلبان, تحريم انتخابات, ,