نسخه چاپيارسال به دوستان حجت الاسلام طائب در جمع مردم قاین:
اگر مشایی بد نبود برایش دعا میکردم
حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه جریان انحرافی اصل و فرعش مشائی است، گفت: اگر مشائی آدم بدی نبود برایش دعا میکردم.
به گزارش بی باک به نقل از فارس ، حجت اسلام مهدی طائب در جمع مردم قاین، با اشاره به اینکه راه مقابله با جریان انحرافی اعتماد به مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: جریان انحرافی مأموریت دارد آقای احمدی نژاد را که از اصولگرایان است به انحراف بکشاند اما با رهنمودهای مقام معظم رهبری این جریان نیز ره به جائی نخواهد برد.
 
وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی اصل و فرعش مشائی است، گفت: اگر مشائی آدم بدی نبود برایش دعا میکردم.

حجت الاسلام طائب در ادامه صحبت های خود به ضرورت بصیرت در جامعه اشاره و تصریح کرد: بصیرت به معنی آگاهی است. ما نمی‌گوئیم مردم عالم شوند بلکه می‌گوئیم مردم بصیر شوند. عالم بی‌بصیرت یعنی عالم بی‌آگاهی.

وی با تأکید بر تفاوت بین علم و بصیرت اضافه کرد: در علم شما یکی را می‌شناسید اما در بصیرت مصداق را تشخیص می‌دهید. بصیرت یعنی فردشناسی. بصیرت شناخت موجودات از طریق فرد است ما اگر بصیرت نداشته باشیم کلاه سرمان می رود. ما ممکن است مفسر قرآن باشیم اما بصیر قرآنی نباشیم.

حجت الاسلام طائب عنوان کرد: در طول تاریخ هرگاه اسلام ضربه خورد از روی بی بصیرتی مردم بود. تنها چیزی که مردم ایران را از دیگر کشورها جدا می‌کند بصیرت آنان است. اینکه ما با آمریکائی‌ها لج هستیم به خاطر این است که ما نسبت به آمریکائی‌ها مصداق شناسی داریم اما دیگران ندارند.

وی به عنصر مهم ولایت در ایجاد بصیرت اشاره و خاطر نشان کرد: عنصر اصلی ما در مصداق‌شناسی نعمت ولایت است. قله‌ای به عنوان رهبر انقلاب داریم. ایشان مصداق شناس است. نعمتی است که خداوند به ما داده است و ما ایشان را نمی شناسیم.
 
حجت الاسلام طائب افزود: "پوتین" زمانی که خدمت مقام معظم رهبری رسید گفت آمریکا به ما گفته است که اگر سوخت هسته ای به ایران بدهید ما از سلاح اتمی علیه ایران استفاده خواهیم کرد. مقام معظم رهبری به وی گفتند آنها 30 سال است تهدید می کند آنها اگر ایران را بزنند آن چنان او را خواهیم زد که از زمین بلند نشود.
 
وی تصریح کرد: پوتین چون بصیرت ندارد باور نمی کند اما مقام معظم رهبری با بصیرت و شناختی که از دشمنان دارند به او فهماند که کاری از دستشان ساخته نیست. پوتین بعد از جلسه آنچنان تحت تأثیر قرار گرفت که دستور ارسال سوخت هسته‌ای به ایران را صادر کرد و گفت رهبر شما اطلاعاتی به من دادند که روسیه را از ایران بیشتر می‌شناختند.

رئیس قرارگاه عمار گفت: در فتنه 88 آقا فرمودند اینها فتنه است اما بعضی از کله گنده‌ها نمی‌فهمیدند چون بصیرت نداشتند. اوضاع که آرام شد فهمیدند بصیرت آقا اگر نبود ما دچار مشکلاتی می شدیم که باورش برای ما قابل قبول نبود .

وی خاطر نشان کرد: مردم مصر با حسنی مبارک  زندگی می کردند اما نسبت به او بصیرت نداشتند و بعد فهمیدند که او با اسرائیل است. مردم لیبی پس از آنکه تحت تأثیر انقلاب ما بصیرت پیدا کردند فهمیدند که حکومت قذافی بر خلاف شعارهایش قلابی است. حضرت آقا فرمودند مردم ایران باید به مردم دنیا بصیرت بدهند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حجت الاسلام طائب, دعا برای مشایی, اصل و فرع جریان انحرافی, ,