دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در یادواره شهیدعبدالله میثمی:


شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حرکت دشمن در از بین بردن هویت ملت های مسلمان از جمله ایران گفت: شهدا قطب نمای حرکت در جامعه هستند و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشكر پاسدار دكتر سيد يحيي صفوي درمراسم یادواره شهیدعبدالله میثمی وگرامیداشت شهید رحمت‌الله میثمی که درگلستان شهدای اصفهان برگزار گردید افزود: هویت یک ملت همانند شناسنامه و تمام سابقه یک فرد است و اگر کشوری هویت خود را از دست دهد علت وجودی خود را از دست می دهد و از صحنه تاریخ محو می‌شود.
وی اظهار داشت: آنچه هویت وجودی یک ملت را می سازد فرهنگ مشترک ، ارزشها ، دین و مذهب ، قومیت ، اندیشه سیاسی ، و آرمان های مشترک است و شهیدان بادادن جان خودشان، هویت ملت را برای همیشه زنده نگه داشتند و تاریح حال و آینده را رقم زدند.
دستیار عالی رهبر معظم انقلاب اذعان داشت: شهدا ارزشهایی چون ایمان ، شجاعت ، روحیه فداکاری، صداقت در گفتار و عمل و روحیه حماسی را حفظ کردند و این ارزشهایی است که باید مدام در جامعه اسلامی وجود داشته باشد تا جامعه در مقابله با دشمن استوار بماند.
وی بیان داشت : دشمنان امروز تلاش می کنند با جنگ سرد خود این هویت و ارزشها را تغییر داده و به مقابله با آن بپردازد.
سردار صفوی اهمیت برگزاری این یادواره ها رادر آشنایی نسل جدید و جوان انقلاب با افکار شهدا و راه آنها بیان کرد.
وی اضافه کرد: با توجه با این که یکی از خصلت های فتنه، آمیختن حق و باطل است از این رو شهدا مانند قطب نمایی هستند برای حرکت جامعه به سمت صراط مستقیم و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدات نیست افزود: درست است جنگ تمام شده اما شهدا بواسطه تاثیراتی که در جامعه داشتند و دارند زنده نگه داشتن یاد آنها برای استمرار راه آنها موثر خواهد بود.
دستیار عالی رهبر معظم انقلاب تعدادشهدای روحانی استان اصفهان را500نفربیان کرد و اذعان داشت: استان اصفهان بیش از 23 هزار شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده که بیش از 8 هزار نفر از این شهدا در همین گلستان شهدا به خاک سپرده شده اند.
وی در ادامه به خیزش کشورهای اسلامی و مسلمانان در برابر حکام ظالم کشورشان اشاره کرد و گفت: بیداری اسلامی منطقه را شهدا ساختند و این الگو شهادت طلبی بود که از انقلاب اسلامی شکل گرفت و امریکا را از ایران بیرون راند.
سرلشگر صفوی به برخی تحولات ایران از جمله کودتای 28 مرداد سال 32 اشاره کرد و افزود: نهضت امام خمینی (ع) با فداکاری به پیروزی رسید،چرا که قطب‌نمای حرکت ملت ما سنت نبوی و تبعیت از امام خمینی (ره) بود.
وی بیان داشت: تاریخ آینده ایران اسلامی و خاورمیانه، شمال آفریقا و جهان اسلام را آرمان‌های شهدا می‌سازد و تمدن جدید ایران اسلامی و منطقه خاورمیانه نیز ازتفکر و اندیشه بزرگ شهدای انقلاب اسلامی با رهبری ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی)تاکنون پایدار مانده است.
گفتنی است سرلشگرصفوی در پایان سخنان خود چند خاطره از شهید میثمی را بازگو کرد.

    اخبارو تصاویرمرتبط

  شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
  شهید میثمی در ابعاد عرفانی و عقلانی سالک الی‌الله بود
  جمهوري اسلامي ايران تضمين كننده امنيت انرژي جهان است
  برد دو هزار کیلومتری موشک‌های ما مدیون شهید مقدم است
  سازماندهی بسیجیان دنیا "اسلام" را فاتح جهان می‌‌کند
  سیاستهای آمریکا در منطقه شکست خورده است
  سپرهای موشکی منطقه قادر به مقابله با موشکهای ما نیستند
  در صورت حمله نظامي، جغرافياي صحنه نبرد را ايران تعيين مي کند
  شهید تهرانی‌مقدم گام‌های بزرگی برای اقتدار نظامی سپاه برداشت
  پرورش، سپاه قدرتمندی برای دفاع مسلحانه در جنگ تشکیل داد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : يحيي صفوي, شهیدان, قطب نمای حرکت, ملاک تشخیص حق, یادواره شهیدعبدالله میثمی, ,