انتشار شب‌نامه علیه آیت‌الله مصباح با سوء استفاده از نام و حیثیت دانشجویان

 

تعدادی از سایت ها و پایگاه های خبری، اخیرا شب نامه ای را خطاب به آیت الله مصباح یزدی و با امضای مبهم "جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران" منتشر نمودند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در این شب نامه، آیت الله مصباح یزدی به حمایت و میدان دادن به جریان انحرافی متهم شده و این در حالی است که به اعتراف همگان، در بین نیروهای انقلاب جدی ترین مخالف جریان انحرافی و سردمدار مبارزه با این جریان آیت الله مصباح یزدی بوده است.
 
حمله جریان مذکور به آیت الله مصباح یزدی که مقام معظم رهبری از وی به عنوان "مطهری زمان" تعبیر فرموده اند در حالی صورت می گیرد که تاکنون بیشترین هجمه ها علیه این روحانی برجسته و استاد حوزه های علمیه به خاطر مقابله با جریانات انحرافی و تفکرات التقاطی و معاند، توسط رسانه های ضد انقلاب و احزاب اپوزیسیون و اصلاح طلبان صورت گرفته است.
 
گفته می شود حضور و سخنرانی آیت الله مصباح یزدی و حمایت ایشان از جبهه پایداری انقلاب اسلامی علت اصلی هجمه ها به این عالم دینی است.
 
لازم به ذکر است نام و نام خانوادگی دانشجویان مورد اشاره در نامه مورد اشاره که از آن ها به عنوان "جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران" یاد شده در هیچیک از پایگاه های مذکور منتشر نشده است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انتشار شب‌نامه, شب‌نامه علیه آیت‌الله مصباح, سوء استفاده, حیثیت دانشجویان, مخالف جریان انحرافی, سردمدار مبارزه, ,