همذات پنداري با قاچاقچيان،تروريست ها و اشرار آدم كش

دو تن از دست اندركاران فتنه 88 همزمان با سخنگوي وزارت خارجه آمريكا نسبت به اعدام قاچاقچيان و تروريست ها و عناصر محارب ابراز نگراني كرده و آن را محكوم كردند.
گزارش رسانه هاي ضد انقلاب حاكي است موسوي روز دوشنبه به خانه كروبي رفت و با وي در حالي كه اسدالله بيات هم حضور داشت ديدار كرد. براساس همين گزارش، موسوي و كروبي نسبت به اعدام ها و تعجيل در اجراي احكام بدون طي كامل مراحل دادرسي اعتراض كردند و گفتند فارغ از چند و چون اتهامات افراد و درستي يا نادرستي اين اتهامات، حق قانوني و شرعي هر انساني است كه با طي مراحل دادرسي و قانوني بتواند از حقوق خود بهره مند شود».
در همين حال سخنگوي وزارت خارجه آمريكا ضمن ابراز نگراني نسبت به اعدام هاي اخير از ايران خواست تا اعدام ها را متوقف كند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، فيليپ كرولي، سخنگوي وزارت امور خارجه آمريكا گفت، ايالات متحده «عميقا نگران است كه جمهوري اسلامي به نقض حقوق بشر در ميان شهروندان ادامه دهد.
خاطرنشان مي شود مجرماني كه طي چند ماه گذشته اعدام شده اند شامل قاچاقچيان بين المللي مواد مخدر، اشرار آدم كش، اعضاي گروهك هاي تروريستي منافقين، ريگي و پژاك و تندر، و بعضا افرادي بودند كه مرتكب جنايت و قتل نفس شده اند. درباره هركدام از اين عناصر اعدامي نيز روند طولاني دادرسي لحاظ شده و رسيدگي به برخي از اين پرونده ها حتي بيش از 4-3 سال نيز به طول انجاميده است. با اين اوصاف، دفاع همزمان دست اندركاران ورشكسته فتنه و رژيم آمريكا از جنايتكاران مذكور قابل تامل است. اعدام دست اندركاران اصلي فتنه، يكي از مطالبات بر زمين مانده ملت ايران از دستگاه قضايي است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : همذات پنداري با قاچاقچيان, تروريست ها و اشرار آدم كش, دو تن از دست اندركاران فتنه 88 همزمان با سخنگوي وزارت خارجه آمريكا نسبت به اعدام قاچاقچيان و تروريست ها و عناصر محارب ابراز نگراني كرده و آن را محكوم كردند, ,