تكميل حماقت 88 در سال 90
شنيده ها حاكي از آن است كه موج انتقادات داخلي درون جريان فتنه از محمد خاتمي به دليل در پيش گرفتن راهبرد عدم مشاركت در انتخابات در حال افزايش است.
محمد خاتمي كه در اثر ارتباطات خارجي گسترده و همراه با نياز طرف خارجي به خلوت شدن صحنه انتخابات در ايران تلاش فراواني براي سوق دادن گروه هاي اصلاح طلب به سمت تحريم انتخابات انجام داد، اكنون از جانب برخي گروه هاي ديگر داخل جريان اصلاحات متهم به سوزاندن سرمايه اجتماعي اصلاح طلبان شده است.
براساس برخي گزارش هاي دريافتي كيهان، اخيرا تعدادي از اصلاح طلبان در ديدارهاي جداگانه خطاب به خاتمي تاكيد كرده اند ضربه اي كه قرار است او در سال 90 به اصلاحات وارد كند به اندازه همان ضربه اي است كه همراه موسوي و كروبي در سال 88 به جبهه اصلاحات وارد شده است.
اين افراد به خاتمي گفته اند اگر اقدامات احمقانه سال 88 منجر به از دست رفتن اعتبار و سرمايه اجتماعي اصلاح طلبان شد، راهبرد تحريمي خاتمي در سال 90 باقيمانده سرمايه اصلاحات را هم از بين برده و در واقع حماقت سال 88 را تكميل مي كند.
بنابراين گزارش، منتقدان خاتمي عمدتا به ثبت نام تعداد قابل توجهي از اساتيد دانشگاهها كه بسياري از آنها گرايش اصلاح طلبي دارند اشاره كرده و تاكيد مي كنند اگر خاتمي و اصلاحات نزد نخبگان اعتباري داشت اين عده نبايد در انتخابات ثبت نام مي كردند.
لازم به ذكر است محمد خاتمي راهبرد عدم مشاركت مشروط، در انتخابات را تعقيب مي كند كه به عقيده بسياري همان راهبرد تحريم منتها بدون استفاده از اين واژه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تكميل حماقت 88, جريان فتنه, محمد خاتمي, عدم مشاركت در انتخابات, ,