سران این گروهک بی بصیرت و منحرف ، در این خواب و خیالند که ، با قرار گرفتن در مقابل ولایت فقیه و نیروهای ارزشی و ارزشهای اسلامی می توانند ؛ در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری ، پیروز مطلق میدان انتخاباتی باشند .
سرویس سیاسی بی باک؛ سید مختار موسوی: جریانی که امروز به تخریب بزرگ عمار ولایت و معلّم ولایت مداری والگوی ولایت پذیری و بزرگترین مدافع حکومت اسلامی با محوریت و حاکمیت ولایت مطلقه فقیه ، حضرت علامه محمد تقی مصباح یزدی مدظله العالی ، و دیگر بزرگانی که تمام وجودشان را وقف دفاع از اسلام ناب محمدی وحمایت از حاکمیت ولی فقیه نموده اند ، اقدام می نماید ؛ راهی که انتخاب کرده ، پایانش به ترکستان ونوکری صهیونیسم وآمپریالیسم ولیبرالیسم خواهد انجامید .

از کوته فکری و ساده لوحی این جریان منحرف ومخرّب ، همین بس که ، اینان هم ، مثل سرکرده های فتنه 88 و یا به اصطلاح جنبش سبز ( شما بخوانید فتنه خدا ستیری سبز ) فکر می کنند که مردم ایران ، از خدا و دین خدا و مباحث دینی و معنویات شریعت محور وولایت فقیه خسته شده اند .


 

سران فتنه سبز ، که هیچ شناختی نسبت به ملت غیور ایران اسلامی نداشتند ، به زعم و خیال خام وباطل خویش ، اینگونه تصوّر می کردند که ، اکثریت ملت ایران از حکومت روحانیت و ولایت فقیه و اسلام گرایی خسته شده اند ، و با یک جرقه ضد دینی ، ایران منفجر خواهد شد ، و ظرف یک یا چند روز ، کار جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را یکسره خواهند کرد .

وقتی فتنه گران به فرمان سران فتنه ، دستور حمله به مقدسات مردم را صادر نمودند ، دیدند که به جای پلیس امنیت وپلیس ضد اغتشاشات ، مردم وجوانان نسل سومی در برابر آنان ایستاده اند وبه جای گلوله وگاز اشک آور ومشت ولگدکه در کشورهای مهد دمکراسی مثل انگلیس وفرانسه وآمریکا وآلمان که با اینگونه ابزار با دانشجویان معترض برخورد میکردند ؛ تُـف ولعنت نثارشان می کنند .

وقتی مردم اندیشمند و خداترس و ولایتمدار ایران اسلامی ؛ در 9 دی 88 و22 بهمن 88 با حضور میلیونی خود در خیابانها ، کاخ رؤیاهای سران فتنه وحامیان آنهارا در هم کوبید ، و آن نـــــــــــــه خیلی بزرگ را به آنها گفت ، تعدای از آنها فرار را بر قرار ترجیح دادند وبه اربابانشان در خارج از کشور پیوستند وبقیه هم که نه روی پس داشتند ونه روی پیش ؛ خفه خون گرفتند وبه لاک خودشان فرورفتند .

حالا جریانی که شرم را خورده و حیا را قی کرده ، با فراموش کردن این واقعیت ، که اگر امروز شهرتی دارد ، اگر امروز به نون و نوایی رسیده ، اگر امروز می تواند در رسانه ها قلم بزند ، و اگر چند ساعتی در صفحه تلویزیون ظاهر شده ، اگر چند صباحی در پست مدیریتی خرد یا کلان به کرسی ریاست تکیه زده ، و اگر پیش خود احساس میکند که آبرویی دارد ؛ همه و همه را ، از نام جمهوری اسلامی و در سایه ولایت فقیه و در پرتو فداکاریهای روحانیت از جمله بدنبال از خودگذشتگی ها و ایثارگریهای بزرگانی چون علامه مصباح یزدی و شاگردان خلف این علامه ولایتمدار ، داشته و جمع آوری نموده است ، به دلیل بی بصیرتی و اینکه از حق و حقیقت فاصله گرفته اند و بنده دنیا و دلار و دینار شده اند ، و با خدا بدترین معامله ممکن را انجام داده اند.

یعنی آخرت ودین خود را وخون شهدایی که روزی خودرا به آنها نزدیک می دیدند ، وماحصل عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی وب نیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را ، به بهای بسیار ناچیز ، یک آفرین گفتن و تشویق سران رژیم صهیونیسمی و رهبران آمپریالیسم جهانی فروخته اند ؛ پا جای پای سران فتنه در اجرای پروژه فتنه 88 گذاشته وهمان اشتباهی که ، سران فتنه و حامیان آنها و خواص مردود و قبل از آنها اصلاح طلبان ، مرتکب شده بودند را تکرار نموده اند .

سران این جریان منحرف ، آنقدر از مردم فهیم و هوشمند ایران اسلامی فاصله گرفته اند ، که خصوصیات وویژگیهای منافق ستیزی وخداخواهی وحق مداری آنها را بکلی فراموش کرده اند .

آری ، سران این گروهک گمراه ، آنقدر از مرحله پرت هستند که فکر میکنند ، امروز هرکس شعار ضد ولایی سردهد ؛ و یا در مقابل روحانیت اصیل و ولایی قد علم نماید و یا به تخریب عمار های ولایت برخیزد ، مورد استقبال میلیونی مردم قرار خواهد گرفت!

با این خیال و توهم ، از آنجایی که سران وبزرگان این جریان منحرف ، جرأت ندارند که مستقیماً به تخریب ولایت فقیه قیام نمایند ویا در رسانه های خود ساخته ، بر علیه ولی فقیه حرفی بزنند ، لذا چون آنها کاملاً متوجه شده اند ، امروز حضرت آیت الله العظمی محمد تقی مصباح یزدی ادام الله اقباله واطاءالله عمره ، در ولایت ذوب شده وولایت مداران نیز در این شخصیت بی نظیر ولایی ذوب شده اند ؛ لذا به تخریب وتضعیف این دانشمند بزرگ روی آورده اند ، وبه خیال خود با تخریب علامه  مصباح ، به تمام اهداف ضد ولایی خود خواهند رسید .


 

این گروه منحرف ، علامه مصباح را ، آلتر ناتیو ولایت فقیه و یا سایه ولایت و یا نماد ولایت پنداشته اند، از این رو بجای اینکه بگویند : ولایت فقیه و یا ولی فقیه زمان ، چنین است و چنان ؛ می گویند : علامه مصباح ( شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه ) .

سران این گروهک بی بصیرت و منحرف ، در این خواب و خیالند که ، با قرار گرفتن در مقابل ولایت فقیه و نیروهای ارزشی و ارزشهای اسلامی می توانند ؛ در انتخابات آینده مجلس و ریاست جمهوری ، پیروز مطلق میدان انتخاباتی باشند .

البته از زمانی که مخلص ترین نیروهای انقلاب و وفادارترین سربازان ولایت ، پس از مشورت با حضرت علامه مصباح یزدی ، جبهه پایداری انقلاب اسلامی را برای مقابله با هرگونه تفکر انحرافی تشکیل دادند و در این جبهه خط و سیری طی می شود که نزدیکترین خط به اسلام ناب محمدی و نزدیکترین خط به خط امام راحل و نزدیک ترین خط به حضرت امام خامنه ای عزیز است ؛ این گروه منحرف که ممکن است تحت هر نامی دور هم جمع شده باشند ، بیشتر احساس خطر نموده اند .

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : توهم پیروزی, پیروزی در انتخابات, تخریب استوانه های نظام, سید مختار موسوی, مصباح یزدی, ,