وزير جنگ رژيم صهیونیستی:
سالهاست که دیکتاتورهای جهان، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل را مانع زیاده خواهی و قدرت طلبی خود می بینند از همین رو بعد از شکست خفت بارشان در جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران، هر از چند گاهی خبر از حمله قریب الوقوع به ایران می دهند امّا در نهایت خود اعتراف و تصریح به عدم ناتوانی شان در این نوع اقدامات احمقانه می کنند.
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، پس از هیاهو و شانتاژ اخیر رسانه های دیکتاتورهای عربی و غربی علیه جمهوری اسلامی و خبر دادن از حمله قریب الوقوع آمریکا و همپیمانانش به ایران، وزير دفاع رژيم اسرائيل مي‌گويد، هر تصميم از سوي تل‌آويو براي آغاز حمله نظامي عليه تاسيسات هسته‌اي ايران "بسيار دور از نظر" است.

ايهود بارک، روز چهارشنبه (۲۸ دي، ۱۸ ژانويه) در گفت‌وگو با راديو ارتش اسرائيل گفت: "ما هيچ تصميمي براي گام جلو نهادن نداريم. ما هيچ تصميم يا تاريخي براي انجام چنين کاري در نظر نگرفته‌ايم. همه اين چيزها بسيار دور از نظر است."

باراک گفت، اسرائيل معتقد نيست ايران هنوز تصميمي براي توليد واقعي کلاهک‌هاي هسته‌اي گرفته باشد.

مئر داگان، رئيس پيشين سازمان جاسوسي رژيم اسرائيل (موساد) نوامبر سال گذشته ميلادي در يک مصاحبه تلويزيوني ادعا کرد، در صورت حمله نظامي رژيم تل‌آويو به ايران، جمهوري اسلامي، جنبش حزب الله لبنان و جنبش حماس با حملات گسترده موشکي به اسرائيل پاسخ خواهند داد.

وي افزود، سوريه نيز در اين سناريو به ايران خواهد پيوست.

داگان تصريح کرد چنين جنگي تلفات جاني سنگيني به همراه خواهد داشت و زندگي را در اسرائيل فلج مي‌کند.

دولت‌هاي غربي به همراه رژيم اسرائيل با ادعاي نظامي بودن برنامه ‌هسته‌اي ايران، همواره تهران را با "گزينه" حمله نظامي تهديد کرده‌اند.

اين درحالي است که تهران همواره بر ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌اي ايران تاکيد مي‌کند و مي‌گويد به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترش جنگ‌افزارهاي هسته‌اي و يکي از اعضاي آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، از حق توسعه و دستيابي به فن‌آوري صلح‌آميز هسته‌اي برخوردار است و در مقابل همه کشورهاي جهان مي‌دانند که رژيم اسرائيل بيش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌اي در اختيار دارد. افزون بر آن، رژيم تل‌آويو به بازرسان آژانس اجازه ديدار از تاسيسات هسته‌اي خود را نمي‌دهد و از امضاي توافق‌نامه‌هاي بين المللي هسته‌اي خودداري مي‌کند.
 

نظرات شما عزیزان:

vahid
ساعت1:30---30 دی 1390
مرگ بر اسرائیل

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حمله نظامی, تاسیسات ایران, وزير جنگ, رژيم صهیونیستی, دیکتاتورهای جهان, استقلال و اقتدار, ,