سردار نقدی در دیدار با مادر حاج احمد متوسلیان:


برخورد احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخورد حاج احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی در دیدار با مادر بزرگوار جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان، با بیان این مطلب که صلابت و اقتدار حاج احمد کم نظیر بود گفت: آشنایی بنده با حاج احمد به زمانی برمی گردد که ایشان فرمانده سپاه مریوان بود. در آن زمان فرمانده وقت سپاه به غرب آمده بود و از عملیات بزرگ فتح المبین خبر داد و خواستار انتقال بهترین فرماندهان غرب به جبهه جنوب شد. در نتیجه 40 نفر از بهترین نیروهای جبهه غرب راهی جبهه جنوب شدند و در عملیات فتح المبین شرکت کردند و نهایتا به جز چند نفرهمگی به شهادت رسیدند که همین جمع سپاه محمد رسول الله (ص) را تشکیل دادند.
سردار نقدی در توصیف شخصیت حاج احمد متوسلیان اظهار داشت: صلابت و قاطعیت حاج احمد مثال زدنی بود و اگر حرفی را می زد، تا آخر پای آن می ایستاد و دشمن از نام احمد متوسلیان به وحشت می افتاد. با این وجود حاج احمد از روحیه ای بسیار مهربان برخوردار بود و با گفتگو، استدلال، محبت و عطوفت، بسیاری از افراد اغفال شده را نه اینکه فقط به دامن انقلاب بر گرداند بلکه از آنان مجاهدینی طراز اول می ساخت.
وی خاطرنشان کرد: حاج احمد با تکیه بر اشتراکات دینی و روابط عاطفی با مردم، اعتماد مردم را جلب می کرد. او ضمن حفظ صلابت نظامی و اقتدار مدیریتی ارتباط بسیار صمیمانه ای با مردم غیرتمند کرد داشت.
وی ادامه داد: برخی با این شعار که "می خواهیم معاند را به مخالف، مخالف را به منتقد و منتقد را به موافق تبدیل کنیم" در برابر اصول تسامح می کردند، اما حاج احمد متوسلیان کسی بود که با محبت و استدلال، نه تنها اسلحه را از دست ضد انقلاب می گرفت، بلکه سلاح جمهوری اسلامی را به دست آنان می داد.
وی افزود: بسیاری از شهدای غرب، هدایت شدگان حاج احمد هستند که پیشتر علیه انقلاب اسلامی مبارزه مسلحانه می کردند. نمونه این رویکرد حاج احمد را می توان درماجرای گروهک ضد انقلاب "زرگاری" که به جنگ مسلحانه روی آورده بود مشاهده کرد که جذب محبت حاج احمد شدند و به خدمت او در آمدند و امروز کسی حتی نام این گروهک را هم به خاطر ندارد.
سردار نقدی همچنین ضمن آرزوی سلامتی برای مادر حاج احمد متوسلیان، لوح تقدیری از جانب سازمان بسیج مستضعفین به ایشان اهدا کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : برخورد احمد متوسلیان, ضدانقلاب, الگوی مناسب, جذب حداکثری, سردار نقدی, ,