توجه! توجه!پيام آقاي مرگ موش را از بروكسل مي شنويد (خبر ويژه)

آقاي مرگ موش مي گويد چون جناح بروكسل نمي تواند در انتخابات مجلس حضور داشته باشد بنابراين، اين انتخابات مشروعيت ندارد.
رجب مزروعي كه با نطق مرگ موش خود در مجلس حتي داد رئيس مجلس ششم و برخي نمايندگان اصلاح طلب را درآورده بود، اكنون از بروكسل مي گويد: اصلاح طلب ها خواستار اجراي بدون تنازل قانون اساسي در اداره كشور هستند و عدم شركت در انتخابات به اين دليل است كه قانون اساسي به عنوان ميثاق ملي اجرا نمي شود. تا اينجاي كار مي شود گفت انتخابات پيش رو هيچ تطابقي با قانون اساسي ندارد.
وي در گفت وگو با جرس همچنين مدعي شد: اين كه چهره شاخص يك جناح قوي در اين انتخابات شركت نمي كند و فهرستي از سوي آنان داده نمي شود باعث خواهد شد انتخابات از مشروعيت لازم برخوردار نباشد.
وي در عين حال درباره اين سؤال كه «بسياري از اصلاح طلب ها اعلام كرده اند كه در انتخابات شركت نخواهند كرد؛ چگونه شد كه وقتي ليست كانديداها براي مجلس ارائه شد، تعدادي از افراد اصلاح طلب باز هم كانديدا شدند؟» گفت: ما نمي توانيم كسي را كه ادعاي اصلاح طلبي دارد بگوييم اصلاح طلب نيستي، همه مي توانند خود را اصلاح طلب بدانند اما چه كسي تشخيص مي دهد اصلاح طلبي چيست و چه كسي واقعاً اصلاح طلب است؟ مردم هستند كه چنين تشخيصي را مي دهند. در اين انتخابات هم چنين خواهد شد، اينكه افراد و گروه هاي شاخص اصلاح طلب گفتند كه نه در انتخابات شركت مي كنيم و نه ليستي ارائه مي كنيم يعني شفاف اعلام كردند كه در انتخابات حضور ندارند، بنابراين آنهايي كه خودشان را همراه اين جريان مي دانند قطعاً شركت نخواهند كرد اما كساني كه بنام اصلاح طلب شركت كردند بايد منتظر پاسخ مردم باشند و اين بهترين داوري در قالب اين بحث است.
خاطرنشان مي شود 4 سال پيش در حالي كه امثال آقاي مزروعي براي مشتي دلار و يورو به آمريكا و اروپا نگريخته بودند، طيف اصلاح طلبان فهرستي با عنوان «اصلاح طلب»، «ياران خاتمي» را در معرض رأي مردم به ويژه در تهران گذاشتند كه با بي اقبالي مطلق مردم مواجه شد و در تهران 29 نفر از آن 30 نفر نتوانستند وارد مجلس شوند؛ يعني كه - به فرمايش آقاي مزروعي- از نگاه مردم، اين جماعت اصلاح طلب نيستند.
در عين حال از آقاي مزروعي بايد پرسيد از چه زماني عنوان وطن فروشي و اجراي خط به خط سناريوهاي خصمانه دشمنان ملت ايران، به «اجراي بي تنازل قانون اساسي» تغيير كرده و كجاي رفتارهاي خيانت آلود طيفي از مشاركتي ها و سازمان مجاهدين ها را مي توان در قانون اساسي پيدا كرد؟
اما درباره مشروعيت انتخابات شايان ذكر است كه در انتخابات مجلس هفتم نيز اتحاديه اروپا به خاطر رد صلاحيت برخي عناصر فتنه گر مجلس ششم ادعا كرد انتخابات مجلس را در ايران مشروع نمي داند و بنابراين حالا هم طبيعي است كه با حذف شدن جناح بروكسل، آنها و نيروهاي ميداني شان اين انتخابات را مشروع ندانند؛ صدالبته مشروعيت از نگاه آنان متعلق به رژيم هاي فاسد و مرتجع در عربستان و بحرين و مصر و تونس است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : پيام آقاي مرگ موش, پيام از بروكسل, رجب مزروعي, جناح بروكسل, انتخابات مجلس, مشروعيت انتخابات, ,