در گفت و گو با " بی باک" مطرح شد
پس از انتشار خبر کذب یکی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان پیرامون رایزنی محمد کریم شهرزاد، نماینده مردم اصفهان برای خروج از لیست جبهه پایداری و پیوستن به لیست جبهه متحد، یکی دیگر از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان این سناریوی شایعه پراکنی و "دروغ برای رسیدن به هدف" را با خبر کذب دیگری ادامه داد.
رسانه های منسوب به شهردار تهران تا کنون بارها مرتکب تحریف مصاحبه های دیگران و همچنین انتشار اخبار کذب و دروغ شده اند که متاسفانه دست اندرکاران این رسانه ها نه تنها تا کنون بابت این نوع بداخلاقی های رسانه ای خود از مردم عذرخواهی نکرده اند بلکه در حال حاضر و در آستانه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی در شدت بخشیدن و تکرار بداخلاقی های خود نموده اند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، پس از انتشار خبر کذب یکی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان پیرامون رایزنی محمد کریم شهرزاد، نماینده مردم اصفهان برای خروج از لیست جبهه پایداری و پیوستن به لیست جبهه متحد، یکی دیگر از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان این سناریوی شایعه پراکنی و "دروغ برای رسیدن به هدف" را با خبر کذب دیگری ادامه داد.

یکی از سایتهای خبری منسوب به شهردار تهران مدعی شد که چهره های بزرگ و شاخص جبهه متحد اصولگرایان در استان اصفهان توسط هیئت نظارت شورای نگهبان رد صلاحیت شده اند و برای غیر معقول جلوه دادن عملکرد شورای نگبهان از اعتبار نام و وجاهت دکتر شهرزاد، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز سوء استفاده نموده و در خبری کذب نوشت: دکتر کریم شهرزاد از دیگر رد صلاحیت شدگان اصفهان است.

این رسانه حامی جبهه متحد اصولگرایان در ادامه گزارش کذب خود به منظور زیر سئوال بردن سلامت انتخابات و هئیت نظارت شورای نگهبان و سیاسی جلوه دادن رد صلاحیتها تصریح کرد: این اتفاق که از قبل در اصفهان قابل پیش بینی بود موجی از اعتراض را  در بین اصولگرایان اصفهان به وجود آورده است!

گفتنی است، برخی رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان از مدتها قبل در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب سعی در زیر سئوال بردن سلامت انتخابات کرده اند و عدم برخورد نهادهای مربوطه با این صنف رسانه ها باعث گردیده که آنها نه تنها از عملکردهای مرموز و دشمن شاد کن خود عذرخواهی ننمایند بلکه همچنان شایعات مورد نظر معاندان نظام و انقلاب را در داخل تکرار نمایند.

در همین راستا دکتر محمد کریم شهرزاد، نماینده محترم مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار " بی باک" پیرامون خبر ردصلاحیتش گفت: یکی از سایتها خبری متاسفانه مطلبی سراسر کذب را درباره من مطرح کرده است که بنده به شدت آنرا تکذیب می کنم و بنده به هیچ وجه ردصلاحیت نشده ام.

دکتر شهرزاد همچنین اظهار داشت: جای بسی تاسف است که برخی رسانه ها که اهداف خاصی را دنبال می کند، این شیوه غیراخلاقی را برای تخریب کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی و تبلیغ کاندیدای خودشان برگزیده اند.

رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، گفت: این رسانه ها با عبارت هایی از جمله "شنیده ها حاکی است" ،" گفته می شود" و ... سعی در انتشار اخبار کذب و دروغ در جامعه دارند که البته ما با این ادبیاتها آشنا هستیم و در اینجا به آنها هشدار می دهیم که اگر این شیطنت ها را تکرار کنند، پیگیری از طریق مراجع قضایی را وظیفه و حق خودمان می دانیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: این نوع رسانه ها ابتدا یک خبر کذب را منتشر می کند و سپس بصورت زنجیره ای از همدیگر نقل می کند و موجب تشویش افکار عمومی می گردند.

گفتنی است، یکی دیگر از رسانه های جبهه متحد اصولگرایان چند روز پیش در یک دروغ پراکنی آشکار و غیراخلاقی طی مطلبی به نقل از منابع موثق (!) و مورد اطمینان خود خبر از رایزنی های گسترده‌ دکتر محمد کریم شهرزاد، نماینده اصفهان برای خروج از لیست جبهه پایداری و پیوستن به لیست جبهه متحد را منتشر کرد که دکتر شهرزاد در گفتگو با "بی باک" این خبر را نیز تکذیب کرد و گفت: در جبهه پایداری انقلاب اسلامی محکم پایدار خواهم ماند و امیدورام این رسانه ها آنقدر شهامت داشته باشند که بخاطر این نوع بداخلاقی ها و انتشار اخبار کذب از مردم عذرخواهی بکنند.

رئیس کمیته اجتماعی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس، گفت: ما در طول این بیش از سی سال که از انقلاب گذشته است، از شورای محترم نگهبان بعنوان یکی از نهادهای اساسی جمهوری اسلامی و نهادی که حرف آخر را طبق قانون می زند، دفاع کرده و دفاع خواهیم کرد و حتی اگر شخص بنده نیز رد صلاحیت می شدم، طبق قانون عمل می کردم و در صورتی که اعتراضی هم  داشتم، در زمان مقرر و از طریق قانونی آنرا اعلام می کردم و به هیچ وجه شانتاژ و هیاهوی رسانه ای در این زمینه را قبول ندارم.

نکته جالب اینکه این رسانه منسوب به شهردار تهران، ابتدا اسامی ردصلاحیت شدگان مطرح اصفهان را طلایی، کوهکن، شهرزاد، حامدیان، موسوی و نکونام ذکر کرده بود امّا پس از چند ساعت شانتاژ و بازی در زمین دشمنان نظام و انقلاب، نام کوهکن را از لیست اسامی خود حذف کرد و البته اکنون باید نام شهرزاد را نیز حذف کند و این نشان از بی صداقتی و عملکرد مشکوک این صنف رسانه ها دارد.

تصویر ابتدایی این خبر در رسانه منسوب به شهردار تهران



این تصویر بعد از تکذیب ردصلاحیت کوهکن توسط رسانه قالیباف منتشر شد



و امروز این رسانه در صورت رعایت ابتدایی ترین اصول اخلاقی باید نام و تصویر دکتر شهرزاد را نیز حذف کند و از نظام و مردم اصفهان عذرخواهی نماید
 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تکذیب دکتر شهرزاد, تکذیب اخبار رسانه های قالیباف, انتشار خبر کذب, خروج از لیست جبهه پایداری, لیست جبهه متحد, ,