شيرين عبادي: بگوئيد با من مصاحبه كنند! (خبر ويژه)

شيرين عبادي با حضور در جمع كارمندان وزارت خارجه انگليس به سخنراني در خصوص دموكراسي و نقش زنان و جنبش فمينيستي در ايران پرداخت.
بنابر گزارش دريافتي كيهان، وي در اين سخنراني گفته است: «زنان ايران بسيار قوي هستند و ترديدي نيست كه اين بار، دموكراسي به دست زنان به ايران مي آيد و مردان ايران با جنبش فمينيستي همراهي نشان داده اند. كمكي كه از دست بريتانيا و ديگر كشورهاي دمكراتيك برمي آيد اين است كه به كشورهاي خاورميانه كه حقوق زنان را به رسميت نمي شناسند، سفير زن بفرستند».
بنابراين گزارش، يكي از محورهاي مورد بحث وي با وزارت خارجه انگليس، نحوه پيشبرد موضوعات حقوق بشري در سطوح مختلف براي اعمال فشار بر ايران اسلامي، و هم چنين فعال شدن كمپين هاي مختلف در انگليس، اروپا و آمريكا همزمان با تحولات شمال آفريقا بوده است.
اخيراً هم اطلاعاتي منتشر شد كه نشان مي داد عبادي قصد دارد يك كمپين در حمايت از موسوي و كروبي راه بيندازد.
گفتني است شيرين عبادي بعد از پايان سخنراني خود در ملاقات خصوصي با معاون وزير خارجه انگليس از اينكه ديگر در كانون اخبار رسانه ها نيست به شدت ابراز نگراني كرده و از او خواسته است به مطبوعات و رسانه هاي انگليس براي مصاحبه با وي توصيه كند! در همان حال يك سايت وابسته به گروههاي سلطنت طلب فاش كرد كه معاون وزير خارجه انگليس تلويحاً به شيرين عبادي يادآور شده است كه رسانه هاي انگليسي زبان فعاليت ايشان را در كانون توجه مخاطبان خود تلقي نمي كنند و رسانه هاي فارسي زبان بي بي سي و VOA نيز در مصاحبه ها و توليد برنامه ها به تمايل مخاطبان ايراني خود نگاه مي كنند. اين سايت سلطنت طلب در ادامه گزارش خود آورده است «پاسخ محترمانه معاون وزير خارجه انگليس به خانم شيرين عبادي را مي توان اينگونه ترجمه كرد كه خانم عبادي دوران شما تمام شده است»!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شيرين عبادي, مصاحبه, دموكراسي, نقش زنان, جنبش فمينيستي در ايران, ,