دو شاخه از يك پروژه(خبر ويژه)

ارگان رسانه اي فتنه گران در خارج از كشور به آن دسته از اصلاح طلباني كه كانديداي نمايندگي مجلس شده اند بشدت حمله كرد.

سايت جرس ضمن انتقاد شديد از اصلاح طلباني كه براي انتخابات مجلس نهم نامزد شده اند نوشت:« در محافل خبري تهران در باره برخي اصلاح طلبان سابق كه در انتخابات مجلس در تهران و شهرهاي بزرگ ثبت نام كرده اند گفته مي شود آنها زماني از نردبان اصلاحات به نمايندگي مجلس رسيدند اما، اكنون بيشتر به منافع خود مي انديشند تا منافع ملي».
ارگان حلقه ماسوني لندن با حمله به اين طيف از اصلاح طلبان و ابراز نگراني از اين كه مدعيان اصلاحات به ديدگاه سران فتنه توجهي ندارند، نوشت؛محافل نزديك به سيدمحمد خاتمي در تهران به جرس خبر داده اند كه رئيس جمهور پيشين از ثبت نام خواهرزاده اش محمد رضا تابش در انتخابات مجلس در جلسه خصوصي با حضور وي از او انتقاد كرده است.
گفتني است بنا بر گزارش جهان نيوز، طبق آخرين برآوردها بيش از 800 داوطلب با گرايش اصلاح طلبي در انتخابات مجلس نهم از حوزه هاي مختلف در سراسر كشور ثبت نام كرده اند. در همين حال اكثر اعضاي فراكسيون اقليت (اصلاح طلبان) مجلس نيز در انتخابات مجلس نهم مجددا كانديدا شده اند. در همين حال به دليل سابقه بد برخي از اصلاح طلبان تندرو و ساختارشكن نزد مردم، اصلاح طلبان در اين دوره ترجيح داده اند بدون تابلو و با تاكتيك مهره هاي سفيد وارد انتخابات شوند.
گزارش ديگري حاكي از آن است كه تحريم انتخابات و شركت اصلاح طلبان در آن، دو شاخه از يك پروژه مشترك است با اين منظور كه مدعيان اصلاحات از يك سو فرصت احتمالي حضور در مجلس را از دست نداده باشند و از سوي ديگر با اعلام تحريم انتخابات، در پروژه تعريف شده غرب براي خدشه دار كردن الگوي انقلاب اسلامي نقش آفريني كرده باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دو شاخه از يك پروژه, ارگان رسانه اي فتنه گران, اصلاح طلبان, كانديداي نمايندگي مجلس, سايت جرس, نامزد انتخابات مجلس نهم, ,