چرا شريعتمداري از احمدي‌نژاد بيشتر انتقاد مي‌كند؟

 

مجيد بذرافكن

آقای شریعتمداری بدون مقدمه عرض کنم کم لطفی شما نسبت به رویش های انقلاب درازدامن است. البته قطع و یقین استقامت شما در برابر دشمن انقلاب مثال زدنی و ستودنی است. امری که موجب شده شما تبدیل به سیبل ثابت ضدانقلاب داخلی و خارجی شوید. حرکت های عدالتخواهانه و ضد اشرافیت در دوره خاتمی همیشه، در دعوای رسانه شما با مفسدین اصلاح طلب گم شد. کیهان رسانه شما نبوده و نیست. کیهان رسانه انقلاب است و این خود مرهون زحمات و تلاش جنابعالی بوده است، صاحب این قلم نیز به همین دلیل، اجازه گلایه و ملامت را به خود داده و از درون جبهه خودی نسبت برخی ابهام ها در اولویت گذاری قلم شما زبان به شکایت گشوده است.

حاج حسین عزیز وقتی نشریه سوره، توسط سیستم سازمان تبلیغات اسلامی سر بریده شد، خاطرتان هست؟ وقتی را كه عدالتخواهی سیرجانی، شیرازی و مشهدی و غیرهم در گوشه و کنار توسط قانون‌دانان قانون‌شکن سر به سنگ می کوفتند، به یاد دارید؟ حسن روزی طلب روزنامه‏نگار انقلابی را چه زود به چوب خبر ویژه‌تان نواختید؟ تنها برنامه تلویزیونی ضد فتنه 88 که با پنبه سربریده شد، بیش از تمامی نوشته‌های شما در کشور بیننده داشت، اثرگذاریش را نمی دانم؟ خوب هم نیش این برنامه را کشید مهندس عزت الله ضرغامی به سلامت بادا!

نماینده محترم ولی فقیه در موسسه کیهان، امروز دیگر بر هیچ کس پوشیده نیست، بر شما بیشتر عیان و پیداست که آقای هاشمی رفسنجانی پرکننده جدول برنامه‌ریزی شده دشمن در فتنه 88، در سطح یک مدیر عالی و یک حامی مالی و خانوادگی و آبرویی، تمام قد عمل کرد. برادر دکتر علی لاریجانی نیز تا توانست در حمایت از جبهه انقلاب امروز و فردا کرد و در بهترین حالت مسئله را به یک منازعه سیاسی تقلیل داد و طرفین را موعظه كرد.

ملاک حال فعلی افراد است. آقای هاشمی رفسنجانی که فرموده است بر همان مواضع قبلی خویش است، قطعا در عملکرد هم! ناولایتمداری آقای لاریجانی در مدیریت مجلس و بیانات‌شان در جرح و نقد دولت کاسته شده است؟ سوال امت حزب الله از شما این است، خدمات دولت احمدی نژاد به انقلاب، از این دو بزرگوار کمتر است و یا اینکه لطماتی که به خط انقلاب زده اند، بیشتر از آنهاست؟ شاید هم سابقه انقلابی گری در حب و بغض نسبت به افراد در شدت و ضعف اثر گذار است. به زعم نویسنده قطعا هیچ کدام از این موارد در قبال شما صدق نمی کند.

تریبون ریاست مجلس شورای اسلامی و صحن علنی قانون گذاری مجلس تبدیل به بازی هرچه دولت می خواهد، نه! و هر چه دولت نمی خواهد، آری! شده است. آن هم با ابزار قانون، هر جا هم که شورای نگهبان قانون اساسی سد راه شود، لطف مجمع تشخیص مصلحت مستدام است. البته که مجلس شأن قانون‏گذاری و تشخیص مصلحت هر دو نهاد معظم جمهوری اسلامی محترم است و هر چه مسیر قانونی را طی کند، قانون است و همه باید بدان پایبند باشند از جمله رئیس جمهور.

حیف است یادی از کنفرانس‏های خبری آقای لاریجانی نکنیم. چه تیترها و جملات فاخر و مططنی روزانه بر تارک روزنامه های دوم خردادی و بعضا سایت‏های و رسانه‏های ضدانقلاب از افاضات ایشان درج نشد؟! 80 درصد سوال‌هايی که از محضر ایشان می شود، مربوط به زخم‏ها و شکاف‏های بین دولت و مجلس است و اصرار خبرنگاران غافل یا خائن برای موضع‏سازی از زبان ایشان علیه یکی دیگر از قوا، اما دریغ از یک کلمه آتش اختلاف خاموش کن!

آقای احمدی نژاد با نوشتن نامه ای سرگشاده به نمایندگان مجلس، مجموع اختلافات را در یک جا، به صورت فشرده و کپسولی روی دایره ریخت و شما به درستی نسبت به این کار غیرمدبّرانه و اختلاف‏افکن قلم نصیحت و زبان ملامت گشودید.

از آن جایی که مؤمنین مکلف هستند همه اقدامات یکدیگر را حمل بر خیر کنند، ذهن پرسشگری که بخواهد ضربآهنگ شفقت‏آمیز و ملایم شما نسبت به اشتباهات آقایان هاشمی رفسنجانی و لاریجانی تحلیل کند، فقط یک محمل می یابد. کم طاقتی این دو نفر.

از پوست کلفتی احمدی نژاد که بگذریم، رئیس مجمع تشخیص مصلحت و رئیس مجلس شورای اسلامی‏مان متاسفانه در برابر تیزی قلم منتقد شما و دیگر دوستان حزب الله تحمل بسیار پایین و کوتاهی دارند. نمونه اش تجمعی که در برابر مجلس توسط بسیج دانشجویی برگزار شد. ناشکیبایی که یکی را مدتی است در صف فتنه نشانده است، و دیگری نیز دندان طمع فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی‏شان را تیز می سازد. دوستان فوق الذکر نشان داده اند، پناهگاه‌شان در زمان دلخور شدن از امت حزب الله و کمتر از گل شنیدن از رسانه‏های ارزشی، دوستان غیرارزشی و نیمه ارزشی است. لذا احتمالاً جناب شریعتمداری هم می‏خواهد با رعایت اصول جذب حداکثری و تغافل نسبت به اشتباه‌هاي این دو مسئول کلان مملکتی فروغلتیدن آقایان را در جبهه مقابل به تأخیر اندازد و یا از آن جلوگیری کند. و یا خدای ناکرده بدان سو هل داده نشوند. آقای شریعتمداری همت مضاعفتان در جذب حداکثری و کار مضاعفتان در دفع حداقلی مستدام باد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : چرا شريعتمداري از احمدي‌نژاد بيشتر انتقاد مي‌كند؟, تریبون ریاست مجلس شورای اسلامی و صحن علنی قانون گذاری مجلس تبدیل به بازی هرچه دولت می خواهد, نه! و هر چه دولت نمی خواهد, آری! شده است, ,