جاسبي همچنان رئيس دانشگاه آزاد است و سر كار حاضر مي‌شود!

چندي پيش بولتن نيوز در مطلبي با عنوان «مافياي هاشمي- جاسبي به دنبال تسخير دانشگاه آزاد» به تحليل ياركشي‌هاي تيم آقاي هاشمي براي تصاحب كماكان دانشگاه آزاد پرداخت. در آنجا گفته شد كه تيم آقاي هاشمي و جاسبي براي آنكه بتوانند بر رياست مادام العمر خود بر دانشگاه آزاد ادامه دهند حتي حاضر شدند دستور جلسه را تغيير داده و به مباحث حاشيه‌اي و بي خاصيت بپردازند و تعيين رئيس جديد دانشگاه آزاد را به جلسه 21 دي ماه موكول كنند.

 
در جلسه 21 دي ماه يعني چهارشنبه‌ي گذشته، مجددا آقاي هاشمي براي آنكه تعيين رئيس جديد دانشگاه آزاد به تعويق بيفتد بهانه‌ي حضور در جلسه‌ي همه‌ي گزينه‌هاي پيشنهادي براي رياست دانشگاه را پيش كشيد و گفت: بايد هر يك از گزينه‌هاي پيشنهادي رياست دانشگاه آزاد را در جلسات آينده دعوت كرده و برنامه‌هاي‌شان را بشنويم، بعد تصميم‌گيري كنيم.
اين موضوع باعث اختلاف بين اعضا شد. پنج نفر از اعضا يعني آقايان حجت‌الاسلام و المسلمين محدمديان، كامران و فرهاد دانشجو، مرضيه وحيد دستجردي و فريدون عزيزي رأي خود را به‌طور مكتوب مبني بر موافقت با رياست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد اعلام و تأكيد كردند كه بر اساس مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مصوبه جلسه گذشته هيئت امناي دانشگاه آزاد، بايد تكليف رئيس در همين جلسه مشخص شود. كه اين كار نيز مورد مخالفت آقاي هاشمي و تيم او قرار گرفت. در نهايت كامران دانشجو به‌عنوان مأمور تشكيل جلسه از سوي شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به رأي اكثريت (پنج نفر از مجموع 9 عضو داراي حق رأي)، اعلام كرد كه فرهاد دانشجو رئيس دانشگاه آزاد است و براي بررسي در جلسه بعدي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به اين شورا معرفي خواهد شد.
اما شواهد امر گوياي اين حقيقت است كه هم چنان تيم هاشمي- جاسبي براي استيلاي خود بر اين دانشگاه از هيچ اقدامي فرو گذار نكرده است. در همین حال یک مقام مسئول در دانشگاه آزاد، ديروز در گفتگو با خيرنگار بولتن نيوز اذعان كرد: عبدالله جاسبی بر سر کار خود بعنوان رئیس دانشگاه آزاد همچنان حاضر می شود!
این مقام مسئول در دانشگاه آزاد ادامه داد: هنوز تغییر و تحولات در ریاست دانشگاه اتفاق نیافتاده و جاسبی امروز هم بر سر کار خود حاضر شده است.

 
وی افزود: از نظر ما جاسبی همچنان رئیس دانشگاه آزاد است و وی امروز یکشنبه 25 دی ماه 1390 هم بر سر کار خود حاضر شده و بر سر میز ریاست دانشگاه تکیه زد.
این مقام مسئول دانشگاه آزاد تصریح کرد: بر خلاف آنچه که برخی ادعا کردند، ریاست جاسبی بر دانشگاه آزاد پایان نپذیرفته چرا که وی نه استعفاء داده و نه برکنار شده است.وی گفت: تغییر و تحولاتی که برخی رسانه ها از آن خبر داده بودند از سوی دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد تکذیب شد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جاسبي, رئيس دانشگاه آزاد, مافياي هاشمي- جاسبي, تسخير دانشگاه آزاد, رياست مادام العمر, تصاحب دانشگاه آزاد, ,