كنار گذاشتن عباسپور و غفوري‌فرد از گزينه‌هاي پيشنهادي مؤتلفه به 8+7
 

 

گزارش منتشر شده در هفته‌نامه‌ي ارگان حزب مؤتله اسلامي و اخبار رسيده از جلسات داخلي اين حزب حاكي است كه در جمع‌بندي نهايي اين حزب براي معرفي كانديداهاي مورد نظر به گروه موسوم به 8+7، نام علي عباسپور و حسن غفوري‌فرد وجود ندارد.

به گزارش رجانيوز، هفته نامه "شما" در شماره جديد خود با انتخاب عنوان "دست وحدت مؤتلفه به سوي جبهه متحد اصول‌گرايان" اسامي و تصاوير تعدادي از اعضاي اين حزب را كه كانديدا شده‌اند، منتشر كرد كه در ميان آن‌ها، تصوير عباسپور و غفوري‌فرد وجود داشت اما در بخش مكتوب گزارش، از "محمد نبي حبيبي"، "اسدالله بادامچيان"،‌"فاطمه رهبر"، "سيد مهدي جولايي"، "لاله افتخاري"، "حسن لاسجردي"، "رضا سعيد محمدي" و "علي نقي خاموشي" نام برد و تأكيد كرد كه اين افراد از طرف حزب مؤتلفه جهت رقابت در شهر تهران ثبت نام كرده‌اند تا در مكانيسم انتخاب به جبهه متحد اصول‌گرايان پيشنهاد شوند.

نكته قابل توجه اينكه، ارگان حزب مؤتلفه در ميان اين اسامي، نام عباسپور و غفوري‌فرد را قرار نداد و همچنين نوشت علي عباسپور طهراني فرد و حسن غفوري‌فرد نيز دو عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي هستند كه از سوي تشكل‌هاي اصول‌گرايي كه خود دبيركلي آن را برعهده دارند، نامزد انتخابات شده‌اند. اشاره هفته نامه شما به دو تشكل "جامعه اسلامي دانشگاهيان" و "جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي" است كه جزو تشكل‌هاي زير مجموعه‌ي جبهه پيروان خط امام و رهبري است و اكنون باهنر و متكي نمايندگي اين جبهه را در گروه 8+7 برعهده دارند.

قرار ندادن نام عباسپور در ميان گزينه‌هاي اصلي حزب مؤتلفه براي پيشنهاد به گروه موسوم به 8+7 در حالي است كه مواضع اين دو نماينده مجلس در جريان آزمون مهم فتنه 88 مورد انتقاد جدي جمع زيادي از اصول‌گرايان قرار دارد و اين جمع كه برخي از آن‌ها نيز در مكانيسم جبهه متحد نيز حضور دارند، معتقد هستند، افرادي با مواضع اينچنيني نبايد در تركيب و ليست نهايي گروه 8+7 قرار داشته باشند.

علاوه بر مواضع انتقاد برانگيز عباسپور در جريان فتنه، وي در ماجراي وقف دانشگاه آزاد نيز براي تصويب اين طرح در مجلس سنگ تمام گذاشت تا اختيار اموال اين دانشگاه از دست تيم مديريتي فعلي و عبدالله جاسبي كه نسبت خانوادگي نزديكي نيز با او دارد، خارج نشود.

خبر مرتبط:

مواضع خلاف نظام از خاتمی ندیدم/ تك رأي به موسوي براي دانشگاه آزاد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : كنار گذاشتن عباسپور, غفوري‌فرد, گزينه‌هاي پيشنهادي, مؤتلفه به 8+7, دست وحدت مؤتلفه, جبهه متحد اصول‌گرايان, ,