معرفی شغلی جدید در شبکه 'من و تو'؛

شبکه من و تو در برنامه ای که به معرفی مشاغل برای خانم ها می پردازد و علی‌رغم صدها شغل مناسب برای زنان، با شعار “چرا که نه؟” به سراغ مشاغلی می‌رود که هیچ سنخیتی با جنس لطیف زن ندارند این بار به یکی از کاباره های لندن رفته و به معرفی شغل دی جِی پرداخت.
شبکه 'من و تو' در یکی از برنامه های خود به یکی از کاباره های لندن رفته و به معرفی شغل 'دی جِی' پرداخت.

به گزارش بی باک به نقل از جام نیوز، شبکه من و تو در برنامه ای که به معرفی مشاغل برای خانم ها می پردازد و علی‌رغم صدها شغل مناسب برای زنان، با شعار "چرا که نه؟” به سراغ مشاغلی می‌رود که هیچ سنخیتی با جنس لطیف زن ندارند این بار به یکی از کاباره های لندن رفته و به معرفی شغل دی جِی پرداخت.

مجری این برنامه که دختر جوانی است هر بار به سراغ یک شغل می‌رود تا تجربیات خود از این مشاغل را در اختیار مخاطب قرار دهد.

وی در این قسمت شغل "دی جِی" بودن را معرفی کرد. "دی جِی" کسی است که دستگاه پخش صدای مجالس را از جهت اینکه چه ترانه ای پخش شود و یا ریتم آهنگ تند یا کند شود و ... تنظیم می کند. ولی چیزی که در این معرفی مهم بود این بود که از چه مکانی به معرفی این شغل پرداخته شد!

مجری شبکه من و تو با رفتن به یکی از کاباره های لندن و گفت و گو با یک زن جوان ایرانی که در آن کاباره مشغول به کار بود این شغل را معرفی کرد و بیشتر وقت برنامه به معرفی مکان و زمان و نوع خدماتی که در آنجا سرو می شود گذشت!!

این برنامه با به تصویر کشیدن صحنه های زیادی از این مکان که در آن دختران و پسران نیمه برهنه و مست اروپایی به رقص و پایکوبی مشغول بودند ضمن ترویج و تبلیغ فرهنگ ابتذال و بی بند و باری، به زنان مسلمان ایرانی توصیه کرد که چرا نباید یک زن در کاباره مشغول به کار شود؟!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شبکه‌ من‌ و‌ تو, فعالیت‌ در کاباره, شغل مناسب, شغل مناسب زنان ایرانی, ,